Ostin pilaantuneen

kinkun..

niin siinä kävi, ostin viimeviikonlopuksi kotimaisen kinkun mutta kun sen jääkaapissa annoin sulaa ja sitten laiton uuniin niin se olikin pilaantunut.
Ei se pilaantuneelle heti haissu kun oli kuuma mutta kun se jäähtyi niin maistui ja haisi pilaantuneelle.
Kun en kuittia pistänyt talteen niin en voinu kauppaan mennä asiasta puhumaan, vaan kinkku piti heittää roskiin.
Lieneekö tuo välillä sulanu ja jäädytetty uudestaan vai mikä liene syynä.

11

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietsikka*

otappa sillä tililtäsi tosite jos kortilla maksoit.
      Jos käteisellä niin silti hurjana kauppaan,monesti kauppias kuuntelee äänekästä asiakasta.

• maksoin

Kun tuo on suuri marketti niin mä luulen ,että kukaan ei vastuuta ota eikä sitä mitenkään korvata.
        No onneksi se ei iso kinkku ollu, maksoin siitä 32€,että en siitä konkurssiin menny mutta kun tuli viikonlopuksi vieraita ja vähän senkin takia kinkun ostin niin pikkusen harmitti.Aloittaja

• maksoin kirjoitti:

Kun tuo on suuri marketti niin mä luulen ,että kukaan ei vastuuta ota eikä sitä mitenkään korvata.
        No onneksi se ei iso kinkku ollu, maksoin siitä 32€,että en siitä konkurssiin menny mutta kun tuli viikonlopuksi vieraita ja vähän senkin takia kinkun ostin niin pikkusen harmitti.Aloittaja

kauppias haluaa tietää jos kinkku oli pilaantunut. Hän vain välittää tavaraa. Soita kauppaan ja kerro se asia. Yleensä suurtenkin markettien kauppiaat ovat ihmisystävällisiä ja ihmisiä itsekin. Uskon kauppiaan kiittävän palautteesta

• ja sieltä
        satumaa kirjoitti:

kauppias haluaa tietää jos kinkku oli pilaantunut. Hän vain välittää tavaraa. Soita kauppaan ja kerro se asia. Yleensä suurtenkin markettien kauppiaat ovat ihmisystävällisiä ja ihmisiä itsekin. Uskon kauppiaan kiittävän palautteesta

neuvottin olemaan yhteydessä POUTTU teurastamoon.
        Tein niinkuin käskettiin, laitoin sähköpostia menemään mutta mitään ei ainakaan vielä ole kuulunut ,vaikka osoitteen ja puh,numeron laitoin.
        Aloittaja.

• sitroen.
        ja sieltä kirjoitti:

Tein niinkuin käskettiin, laitoin sähköpostia menemään mutta mitään ei ainakaan vielä ole kuulunut ,vaikka osoitteen ja puh,numeron laitoin.
        Aloittaja.

K-kaupastakaan mitään kun teen reklamaation pilaantuneesta tuotteesta.
        S-market ja Atria korvasivat omat pilaantuneet tuotteensa.

• Suttura
        ja sieltä kirjoitti:

Aloittaja.

No jo on kauppias!

Vai teurastamoon sinun käskettiin ottaa yhteyttä!
        Se on kauppiaan vastuu, että myy tuorettta tavaraa.

Ja vielä maksoit yli kolme kymppiä kinkusta !
        Minä olisin ottanut kinkun kainaloon ja mennyt vaatimaan rahani takaisin.

Järkevä kauppias luottaa sanaasi ja on hyvillään kun teit huomautuksen voidakseen tarkistaa kinkkujensa laadun.

• Puidenhalaaja
        ja sieltä kirjoitti:

Aloittaja.

Joskus ammoin ostin lähikaupasta palan leikkelemakkaraa. Leikkuupinnassa oli iso koppakuoriainen, siis massassa. Vein samantien makkaran kauppaan takaisin.Muutaman päivän päästä oli kaupassa meille paketti, jossa oli ko. tehtaan tuotteita ja lappu, jossa pahoiteltiin tapahtunutta ja toivottiin, että "toivottavasti luottamus tuotteisiimme säilyy". Enpä muista enää tehdasta kun on aikaa kulunut, mutta juuri noinhan pitää toimia. Vahinkojahan voi sattua kaikille mutta fiksu ottaa opikseen.

• kun oli...
        Suttura kirjoitti:

No jo on kauppias!

Vai teurastamoon sinun käskettiin ottaa yhteyttä!
        Se on kauppiaan vastuu, että myy tuorettta tavaraa.

Ja vielä maksoit yli kolme kymppiä kinkusta !
        Minä olisin ottanut kinkun kainaloon ja mennyt vaatimaan rahani takaisin.

