Olen ATEISTI koska maailmasta ei löydy yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi. Perusteet ateistisuudelleni ovat perusteltuja ja järkevät.
Ihmettelen suuresti, miten joku voi yleensä olla edes uskis. Mitkään tosiasiat eivät anna aihetta tälläiseen. Näitten pitää olla olla pipipäitä. Oireet vastaavat skitsofreniaa.
En ole huvikseen ateisti
30
876
Vastaukset
Sen takia että voisin rakastaa sua rakas mirka ja kaikki mun vihamiehiä !
Ja mulla on Apu siihen Jokelan murheelle !! Jeesus voi ehkäistä jos haluat?????? Ettei tule Suomeen enä vastaavia !!
Mitä Ateismi tarjoaa meille! Odotan että sä vastaat kun kerrot sellaista valheetta koko ajan joka pane miettimään että pitäis mennä tutkituttamaan itteäs,, oletko krooninen valehtelija?
Mutta kerro rakas mirka ! Mitä Ateismista avuxi?- -DW-
>>Sen takia että voisin rakastaa sua rakas mirka ja kaikki mun vihamiehiä !>Ja mulla on Apu siihen Jokelan murheelle !! Jeesus voi ehkäistä jos haluat?????? Ettei tule Suomeen enä vastaavia !!>Mitä Ateismi tarjoaa meille! Odotan että sä vastaat kun kerrot sellaista valheetta koko ajan joka pane miettimään että pitäis mennä tutkituttamaan itteäs,, oletko krooninen valehtelija?
-DW- kirjoitti:
>>Sen takia että voisin rakastaa sua rakas mirka ja kaikki mun vihamiehiä !>Ja mulla on Apu siihen Jokelan murheelle !! Jeesus voi ehkäistä jos haluat?????? Ettei tule Suomeen enä vastaavia !!>Mitä Ateismi tarjoaa meille! Odotan että sä vastaat kun kerrot sellaista valheetta koko ajan joka pane miettimään että pitäis mennä tutkituttamaan itteäs,, oletko krooninen valehtelija?
Uskonnollisempa sekasotku maa ei voi kait olla? jos ei otetaan mukaan suomi missä on vapaajattelijoiden-usko ja evo-usko. Mutta maa missä mormonismi kukostaa kärjessä monissa osavaltiossa! Näyttää kyllä maailmalle mitä siitä tule kun ei ole oikeita uskovia joka sanoo älä tappa !! Ei edes puolustuxessa !!
Elikä ateismillä ei ollut mitään sanottava eikä tarjottavana apukeino estä tai luoda turva niille Jokelaisille joka vielä on elossa ennenkuin seurava ateisti-isku?
Vai huvin vuoxi ammuttiin Jokelassa? Siis hänellä ei ollut vihamiehiä tä ateisti?
Katsos maailma viha Uskovaiset sitä vainot ja vuosittaiset massamurhat näyttää meille kun uskovia tapetaan.
- mutta...
Lähes jokainen täällä kirjoittava ateistireppana ei varmasti ole huvikseen ateisti, vaan syvästi pettynyt ja frustroitunut lapsi.
Ateistilla ei ole omaa ideologiaa, kuten ateisti itsekin selittää. Ei oppia, ei yhteisöä. Ai niin, miten se olikaan tuo järjestäytymättömyys ja oppi. Ateistithan on järjestäytyneitä ja heillä on kuin onlin oppinsa, Jumalaan uskovien täydellinen vastustaminen, yhteisönään Ateistit ry. Muuta kun ei sitten päässä oikein liikukaan. Vastustaa pitää, vaikka kirjoitustensa mukaan ei oikein osaa tietää mitä itsekään vastustavat, kunhan siis pilkkaavat.
Aikuistukaa ateistit! Päättäkää mitä oikein haluatte ajatella. Ei ole kovin älyllisesti korkealentoista keskittyä vain parjaamiseen. Senhän osaa jo hiekkalaatikolla leikkivä taapero. Aikuista ajatusta ihan aikuisen oikeesti täällä ateistiltakin kaipaisi. Muutenhan ei teidän kanssa voi edes keskustella, vaikka itse väitätte, ettei uskisten kanssa voi jutella. No ei varmaankaan. Kuka aikuinen nyt viitsis keskustella aikuisen oikeesti lasten tasolta oikeasta elämästä ja sen moninaisuudesta.- pimpeli pom
oppia.
