Sääntöjä, jotka naisten

äijäpolo

olisi syytä tietää

1. Itkeminen on kiristystä.
2. Pyydä mitä haluat. Hienovarainen vihjailu ei toimi.
3. Älä leikkaa hiuksiasi. Ikinä.
4. Joskus emme ajattele sinua. Koeta kestää se.
5. Hankkiudu eroon kissasta.
6. Mikään mitä sanoimme 6-8 kuukautta sitten ei kelpaa argumentiksi keskustelussa.
7. Mitä tahansa panetkin päällesi, se on hyvä. Ihan totta.
8. Kolumbus ei tarvinnut ohjeita, mekään emme tarvitse.
9. Sinulla on liian monet kengät.
10. Jos arvelet olevasi liian lihava, niin luultavasti olet. Älä kysy meiltä.
11. Opettele käyttämään vessanpönttöä; jos istuin on ylhäällä,
pane se alas.
12. Pistä merkkipäivät kalenteriin.
13. Virtsaaminen seisaaltaan on vaikeampaa kuin lähietäisyydeltä.
Joskus osuu harhaan.
14. Kyllä ja ei ovat aivan hyviä vastauksia.
15. Seitsemäntoista kuukauden päänsärky on ongelma. Käy lääkärissä.
16. Älä teeskentele. Mieluummin tehoton kuin petetty.
17. Sunnuntai = urheilua.
18. Jos et pukeudy niin kuin Baywatchin mimmit, älä oleta meidän
käyttäytyvän kuten saippuaoopperoiden miehet.
19. Jos jotain mitä sanoimme voidaan tulkita kahdella tavalla, joista
toinen saa sinut surulliseksi ja vihaiseksi, tarkoitus oli se toinen.
20. Anna meidän katsoa. Jos emme katso muita naisia, kuinka
tietäisimme kuinka kaunis olet?
21. Älä hiero lamppua jos et tahdo hengen tulevan.
22. Voit joko pyytää tekemään jotain TAI kertoa miten se tehdään, ei
molempia.
23. Naiset jotka käyttävät push-uppeja ja syvään uurrettuja puseroita
menettävät oikeutensa valittaa rintojen tuijottamisesta.
24. Sinulla on tarpeeksi vaatteita.

15

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tän vasta sait?

Mulle tää tuli joskus 6-7 vuotta sitten. Se oli huono jo silloin.

• isot tissit

minustapa oli hyvä, meni ihan perille

• Asia se on.
        isot tissit kirjoitti:

minustapa oli hyvä, meni ihan perille

vieläkin, jotkut naiset vaan ei käsitä totuuksia.

Jos olisit miettinyt sitä mitä tuossa sanotaan, niin pitäs jo olla selvä asia sinullekin.

Hitäästi näkyy menevän järkeen tuolla naisellajoka moitti vanhaksi ja huonoksi juttua.

Vai ottaako se tosiaan 7 vuotta mennä päähän?

• v i t s i n ä

Olet tosiaan äijäpolo!

Onneksi on naisia, jotka osaa elää hyvän elämän ilman noita sääntöjänne. Eikä silti tarvi olla ilman Miestä.

Terveisin Reissunainen

• Pirre*

kaikki, paitsi eka..

• Teen mitä haluan!

1. Mähän itken jos itkettää, itkuhan tulee sydämestä. Miten itsekästä on kuvitella, että sun takias tässä itketään.
      2. Olen pyytänyt, mutta lopetin pyytämisen, kun vastaus oli aina niin tyly.
      3. Leikkaan jos haluan. Typerää mieheltä haluta tota. Viiskymppisellä naisella pitkä tukka vanhentaa ja usein näyttää irvokkaalta.
      4. Ei naisetkaan aina ajattele teitä, vaikka kuinka niin kuvittelette, hehheh!
      5. Ei ole kissaa.
      6. Mä en enää edes muista mitä silloin sanoit, koska sun mieli muuttuu kerran viikossa. Olet niin hukassa, viiskymppinen mies, että et enää itsekään tiedä etkä muista mitä haluat.
      7. Tiedän kyllä että näytän hyvältä niissä vaatteissa, jotka itse valitsen, ilman sinun mielipidettäsi.
      8. Voi sua "kolumbus".. sinä jos kuka tarviit ohjeita, kun et muuten osaa. Eksythän sinä ilman niitä. Kolumbus oli kolumbus, nyt on nyt.
      9. Mulla on kengät joka lähtöön! Toivoisit, että mulla ei olisi niitä lähtöjä, eikä kenkiä kuin yhdet (aamutossut), mutta kun on. Elämä on ihanaa!
      10. Kyllähän sinä kerrot kysymättäkin, onko mulla jenkkakahvat. Sanojakaan ei tarvita, puristat vaan vähän sitä makkaraa mun vyötäröllä.
      11. Omituinen ohje. Varmaan miehille alunperin laadittu, eli kun käytte kusella, laittakaa se rengas ylös, ja kun on kustu ja ravistettu, laittakaa se rengas takasin alas.
      12. Laitan ne mitä laitan. Ethän säkään laita mitään. Ja vaikka laittaisitkin niin mitä hyötyä siitä sulle on? Et kuitenkaan muista.
      13. On huomattu.
      14. Niin on, muista se!
      15. Kellä sitä särkyä on, kellä ei. Naisilla ei onneksi ole potenssiongelmia.
      16. Älä sinäkään teeskentele.
      17. Hyväksytty.
      18. Riittää ihan tavallinen mies. Kunhan ette yritä näyttää Baywatchin miehiltä, tossa iässä ainakaan enää. Kiitos.
      19. Hyvä tietää. Väärinkäsityksiä oletkin aiheuttanut enemmän kuin liikaa.
      20. Huhhuh. Senkun katsot.
      21. Ohi.
      22. Tiedetään, mutta käytännössä niin joutuu tekemään!
      23. Ihan samaa mieltä.
      24. Sitä ei kysytä miehiltä.

• kotikiusattu

voidaanko sanoa että sulla on "munaa"?
        Tuollaiset vahvat naiset on ollut munkin kohtalo.

• mutta niin kiusattu
        kotikiusattu kirjoitti:

voidaanko sanoa että sulla on "munaa"?
        Tuollaiset vahvat naiset on ollut munkin kohtalo.

avioliitossa aikoinaan ja nyx/ex-en-tiedä-mikä-se-on -suhteessa, että olen tullut tällaiseksi.

Saatan olla tomera mutta en aina jaksa olla tomera. Ehkä otan tän uusio-itsenäisyyteni ja riippumattomuuteni liian tosissaan. En jaksa kiusaamista enkä miesten sääntöjä.
        Omat sääntöni on sellaiset, etten puutu toisten asioihin, en ulkonäköön tai muuhun, johon mulla ei ole oikeutta puuttua eikä lupaa vaikuttaa.

Yritä nyt siitä saada selvää. Meinaan vaan, että kunnioitetaan toisiamme ihmisinä. Minä pidän miehistä miehinä. Mutta en tykkää tollasista säännöistä.
        Kaikkein eniten ottaa päähän tuo kummallinen ja naista alentava sääntö nro 1: Itkeminen on kiristystä. Kun itku on aiheellinen, kun se tulee navasta saakka, kouristaa koko kropan ja tulee vaan vaikka yrittäisi estää. Niin joku tampio väittää sitä kiristämiseksi. Eikö itkeä saa kun on paha mieli?

Vahvaksi tulee kun käy läpi (yksin) kaikenlaista elämässään. Vahva nainen ei ole synonyymi miestenpolkijalle.
        Vahva nainen ei välttämättä ole kyyninen. En minä ole kyyninen. Opettelen vain elämään niinkuin miehet, jotka ovat minua kiusanneet.
        Mikä ei ole kuolemaksi, on vain vahvistukseksi.

Ikävä jos sulla on huonot kokemukset vahvasta naisesta. Vai onko ne ikäviä, kun sanoit että ne on koituneet sun kohtaloksi?

• Kaivanto

Vastasit kuin minä, siis olen ystäväsi.

• kotikiusattu
        mutta niin kiusattu kirjoitti:

avioliitossa aikoinaan ja nyx/ex-en-tiedä-mikä-se-on -suhteessa, että olen tullut tällaiseksi.

Saatan olla tomera mutta en aina jaksa olla tomera. Ehkä otan tän uusio-itsenäisyyteni ja riippumattomuuteni liian tosissaan. En jaksa kiusaamista enkä miesten sääntöjä.
        Omat sääntöni on sellaiset, etten puutu toisten asioihin, en ulkonäköön tai muuhun, johon mulla ei ole oikeutta puuttua eikä lupaa vaikuttaa.

Yritä nyt siitä saada selvää. Meinaan vaan, että kunnioitetaan toisiamme ihmisinä. Minä pidän miehistä miehinä. Mutta en tykkää tollasista säännöistä.
        Kaikkein eniten ottaa päähän tuo kummallinen ja naista alentava sääntö nro 1: Itkeminen on kiristystä. Kun itku on aiheellinen, kun se tulee navasta saakka, kouristaa koko kropan ja tulee vaan vaikka yrittäisi estää. Niin joku tampio väittää sitä kiristämiseksi. Eikö itkeä saa kun on paha mieli?

Vahvaksi tulee kun käy läpi (yksin) kaikenlaista elämässään. Vahva nainen ei ole synonyymi miestenpolkijalle.
        Vahva nainen ei välttämättä ole kyyninen. En minä ole kyyninen. Opettelen vain elämään niinkuin miehet, jotka ovat minua kiusanneet.
        Mikä ei ole kuolemaksi, on vain vahvistukseksi.

Ikävä jos sulla on huonot kokemukset vahvasta naisesta. Vai onko ne ikäviä, kun sanoit että ne on koituneet sun kohtaloksi?

tai tämä minun esitystapani on vaikea vieraalle.
        Vahvat itsenäiset naiset,jotka tekee tarvittavat päätökset heti,on hyviä tyyppejä.
        Kun mies lähtee mailmalle k0timiehen on oltava,nainen paikallaan.
        Itse ymmärsin aloituksen huumoriksi ja pieneksi provoksi.
        .

• Ymmärränhän minä
        kotikiusattu kirjoitti:

tai tämä minun esitystapani on vaikea vieraalle.
        Vahvat itsenäiset naiset,jotka tekee tarvittavat päätökset heti,on hyviä tyyppejä.
        Kun mies lähtee mailmalle k0timiehen on oltava,nainen paikallaan.
        Itse ymmärsin aloituksen huumoriksi ja pieneksi provoksi.
        .

että provo. Tai sitten ei. On miehiä joilla on tuollaiset säännöt.

Jotkut miehet kokee, että vahvat naiset on heille liikaa kestettäviksi.

Hyvää päivänjatkoa sulle!

Luin muuten tuolta alempaa sun sukkis-kirves-juttusi!
        Kyllä piisas naurua!

• Kiitos sanoistasi,
        Kaivanto kirjoitti:

Vastasit kuin minä, siis olen ystäväsi.

olen otettu! Olen siis ystäväsi!

• Mua ainakin ilahdutti tämä aloitus. Paha on kohta 5. Sain Topin justiin 50v lahjaksi. Ja se on ihana hirviö. Siitä kissasta pitäisit sinäkin. Ja kohta 23 osui ja upposi.... iloa tähän päivään!!!!!!!!!

• lisäys..

25. Ostoksilla käynti EI ole urheilua. Emmekä me koskaan tule ajattelemaan toisin.
      26. Kerro ongelmistasi ainoastaan jos haluat niihin ratkaisun. Niin me toimimme. Sympatiaa voit hakea naisystäviltäsi.
      27. Jos kutittaa, raavitaan. Niin me toimimme.
      28. Emme ole ajatuksen lukijoita, emmekä koskaan tule sellaisia olemaankaan. Tämä puute ei kuitenkaan ole todiste siitä ettemme välittäisi sinusta.
      29. Jos kysymme mikä vaivaa, ja sinä sanot " ei mikään", toimimme sen mukaisesti. Tiedämme että valehtelet, mutta mielestämme asian kaivelu ei ole vaivan arvoista.
      30. Jos kysyt kysymyksen, johon et halua vastausta, voit odottaa vastausta jota et halua kuulla.

Kiitos kun luit tämän. Tiedän että joudun nukkumaan sohvalla ensi yönä, mutta se ei haittaa. Se on vähän kuin telttailua?

• pimeässä ja

ilman ruokaa, juomaa ja tyynyäsi. Sitähän se telttailu on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      97
      2821
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1804
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      382
      1670
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1447
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1257
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1146
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe