luonteeltasi äkkipikainen? Suututko niin, ettei toinen osapuoli tiedä, että mistä suutuit?
Minkälainen olet?
7
576
Vastaukset
- eteläpohjalainen
suutun harvoin mutta sitten onkin tosikysymyksessä. en kuule en nä , multa menee ulkonäköki.huidon jaa huudan, huudan ihan sairaasti.
- pitäs
Avata joku niitä järkilataamoita, joita kunnat on sulkeneet nuukuuksisaan.
Tuollaisella huutajalla olis sellainen hyvä rauhoitumis paikka.
Mutta taitas tulla tunkosta pohjanmaalla lataamoon, niitä hurjapäitä kun on minusta paljon sillä suuunnalla.
- hildurvonhopsis
En tiuski, enkä sano kenellekään rumasti. Yritän kannustaa ihmisiä. Osaan keskustella rauhallisesti myös ikävistä asioista. Näen ihmsissä heidän hyvät puolensa. En riehu enkä raivoa enkä lyö ketään enkä juopottele. Siis melko hyvä ihmiseksi. Haluaisin samanlaisen kumppanin. Minulla on elämänkokemusta ja tietotaitoa asioiden käsittelyyn. Jos suutun, niin kerron kyllä miksi suutun. En edes muista milloin suutuin. Nuo ihmiset kun ympärillänikin ovat niin ihania: lempeä vanha äitini, omat aikuiset lapseni ja tuleva miniä sekä ihanat ystävät. Ei heille tarvitse suuttua kenellekään.
'Erittäin hyvä, ellei täydellinen' ja vielä niin vaatimatonkin :0) profiilissa lukee:
"Mussa asuu muutama hippi, Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen".
En ole äkkipikainen, joskus huonona hetkenä saatan olla ärtyisä, mutta silloinkin ilme kertoo siitä, ei äänen voluumi tai fyysinen agressio.
Puran agressiot tarpen tullen tekemisellä, musiikilla tai keskittymällä olemaan 'aineeton'.pikemminkin äkkipikaista sorttia. Suutahdan nopeasti, lepyn nopeasti. Kiukkuani olen oppinut hillitsemään ja hallitsen sanani. En alennu henkilökohtaiseen haukkumiseen silloin, kun asiat tappelevat. Olen ennemmin hiljaa, kun joskus saan täyslaidallisen. Näitä kun aina silloin tällöin sattuu menevälle ja tekevälle ihmiselle. Minun kanssani on helppo tulla toimeen.
- Kaivanto
olen. Ja jos kohtaan suurta vääryyttä, silloin voin suttua. Äänivolyymi nousee ja verenpaine sen kanssa kilpaa. Olen heikompien puolella ja kova taistelemaan vääryyttä vastaan. Äkkipikaistuksissa ei voi taistella, silloin menee kontorilli ja voi sanoa jotakin jota myöhemmin katuu.
Ainut ongelma on se, että voi olla kyse myös makuasiasta, mikä on väärin, mikä oikein. Ja niinkus hyvin tiedätte, makuasioista kiisteleminen... - Pirre*
ettei toinen tietäisi mistä suutuin..enkä yleensäkään suutu kovin helposti; ehkä tympäännyn paremminkin jos asiat ei ihmisen kanssa suju..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039