sinua ikävä!!!!
Miten voimakkaasti koet ikävän?
Minulla on
19
1036
Vastaukset
- "ymmärrätkö"
vain sinua!!
- on "kamalaa"
tekee päässä kipeää!
Noin laulaisi raulivainaa varmaan.
Sydän on sirpaleina, mieli maassa.
Paluuta ei ole, tulevaisuutta ei näy.
Kaikki on vaan harmaata ja ankeaa.
Niin surullista, niin surullista mutta totta.
- kainalo
voimakkaasti.
Rutistaisin sut kainaloon...- Minä pöö
ikävä toffeista tuoksuasi!
- kainalo
Minä pöö kirjoitti:
ikävä toffeista tuoksuasi!
sinä pöö.
Minä kun en syö toffeeta,mistä tuoksu? - "ymmärrätkö"
olet ihana.:))
- kainalo
"ymmärrätkö" kirjoitti:
olet ihana.:))
sinulle"ymmärrätkö".
- Silja S
,,,
- on sitä
mitä en ikinä saa enää takaisin.
- kainalo
ikäväni,ikinä en takaisin saa.
Tuli mieleen Katri-Helenan laulu:
Kauniimpaa.... - Aika kaunein
kainalo kirjoitti:
ikäväni,ikinä en takaisin saa.
Tuli mieleen Katri-Helenan laulu:
Kauniimpaa....Minun ikäväni on muuttunut voimakseni,ajattelen että olen onnellinen siitä että minulla oli hänet.Hän antoi minulle niin paljon,opin elämästä uusia asioita hänen kanssa.Nyt minun pitää jatkaa yksin.Jäin hyräilemään kauniinpaa aikaa en enää elää saa..
- Kainalo
Aika kaunein kirjoitti:
Minun ikäväni on muuttunut voimakseni,ajattelen että olen onnellinen siitä että minulla oli hänet.Hän antoi minulle niin paljon,opin elämästä uusia asioita hänen kanssa.Nyt minun pitää jatkaa yksin.Jäin hyräilemään kauniinpaa aikaa en enää elää saa..
on ainakin muuttumassa voimakseni,ainakin itse siihen uskon,lämmin tunne valtaa sydämen,kun ajattelen,että näinhän me oltais yhdessäkin tehty.
Eilinen päivä oli raskas,itselle sekä jo aikuisille lapsilleni.
Toisen kerran he veivät kynttilän isänsä haudalle isänpäivänä.
On muistot kuin kukkia..
Iloa ja valoa elämääsi.
- mies-v57
Pyyhimme toistemme kyyneleet kuin hyväilisimme
tulevan ikävän pois.Hymyilemme toisillemme,
itkunsekaista kaipauksen hymyä.
Lähdön hetkesi,aina yhtä tuskallinen tuokio miehelle joka on antautunut tunteille.Ovi takanasi sulkeutuu,ovi väissämme ja tyhjyys iskeytyy sisälleni.
Vaivun vuoteelleni,miten lämpösi viipyy vuoteella,
tuoksusi tuntuu lakanoissa,viivyt niin luonani.
Kaikki muu häviää,vain yhteiset hetket palaavat.
Sanat,lauseet,katseet ja yhteinen yhteys.
Miten voikaan ikävä tuntua ja kaipaus olla
niin läsnä.Miten voi toinen ihminen olla tärkeä
ja syvällä minussa,vaikka on poissa.
Olemmeko sittenkin tuntevia ja tunteellisia.
Elävätkö kuitenkin tärkeät arvot ja kykymme olla heikkoja kaipauksessa.Rohkenemmeko sanoa:en voi elää ilman sinua.
Minusta ainakin tuntuu siltä.
Tänäin. - Nahjus
Minullakin on ikävä, se on miettimistä, unettomia öitä, kaipausta, odottamista ja tiedän kuitenkin ettei enää mikään palaa entiselleen. Meillä oli kivaa yhdessä, jaettiin ilot ja surut,
olit minulle tärkeä. sattuu ja aiheuttaa unettomia öitä. Ikävä saa minut levottomaksi.
- Kaivanto
on useampaa lajia. Eilen oli ikävä isä-vainaata, sillä olin "isin tyttö". Joskus on ikävä kauas muuttanutta ystävää, jolla oli aina hyvät neuvot valmiina. Joskus on ikävä työkavereita, kun "tääll´ yksinäni laulelen". Rakastaan voi ikävöidä, nykyistä tai myös entistä. Kaipuu on nimimerkkini ydin.
- ainainenikävä
rintaan pistää ja ahistaa.
- tammikuun likka
Minä ikävöin silloin, kun elämä kolhasi, menetettyjä unelmia yhteisestä loppuelämästä ja vanhuudesta.
Nyt en enää ikävöi, vain elän elämääni eteenpäin. - on kuin onkin
luonnonlapsi
siitä kärsii myös valkohapsi
ikävällä kun ei ole sitä rajaa
surulla myöskään rakenneta ei majaa
ikävä niin suuri on toisen luo
kaipuu on kuin rannaton suo
ikävä on kyynelten virta
sammuta ei sitä edes tähdet ja ilta
ikävä nyt sulkee syliinsä minut
ainiaaksi muistoihin vieden sinut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039