Järkevä kauppias luottaa sanaasi ja on hyvillään kun teit huomautuksen voidakseen tarkistaa kinkkujensa laadun.

pyhäinmiesten päivä eikä kauppa ollut auki niin viskasin kinkun roskiin ,enkä silloin aikonutkaan käydä asiasta puhumassa kun kuittikaan ei tallessa enään ollut, ajattelin vain,että ei ne rupea milleekkään.
        No tänään kuitenkin olin liikenteessä ko,kaupan suunnalla ja ajattelin käydä ainakin kertomassa miten kinkulle kävi, POUTULLE käskivät valittaa ja niin sitten teinki ,vastausta vielä saamatta.
        Ei minua tuo 32€ , niinkään harmita vaan kun tuli kauempaa vieraita ja vähän niinkuin heitä varten kinkun ostin. No täytyy vasta olla viisaampi ja kuitti pitää tallessa. Aloittaja

• Suttura
        kun oli... kirjoitti:

pyhäinmiesten päivä eikä kauppa ollut auki niin viskasin kinkun roskiin ,enkä silloin aikonutkaan käydä asiasta puhumassa kun kuittikaan ei tallessa enään ollut, ajattelin vain,että ei ne rupea milleekkään.
        No tänään kuitenkin olin liikenteessä ko,kaupan suunnalla ja ajattelin käydä ainakin kertomassa miten kinkulle kävi, POUTULLE käskivät valittaa ja niin sitten teinki ,vastausta vielä saamatta.
        Ei minua tuo 32€ , niinkään harmita vaan kun tuli kauempaa vieraita ja vähän niinkuin heitä varten kinkun ostin. No täytyy vasta olla viisaampi ja kuitti pitää tallessa. Aloittaja

Olipa harmi että oli kaupat kiinni!

Jos olet äkkiä lauhtuvaa tyyppiä, kuten minä, niin silloin on taottava kun rauta on kuumaa,ja
        heti annettava feedbackia! :)

On se 32€ työ liian iso raha roskiin laitettavaksi!

Mutta siltikin olen vielä samaa mieltä kuin edellisessä vastauksessani...

• ja kirjallisena
        Puidenhalaaja kirjoitti:

Joskus ammoin ostin lähikaupasta palan leikkelemakkaraa. Leikkuupinnassa oli iso koppakuoriainen, siis massassa. Vein samantien makkaran kauppaan takaisin.Muutaman päivän päästä oli kaupassa meille paketti, jossa oli ko. tehtaan tuotteita ja lappu, jossa pahoiteltiin tapahtunutta ja toivottiin, että "toivottavasti luottamus tuotteisiimme säilyy". Enpä muista enää tehdasta kun on aikaa kulunut, mutta juuri noinhan pitää toimia. Vahinkojahan voi sattua kaikille mutta fiksu ottaa opikseen.

jossa selvität tapahtumien kulun,koska ostit kinkun,mistä,paljon maksoit,sulatus,paisto,ja vielä selvität miksi ei ole kuittia.kauppiaan,joka kinkun myi,on itse huolehdittava korvauksesta.kaiken lisäksi hänenhän on poistettava myynnistä ne mahdolliset muut pilaantuneet kinkut.kinkkuja pilaantuu pakastus vaiheessa,eli ne kinkut jotka jäävät pakastuserän keskelle,saattavat jäätyä niin hitaasti,että alkavatkin käymään ennen jäätymistään.tämä asia kuuluisikin oikeastaan terveystarkastajalle,sillä tässä on ruokamyrkytyksen vaara.ja sinä olisit palkinnon arvoinen kun menit kertomaan asiasta.mutta taisi jäädä asia vähän keskeneräiseksi.

• moista potaskaa
        ja kirjallisena kirjoitti:

jossa selvität tapahtumien kulun,koska ostit kinkun,mistä,paljon maksoit,sulatus,paisto,ja vielä selvität miksi ei ole kuittia.kauppiaan,joka kinkun myi,on itse huolehdittava korvauksesta.kaiken lisäksi hänenhän on poistettava myynnistä ne mahdolliset muut pilaantuneet kinkut.kinkkuja pilaantuu pakastus vaiheessa,eli ne kinkut jotka jäävät pakastuserän keskelle,saattavat jäätyä niin hitaasti,että alkavatkin käymään ennen jäätymistään.tämä asia kuuluisikin oikeastaan terveystarkastajalle,sillä tässä on ruokamyrkytyksen vaara.ja sinä olisit palkinnon arvoinen kun menit kertomaan asiasta.mutta taisi jäädä asia vähän keskeneräiseksi.

saanut haraviisi? Kannattaa hiukan ottaa selvää asiasta eikä vain suoltaa mutu-tekstiä. Teollisuudessa on sen verran tehokkaat pakastimet -40°C ja tuuli mukana tai kylmempi), ettei todellakaan mitään käymistä pääse tapahtumaan. Sitä paitsi kinkkuja ei pakasteta niin isoissa kasoissa että keskimmäiset jäisivät jotenkin lämpimäksi. Mahdollista on, että on ollut stressikinkku, mutta sekin pystytään tutkimaan, olettaen tietysti ettei kinkkua ole heitetty roskiin. Turha sen jälkeen on itkeä korvauksen perään, et saa uutta telkkariakaan jos kerrot heittäneesi edellisen roskiin, kun oli 'huono'.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe