... onpi kohta teillä ja äärioikeistolaislla jos/kun tuo Jokelan koulun ammuskelija kuolee.
Että oikein totalitääristä yhteiskuntaa ajoi takaa, aivan sama oliko oikealta tai vasemmalta! Eli samanlaista paskaa se oli silloin 40-luvullakin: samasta paskasta kaiverrettu molemmat Hitler ja Stalin.
Yhteinen marttyyri...
5
376
Vastaukset
nimimerkki Sulla :))!
- BugattiVeyron
1001 hevosta, 2,4 sekuntia 0-100km/h, W-16 moottori neljällä turbolla.
It's a Top Gear! BugattiVeyron kirjoitti:
1001 hevosta, 2,4 sekuntia 0-100km/h, W-16 moottori neljällä turbolla.
It's a Top Gear!senkun nousee :))!
- osattt
Nuori mies oli myös ilmeisen älykäs kun noita omaperäisiä ajatuksikin hänellä oli. Tuskin tuollaisten omaperäisten ajatusten pitäminen niin helppoa on nuorelle tuollaisessa tilanteessa idioottimaisen teininuorusolaauman ympäröimänä, ja jatkuvan koulun taholta tulevan propagadansyöttämisen keskellä. Paljon oli hänellä järkeviä mielipiteitäkin ikäisekseen, vaikka tietenkin puutteitakin oli. Huvittava ristiriitaisuus oli kun hän yhtäällä väitti vasemmistolaisten haluavan tasapäistää kaikki ihmiset, mutta toisaalla väitti että vasemmistolaiset vallassa pyrkivät pitämään kansan köyhänä jotta se heitä ja heidän ohjelmiaan kannattaisi (niin että he säilyttäisivät valtansa). Lisäksi että väite on sinänsä ristiriitainen on mielestäni käytännön tasolta näyttöä aivan päinvastaisesta kehityksestä (vasempi laita onnistuttuaan ajamaan tiettyjen palkansaajaryhmien etua on tehnyt näistä porvareita). Kuitenkin on se sääli että noinkin originelli ja lahjakas nuori mies päätyy noin dramaattiseen ratkaisuun....... Ihiltavaa on tuo uljas periaate 'natural silector' ottaa ohjat käsiinsä eikä tyydy olemaan pelkkä 'natural selectionin' uhri. Että niin sitä pitää kun on nuori ja rohkea. Oli muuten ihan hyvän näköinenkin nuorukainen tuossa iltalehden kuvassa.
- BugattiVeyron
... on edelleen kuollut idiootti. Jos hänellä jokin agenda oli niin eipä juurikaan saanut kansaa puolelleen, korkeintaan muita samanlaisia joilla lääkitys ei ollut kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846