♥-¤O¤-¤O¤-¤O¤-¤O¤-¤O¤-¤O¤-♥
Pumpulilunta -
Entinen peittynyt
Oksat notkuu tulevaa
Tuuli puhaltaa silmiin -
poskille - sieluun
- Kaikkialle -
Tanssiaskeleita
Lumeen kevyt jälki
- Naurua -
Harakan jälkiä lumessa
Tuntuu niin - hyvältä
Nyt on minun vuoroni lentää
♥-¤O¤-¤O¤-¤O¤-¤O¤-¤O¤-¤O¤-♥
HARAKANVARPAITA
18
535
Vastaukset
Todella ihanaa.
Kun onnellisen väsyneenä.
Saan aamussani lukea.
Kohta vilkutan ja
Hetkeksi nukahdan.
"Yöhöni".
Jaksan taas työhöni .
Yöksi kiirehtää.- *MURUKULTA*
Väkisin oppii lentämään, viimeistään silloin, kun tulee jyrkänne vastaan, eikä voi muuta..
Mut nyt, nuku Gitta,, Muru puhaltaa kultaista unihiekkaa, se suojelee ja tuo tullessaan kauniita unia! :¤ *puuuhhh*... ja herättyäsi, miltäs kaffe maistuis? \_/? , oleppas hyvä! Ja 'huomenta' :D *Muru vilkuttaa*
- padme_amidala
Kunhan et paljasjaloin siellä hangessa koikkelehdi....
muka tanssiaskeleita pikkulinnut kertoivat ihan muuta : )
Täällä on pelkkää loskaa, kaipaisi jo sitä talventuloa..
Ihana lennähtävän kevyt ja iloinen oli runosi : )- *MURUKULTA*
Kyllä sitä silloin ennenvanhaan pentuna juostiin avojaloinkin,, saunasta,, sanottiin, että se karasee..joopa joo... :\ ! Gitta juoksee vieläkin! Ainakin siellä järvessä. Mahoton tylli! :))))
Minä vähän kyllä ehdin kummastella missä kaikki naakat on. Vai on ne tulleet sinne juor..valehtelee!
Ne on kovia puhumaan omiaan..tiiäthän sinä,, naakat..köhöm..!
Tuota niiiin! Täällä on kuin puut ja tienoot kuin joulukorteissa ja kyllä juuh... mutten tunnusta... :)))
OOOOOOOOOOOO
\_____________/ tuossa on pulkallinen lumipalloja sulle, jos haluat vaikka rakentaa linnan tai lyhtyjä tai lumiukkoja! Lisää tulee kun sanot vaan!
Mukvaa alkavaa, rakenteilla olevaa viikkoa, padme_! Eeemää mitään heitä....*viheltelee*.....O..ups....
- vakava
Lumihiutaleita hiljalleen
valuu maahan valkoiseen...
Luonto vaippaan valkoiseen
talven tullen pukeutuu
Muru kirjeen lumeen kirjoittaa
ystävlle rauhaa toivottaa
sormet lumeen jäljen jättää
ojentaen hellää kättä
Supaisaa viikon alkua
Toivottelee EC & AX ♥♥- *MURUKULTA*
Muru nukkuu huoletonna
peiton alla hyvä olla
Mutta mikä trafiikki pihalla yöllä
aamu vasta esiin kaiken työntää
Orava kipittänyt puuhun suureen
pupujussi lirauttanut ja juossut hornan kuuseen
Hiirillä kiire haistella ilmaa
kissa vaaninut ja juossut sitten kilpaa
Fasaani vai peltopyytkö kokouksen pitäneet yöllä
jälkiä niittenkin pihalla ja tiellä
Harakat puiden latvoissa - ei me mitään tehty
kenekäs jälkiä nämä sitten - epäilys herää
Ups! Muru juoksee sisälle -
On se vaan ilmoja pidellyt.... ;þ
Iloa antaa ystävä hyvä.
jolla on sydämessä kultajyvä :)
Oleppas tarkkana,,niitä linnnun jälkiä voipi näkyä ikkunlaudalla... Iloista pvää muaanantain, vakava! :)
- kaaru
miten ihanasti taas kirjoitat:))
Ei meillä ole lunta
eilinen vienyt mennessään
ei harakanjälkiä lumessa
Tanssiaskeleita otan
ei jälkiä lumeen jää
ehkä jonain päivänä
oveni alta lähtee kahdet jäljet
Sinun ja minun- *MURUKULTA*
*viuuhvihhh*..'Muru vislaa' (
- *Rakkaudenlahja*
vihvoin siivet nuo ja luokse rakkaimman nyt lennän.Kiitos kauniista runostasi ja ihanuutta päivääsi paljon!
- *MURUKULTA*
Kyllä se tuo lentoon lähtö luonnistuu jo (ehkä) kohtuudella, vaan tuota alastuloa,,, täytyy vieläkin harjoitella..(varmasti) :\
Mutta harjoitellaanpa tätä tanssia vielä lumessa.. tuolla olis kyllä mäki....'viuh'...jihaa! ;D
- Erik von
Suorittamani tietokoneanalyysin ja mikroskooppi
tutkimuksen perusteella runosi on katsastettu
ja hyväksytty huomautuksitta.
Muuten tuo Pekka on ahkeroinnut viikonloppuna
lumitöissä eikä ole korkin päälle astunut....Eihän minun loistoautoni saa juuttua
lumeen...
Nuo ympyrät ovat kai lumipalloja jotka on tuettu
pukeilla?- *MURUKULTA*
Kovin on tieteelliseksi mennyt Eerikin runonluku. Minä niin pelkään että Eerik unhoittaa kokonaan tämän emotionaalisen puolen, eikä nautikkaan runoja hengen ravintona, vaan nauttii ainoastaan teknologiasta. Kovasti toki miehistä olla kiinnostunut koneista, ja mieshän Eerik von todella on!
Noista koneista tulikin mieleen, että kuinkas se uusi automobiili on toiminut täällä lumisessa pohjolassa? Silloin tällöonhän kannattaa pitää sitä vanhempaa kott..ajokkia ikään kuin varalla navet..tallissa, vai jokos se on niin ruos.. myyty jo?
Eerik von ei nyt pahastu, mutta nauran täällä hyväntahtoisesti, olette nyt kuin oikea team siellä! Hurmaavaa todella! Pekka tekee katum...katu-ja pihatöitä ja sinä voit rauhassa keskittyä...mihin ikinä sitten Eerik haluaa.
Näin meidän kesken, Eerik, minulla olisi tässä sellaista salaista tietoa Pekan viime kesästä...Pöyristyttävää! Materiaali voi aiheuttaa unettomuutta ja pahoinvointia, joten suosittelen, että Eerik von miettii tarkkaan, katsookos hän tämän illalla vai aamulla... Oh! En saata ajatellakaan enää...käyn lepämään..
Hyvää iltaa Teille kuitenkin täältä toivottelee Muru! :)
http://www.youtube.com/watch?v=c5ipCaGWjtU
mukavan keveä ja iloinen runo. Kiitos siitä.
(Harakanvarpaiden jäljet lumesa ovat aika söpöjä :D)- *MURUKULTA*
Miten valmis runo voikaan muuttua kun sitä laittaa näytölle!
Yhtäkkiä aamulla sanat alkoi vaihdella paikkaa ja lauseita jäi pois... oli jäädä koko runo, vaan kuinkas..sitten se vain loksahti ja se vakavuus haihtui pyrynä ja tulikin mielialaa vastaavat säkeet! :)
Oikeesti kyllä noita jälkiä löytyy jos jonkin elukan..auttaisikohan tähän ramppaamiseen joku direktiivi..ei varmaan, kun ei auta naapurin koiraankaan.... :\
Mukavaa loppu iltaa, emanuela ja kiitos sinulle! Minä jatkan noitten satuhiirien loihtimista kellotauluun! ;D
- Yötirpunen**
Voi muru,
lensin luokses kanssas tanssimaan
*ihanaa* tanssitaan koko yö
kevein askelin
pumpulilumessa,,
ja toivottavasti tulee muitakin runoystävii,,,:))
kiits muru** :))- *MURUKULTA*
Nyt on sitten piha täynnä harakanvarpaiden jälkiä! :)))))
Tuossa on valssia menty, tuossa taitaa rumba vienyt
Liekö tähtiin sävelet johdattanut, koko tipuparven nostanut
Niinpä niin! Tuolla,,,tansii tähtien kans 'sirppysirppytseetseet' ;)) Oujee..
Talviaamua Yölintu! Toivotaan että tuo lumi nyt jo pysyis, voidaan pöllyttää sitä toistekkin... :D
- Mysteriet
Heti pois sieltä lumesta- kuuletko - ja tietysti paljain jaloin - kato ny noita varpaita *motkottaa* - onko nyt sitte kiva tulla kippeeks... Äh, Sää mittää kuuntele..
*laahaa paikalle pesuvatia (täynnä kuumaa vettä)*
Varpaat tonne! Olen laittanut mukaan yrttejä ja koss.. pirt... punaviiniä *köh*
Nyt istut siinä ja liotat kinttujas ko mää kerron Sulle samalla että ootkos lukenu sen Murun viimesimmän runon, se on pirun hieno!
*napsii vähän ¤-¤O¤-¤O¤-- *MURUKULTA*
Enkä oo paljain jaloin! * juoksee hulluna lumessa* Kato! Mulla on tämmööset isot 'varvastossut' 'läpsläps' ;)))
Mut minun täytyy tarkistaa nämä sinun tuomat 'eteeriset...öööö...tipat',,,,Muru tekemät kupit vaan täyteen :þ jaaaa... 'kippis', Mys!
Juuh!... huh *puhaltaa* Ompa on!!.. Ei tuu yskä! *hohoijaa* Juuzz! Hyvin meillä menee, mutta menkööt!
Jahh toinen,,,,, En tiiä, mutta minuzzta nuo harakat nauraa! Mitezz zinuzta...Myzzz... ;}
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482110Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902080- 1201983
- 761678
- 481668
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2371543- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171155Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097