Lue huolellisesti läpi:
Athanasioksen tunnustus
Sen, joka tahtoo pelastua, on ennen kaikkea pysyttävä yhteisessä kristillisessä uskossa. Sitä on noudatettava kokonaisuudessaan ja väärentämättä. Joka ei niin tee, joutuu epäilemättä iankaikkiseen kadotukseen.
Yhteinen kristillinen usko on tämä:
Me palvomme yhtä Jumalaa, joka on kolminainen, ja kolminaisuutta, joka on yksi Jumala, persoonia toisiinsa sekoittamatta ja jumalallista olemusta hajottamatta. Isällä on oma persoonansa, Pojalla oma ja Pyhällä Hengellä oma, mutta Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen jumaluus on yksi, yhtäläinen on heidän kunniansa ja yhtä ikuinen heidän majesteettisuutensa.
Sellainen kuin on Isä, sellainen on myös Poika ja Pyhä Henki:
Isä on luomaton, Poika on luomaton ja Pyhä Henki on luomaton. Isä on ääretön, Poika on ääretön ja Pyhä Henki on ääretön. Isä on ikuinen, Poika on ikuinen ja Pyhä Henki on ikuinen, eikä kuitenkaan ole kolmea ikuista, vaan yksi ikuinen, niin kuin ei myöskään ole kolmea luomatonta eikä kolmea ääretöntä, vaan yksi luomaton ja yksi ääretön. Samoin on Isä kaikkivaltias, Poika kaikkivaltias ja Pyhä Henki kaikkivaltias, eikä kuitenkaan ole kolmea kaikkivaltiasta, vaan yksi kaikkivaltias. Samoin Isä on Jumala, Poika on Jumala ja Pyhä Henki on Jumala, eikä kuitenkaan ole kolmea Jumalaa, vaan yksi Jumala. Samoin Isä on Herra, Poika on Herra ja Pyhä Henki on Herra, eikä kuitenkaan ole kolmea Herraa, vaan yksi Herra.
Niin kuin kristillinen totuus vaatii meitä tunnustamaan kunkin persoonan erikseen Jumalaksi ja Herraksi, samoin yhteinen kristillinen usko kieltää meitä puhumasta kolmesta Jumalasta tai Herrasta. Isää ei kukaan ole tehnyt, luonut eikä synnyttänyt. Poika on yksin Isästä, häntä ei ole tehty eikä luotu, vaan hän on syntynyt. Pyhä Henki on lähtöisin Isästä ja Pojasta, häntä ei ole tehty eikä luotu eikä hän ole syntynyt, vaan hän lähtee. Isä on siis yksi, ei ole kolmea Isää, Poika on yksi, ei ole kolmea Poikaa, Pyhä Henki on yksi, ei ole kolmea Pyhää Henkeä.
Tässä kolminaisuudessa ei ole mitään aikaisempaa eikä myöhempää, ei mitään suurempaa eikä pienempää, vaan kaikki kolme persoonaa ovat yhtä ikuisia ja keskenään samanarvoisia, näin on siis palvottava niin kuin on sanottu - kolminaisuutta joka on yksi, ja ykseyttä joka on kolminaisuus.
Sen joka tahtoo pelastua, on siis ajateltava kolminaisuudesta näin. Saavuttaaksemme iankaikkisen pelastuksen meidän on kuitenkin myös vakaasti uskottava, että meidän Herramme Jeesus Kristus on tullut ihmiseksi.
Oikea oppi on tämä:
Me uskomme ja tunnustamme, että meidän Herramme Jeesus Kristus on Jumalan Poika, Yhtä lailla Jumala ja ihminen. Isän luonnosta ennen aikojen alkua syntyneenä hän on Jumala, äidin luonnosta ajassa syntyneenä hän on ihminen. Hän on täysi Jumala, ja täysi ihminen järjellisine sieluineen ja ihmisruumiineen. Jumaluudessaan hän on samanarvoinen kuin Isä, ihmisyydessään vähäarvoisempi kuin Isä. Vaikka hän on Jumala ja ihminen, ei kuitenkaan ole kahta Kristusta, vaan yksi. Yhdeksi hän ei ole tullut siten, että jumaluus olisi muuttunut ihmisyydeksi, vaan siten, että Jumala on omaksunut ihmisyyden. Yksi hän ei ole sen vuoksi, että luonnot olisivat sekoittuneet toisiinsa, vaan siksi, että hän on yksi persoona. Sillä niin kuin järjellinen sielu ja ruumis yhdessä ovat yksi ihminen, niin Jumala ja ihminen ovat yksi Kristus.
Hän on kärsinyt meidän pelastuksemme tähden, astunut alas helvettiin, noussut kuolleista, astunut ylös taivaisiin, istunut Isän oikealle puolelle, ja sieltä hän on tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Hänen tullessaan kaikkien ihmisten on noustava kuolleista ruumiillisesti ja käytävä tilille siitä, mitä ovat tehneet. Hyvää tehneet pääsevät ikuiseen elämään, pahaa tehneet joutuvat ikuiseen tuleen.
Tämä on yhteinen kristillinen oppi. Se joka ei usko sitä vakaasti ja vahvasti, ei voi pelastua! - Kauhistunut ..
"Minun tunteeni kristittynä saumaa minut Herraani ja Vapahtajaani... Minä taistelen tehdäkseni Herran töitä." -- Puhe 12.4.1921. ["Adolf Hitler: A Preverted Christian?", Terry Mattingly On Religion] -- Hitler tunnustaa Jeesuksen "Herrakseen ja Vapahtajakseen".
Moikka Mirka!
Löytyyhän niitä jos vain niitä alat etsimään. Mutta et edes taida haluta löytää mitään mikä todistaisi Jumalan olemassa olon?
Minä olen uskossa enkä ole mitenkään tyhmä tai vajaaälyinen. minun uskoni perustuu Jumalan sanaan ja saan luottaa että sitten kun kuolen en ole helvettiin menossa niinkuin sinä tällä hetkellä.
Jumala tekee ihmeitä nykypäivänäkin..Lääkärit eivät ossaa selittää joitakin parantumisia, koska ne eivät aina ole mukamas mahdollisia ja ihmisen järjellä selitettävissä. mutta Jumala ei ole riippuvainen siitä että osaako joku selittää sen ihmeen minkä hän tekee.. Ennustukset toteutuu..Vanhat monen tuhannen vuoden takaiset ennustukset käyvät todeksi näinä vuosina.
Mutta et halua uskoa Jumalaan vaan johonkin maanpäälliseen turhuuteen ja sen takia olet matkalla kohti kadotusta. Mutta sinä olet Jumalalle yhtä tärkeä kuin kuka tahansa muukin ihminen ja hän toivoo että myös sinä kääntyisit oikealle tielle. Sillä tiellä sinun ei koskaan tarvi kävellä yksin vaan jumalaa varjelee jokaisen askeleesi. toivon että jonain päivänä tulet tajuamaan sen minkälaisen lahjan olet saanut mutta siitä kieltäytynyt. Mutta sinulla on mahdollisuus kääntyä Jumalan puoleen ja pyytää anteeksi. Ja jos Jumalalta anteeksi pyydät tekojasi Hän ei niitä koskaan enää muistele.
Siunausta!- Mirka ...
""Löytyyhän niitä jos vain niitä alat etsimään. Mutta et edes taida haluta löytää mitään mikä todistaisi Jumalan olemassa olon?""
Ei löydy. Lupaan järjestää sinulle 1000000$ palkkion tälläisestä todisteesta.
Sinä et hallitse mielikuvistasi ja siksi tulkitset asioita väärin.
""Mutta et halua uskoa Jumalaan"" En nii. En halua uskoa satuihin ja höpötyksiin.
Jumala on satua ja höpötystä niin kauan kuin toisin todistetaan. Mirka ... kirjoitti:
""Löytyyhän niitä jos vain niitä alat etsimään. Mutta et edes taida haluta löytää mitään mikä todistaisi Jumalan olemassa olon?""
Ei löydy. Lupaan järjestää sinulle 1000000$ palkkion tälläisestä todisteesta.
Sinä et hallitse mielikuvistasi ja siksi tulkitset asioita väärin.
""Mutta et halua uskoa Jumalaan"" En nii. En halua uskoa satuihin ja höpötyksiin.
Jumala on satua ja höpötystä niin kauan kuin toisin todistetaan.Ei Jumala sinun kanssasi kahville ikinä tule..sellaisia todisteita et voi saada.
Mutta miten selität esim sen että Eräs mies jolla toinen jalka oli 5cm lyhyempi kun toinen ja hän kulki sen tähden huonosti. Hän meni rukouskokoukseen ja hänen puolestaan rukoiltiin ja se jalka kasvoi sen puuttuvan 5cm..onko sekin mielikuvituksen tuotetta??? aika taitavia ollaan jos kaikki näkevät samoja asioita ja ovat vain mielikuvituksen tuotetta.. Se on tieteellisesti todistettu ettei edes kaksi ihmistä pysty näkemään samanlaisia mielikuvituksen tuottamia asioita.
Minä hallitsen mielikuvitukseni enkä tarvi sinun olemattomia rahojasi. Jumala ei ole satua eikä hänen olemisensa ole sinun uskostasi kiinni.. Itse päätät miten haluat elää mutta kestät seurakset sitten myöhemmin. Vai mitä?- ke girls
tuiskutyttö kirjoitti:
Ei Jumala sinun kanssasi kahville ikinä tule..sellaisia todisteita et voi saada.
Mutta miten selität esim sen että Eräs mies jolla toinen jalka oli 5cm lyhyempi kun toinen ja hän kulki sen tähden huonosti. Hän meni rukouskokoukseen ja hänen puolestaan rukoiltiin ja se jalka kasvoi sen puuttuvan 5cm..onko sekin mielikuvituksen tuotetta??? aika taitavia ollaan jos kaikki näkevät samoja asioita ja ovat vain mielikuvituksen tuotetta.. Se on tieteellisesti todistettu ettei edes kaksi ihmistä pysty näkemään samanlaisia mielikuvituksen tuottamia asioita.
Minä hallitsen mielikuvitukseni enkä tarvi sinun olemattomia rahojasi. Jumala ei ole satua eikä hänen olemisensa ole sinun uskostasi kiinni.. Itse päätät miten haluat elää mutta kestät seurakset sitten myöhemmin. Vai mitä?"Ei Jumala sinun kanssasi kahville ikinä tule..sellaisia todisteita et voi saada."
Sitten ei Jumalaa ole olemassa.
"Mutta miten selität esim sen että Eräs mies jolla toinen jalka oli 5cm lyhyempi kun toinen ja hän kulki sen tähden huonosti. Hän meni rukouskokoukseen ja hänen puolestaan rukoiltiin ja se jalka kasvoi sen puuttuvan 5cm..onko sekin mielikuvituksen tuotetta???"
Et esitä kirjallista webbilinkkiä luotettavaan puolueettomaan tieteelliseen instansiin, joten juttusi on keksitty.
" aika taitavia ollaan jos kaikki näkevät samoja asioita ja ovat vain mielikuvituksen tuotetta..
"
Joukkohallusinaatiokäsite on olemassa.
" Se on tieteellisesti todistettu ettei edes kaksi ihmistä pysty näkemään samanlaisia mielikuvituksen tuottamia asioita."
Kyllä pystyy. Suurimmat elokuvateatterit vetävät satoja ihmisiä. TV:n, radion, lehtien ja internettien mielikuvitustuotteita seuraa miljoonia ihmisiä.
"Minä hallitsen mielikuvitukseni enkä tarvi sinun olemattomia rahojasi. "
Kyllä vaan sinä ja muut heikot ja köyhät uskovaiset tarvitsette, me muut maksamme esim. yhteisöveroja.
"Jumala ei ole satua eikä hänen olemisensa ole sinun uskostasi kiinni.. "
Jumalaa ei ole olemassa ja mitä minun tietämykseeni tulee, näin on parasta kaikille.
"Itse päätät miten haluat elää mutta kestät seurakset sitten myöhemmin. Vai mitä?"
Kukin taplaa tavallaan vai joko sinulla on velaton kivitalo ja purjevene:-) - Mirka ...
tuiskutyttö kirjoitti:
Ei Jumala sinun kanssasi kahville ikinä tule..sellaisia todisteita et voi saada.
Minä hallitsen mielikuvitukseni enkä tarvi sinun olemattomia rahojasi. Jumala ei ole satua eikä hänen olemisensa ole sinun uskostasi kiinni.. Itse päätät miten haluat elää mutta kestät seurakset sitten myöhemmin. Vai mitä?""Eräs mies jolla toinen jalka oli 5cm lyhyempi kun toinen ja hän kulki sen tähden huonosti. Hän meni rukouskokoukseen ja hänen puolestaan rukoiltiin ja se jalka kasvoi sen puuttuvan 5cm..onko sekin mielikuvituksen tuotetta??? ""
Pystytkö todistamaan todeksi tuon kirjoituksesi? HEH HEH HEH ... No etpä tietenkää. Tuon todeksi todistaminen oikeuttaa 1000000$ palkkioon.
Tää on näitä seliseli juttuja. Tiedemaailma olisi ihmeissään jos tuo olisi totta.
Vastaavia juttuja on tutkittu aiemminkin. http://www.netlife.fi/users/msiivola/krit/ihmeiden_aika_on_ohi.html
Mistä päättelit muuten että hallitset mielikuvituksesi? - f.e.s.
Mirka ... kirjoitti:
""Eräs mies jolla toinen jalka oli 5cm lyhyempi kun toinen ja hän kulki sen tähden huonosti. Hän meni rukouskokoukseen ja hänen puolestaan rukoiltiin ja se jalka kasvoi sen puuttuvan 5cm..onko sekin mielikuvituksen tuotetta??? ""
Pystytkö todistamaan todeksi tuon kirjoituksesi? HEH HEH HEH ... No etpä tietenkää. Tuon todeksi todistaminen oikeuttaa 1000000$ palkkioon.
Tää on näitä seliseli juttuja. Tiedemaailma olisi ihmeissään jos tuo olisi totta.
Vastaavia juttuja on tutkittu aiemminkin. http://www.netlife.fi/users/msiivola/krit/ihmeiden_aika_on_ohi.html
Mistä päättelit muuten että hallitset mielikuvituksesi?Et pysty edes osoittamaan rajaa, josta mielikuvitus alkaa. Tai onko sitä. Hieman tähän liittyen tuli mieleeni lausahdus "että jokin vaikuttaa olevan seurausta jostain, ei todista niin olevan"...
Mirka ... kirjoitti:
""Eräs mies jolla toinen jalka oli 5cm lyhyempi kun toinen ja hän kulki sen tähden huonosti. Hän meni rukouskokoukseen ja hänen puolestaan rukoiltiin ja se jalka kasvoi sen puuttuvan 5cm..onko sekin mielikuvituksen tuotetta??? ""
Mistä päättelit muuten että hallitset mielikuvituksesi?Ei tiedemaailma ole ihmeissään sellaisista, ne eivät halua puuttua sellaisiin asioihin koska tietävät etteivät osaa selittää niitä.
Tiede on valmis vaikka huijaamaan jossei muuta keksi..Sitähän ne tekee useinkin..Kai sen tiedostat etkä luota kaikkeen mitä he sanovat?!
Ja tuo tosiaan oli vain yksi esimerkki. Henkilökohataisempi esimerkki on se kun siskoni yritti itsemurhaa viime kesänä ja hän otti lääkkeitä sen verran että puoleen siitä määrästä lääkäreiden mukaan olisi pitänyt kuolla. He sanoivat ettei sellaisen määrän syöminen ja siitä vielä eloon jäämien ole mahdollista.. Tällä hetkellä siskoni käy 9luokkaa hyvin voivana ja hänen asiansa ovat muuttuneet parempaan suuntaa. Jumala olisi hänet voinut ottaa täältä pois mutta hänen aikansa ei ollut vielä. Hän ei ole uskossa enkä usko että hän kuolee ennen kun on uskon ratkaisun tehnyt. Jumala ei anna hänen joutua helvettiin. Ainakin olen asian puolesta rukoillut ja raamatussa sanotaan että mitä tahansa rukoilette uskossa se tapahtuu..Ja olin rukoillut siskoni puolesta ja hän ei ollut vielä uskossa niin ei hän voinut kuolla, koska sitten se ei olisi tapahtunut niinkuin olin rukoillut.
Ajattele omilla aivoillasi äläkä toistele toisten mielipiteitä!!!- Mirka ...
tuiskutyttö kirjoitti:
Ei tiedemaailma ole ihmeissään sellaisista, ne eivät halua puuttua sellaisiin asioihin koska tietävät etteivät osaa selittää niitä.
Tiede on valmis vaikka huijaamaan jossei muuta keksi..Sitähän ne tekee useinkin..Kai sen tiedostat etkä luota kaikkeen mitä he sanovat?!
Ja tuo tosiaan oli vain yksi esimerkki. Henkilökohataisempi esimerkki on se kun siskoni yritti itsemurhaa viime kesänä ja hän otti lääkkeitä sen verran että puoleen siitä määrästä lääkäreiden mukaan olisi pitänyt kuolla. He sanoivat ettei sellaisen määrän syöminen ja siitä vielä eloon jäämien ole mahdollista.. Tällä hetkellä siskoni käy 9luokkaa hyvin voivana ja hänen asiansa ovat muuttuneet parempaan suuntaa. Jumala olisi hänet voinut ottaa täältä pois mutta hänen aikansa ei ollut vielä. Hän ei ole uskossa enkä usko että hän kuolee ennen kun on uskon ratkaisun tehnyt. Jumala ei anna hänen joutua helvettiin. Ainakin olen asian puolesta rukoillut ja raamatussa sanotaan että mitä tahansa rukoilette uskossa se tapahtuu..Ja olin rukoillut siskoni puolesta ja hän ei ollut vielä uskossa niin ei hän voinut kuolla, koska sitten se ei olisi tapahtunut niinkuin olin rukoillut.
Ajattele omilla aivoillasi äläkä toistele toisten mielipiteitä!!!""ne eivät halua puuttua sellaisiin asioihin koska tietävät etteivät osaa selittää niitä""
Eiköhän se äkillinen jalan venyminen pitäisi tokeksi todistaa ja sen jälkeen pitäis pohtia mikä sen aiheutti. Todista nyt ekana että jonkun jalka on kasvanut pituutta 5cm jonkin taikamenon yhteydessä.
Siskosi selvisi lääkemäärästä. Moni muukin on varmaan selvinnyt. Paljonko maksat jos teen sinulle perusteellisen selvityksen ja todistan sinulle ettei siskosi kokenut mitään yliluonnollista ja tuosta lääkemäärästä on mahdollista selviytyä elävänä. ÄLÄ TEE HÄTIKÖITYJÄ JOHTOPÄÄTÖKSIÄ.
Sä olet hyvä esimerkki aivopesun toimivuudesta. Mirka ... kirjoitti:
""ne eivät halua puuttua sellaisiin asioihin koska tietävät etteivät osaa selittää niitä""
Eiköhän se äkillinen jalan venyminen pitäisi tokeksi todistaa ja sen jälkeen pitäis pohtia mikä sen aiheutti. Todista nyt ekana että jonkun jalka on kasvanut pituutta 5cm jonkin taikamenon yhteydessä.
Siskosi selvisi lääkemäärästä. Moni muukin on varmaan selvinnyt. Paljonko maksat jos teen sinulle perusteellisen selvityksen ja todistan sinulle ettei siskosi kokenut mitään yliluonnollista ja tuosta lääkemäärästä on mahdollista selviytyä elävänä. ÄLÄ TEE HÄTIKÖITYJÄ JOHTOPÄÄTÖKSIÄ.
Sä olet hyvä esimerkki aivopesun toimivuudesta.sinusta ainakin huomaa mitä ateismi on saanut sinussa aikaan...
Olet hirveän vihamielinen ihminen jonka tarvii joka asiaan sanoa viimeinen sana..Varmaan kotonasikin!!
Tuon takia tapahtuu kaikkia koulumurhia ja muita sellaisia.. Ei enää kunnioiteta Jeesksen arvoja esim. ystävällisyys, rehellisyys, toisten kunnioittamien, rakkaus, oikeudenmukaisuus, laupeus, anteeksi antaminen...
En usko että sinulta nuo asiat puuttuvat mutta et vaan anna niiden päästä esille.
Oma elämäsikin olisi paljon kivempaa ja onnellisempaa jos rupeisit ajattelemaan positiivisesti..
Onhan totta että pessimisti ei pety mutta hän ei kyllä eläkkään..Ei kaikkea tarvi vihata..sellaiselta kyllä kuulostat.- Juippi vain
tuiskutyttö kirjoitti:
sinusta ainakin huomaa mitä ateismi on saanut sinussa aikaan...
Olet hirveän vihamielinen ihminen jonka tarvii joka asiaan sanoa viimeinen sana..Varmaan kotonasikin!!
Tuon takia tapahtuu kaikkia koulumurhia ja muita sellaisia.. Ei enää kunnioiteta Jeesksen arvoja esim. ystävällisyys, rehellisyys, toisten kunnioittamien, rakkaus, oikeudenmukaisuus, laupeus, anteeksi antaminen...
En usko että sinulta nuo asiat puuttuvat mutta et vaan anna niiden päästä esille.
Oma elämäsikin olisi paljon kivempaa ja onnellisempaa jos rupeisit ajattelemaan positiivisesti..
Onhan totta että pessimisti ei pety mutta hän ei kyllä eläkkään..Ei kaikkea tarvi vihata..sellaiselta kyllä kuulostat.Varmaan et edes tajua kuinka stereotyyppiseltä uskovaiselta kuulostat tuon ylemmyyden tunteesi kanssa.
Ateismi ei saa ihmisessä mitään muutosta aikaan. Minä voin olla hyvä ihminen siinä missä sinäkin, enkä tarvitse siihen minkäänlaisia jumalia.
Tuntuu yllättävän paljon korpeavan tiettyjä ihmisiä, kun joku toinen voi olla onnellinen viettäessään aikaa vain pelkkien kuolevaisten kanssa, eikä tunne tarvetta hakea sisältöä elämäänsä hengelliseltä tasolta.
Mistä lie tämä katkeruus johtuu...? Sitä tiedä en. - Mirka ...
tuiskutyttö kirjoitti:
sinusta ainakin huomaa mitä ateismi on saanut sinussa aikaan...
Onhan totta että pessimisti ei pety mutta hän ei kyllä eläkkään..Ei kaikkea tarvi vihata..sellaiselta kyllä kuulostat.Olin valmis auttamaan sinua, mutta sinä valitsit haukkumisen ja mollaamisen.
Eikö tosiasiat kiinnostakaan sinua? Mirka ... kirjoitti:
Olin valmis auttamaan sinua, mutta sinä valitsit haukkumisen ja mollaamisen.
Eikö tosiasiat kiinnostakaan sinua?mitä apua olis ateismi tarjottava yhteiskunnalle ettei lisä ateistitappajia luodaan vapa-ajattelijoiden klubin kautta evo-tuskan kautta?
Juippi vain kirjoitti:
Varmaan et edes tajua kuinka stereotyyppiseltä uskovaiselta kuulostat tuon ylemmyyden tunteesi kanssa.
Ateismi ei saa ihmisessä mitään muutosta aikaan. Minä voin olla hyvä ihminen siinä missä sinäkin, enkä tarvitse siihen minkäänlaisia jumalia.
Tuntuu yllättävän paljon korpeavan tiettyjä ihmisiä, kun joku toinen voi olla onnellinen viettäessään aikaa vain pelkkien kuolevaisten kanssa, eikä tunne tarvetta hakea sisältöä elämäänsä hengelliseltä tasolta.
Mistä lie tämä katkeruus johtuu...? Sitä tiedä en.Huomenta! :)
Minulla on aito ja henkilökohtainen usko Jumalaan enkä pidä itseäni yhtään sen parempana ihmisenä. Me kaikki olemme syntisiä ja tarvitsemme Jumalan armoa ja rakkautta.
Tiedän että kirjoitin vähän kärkkäästi mutta en oikeasti jaksa ihmisä jotka haluavat kitistä joka asiasta..ehkä minun pitäisi jaksaa mutta jaksatko itsekkään?
Uskon että Ateismi saa aikaan jonkun muutoksen ihmisesä. Kaikki asiat muuttavat ihmistä johonkin suuntaan. Ei ehkä kaikissa ihmisissä suuria muutoksia mutta joissakin kyllä.
Ja nyt kun olen täällä ateistejen sivuilla lukenut ihmisten viestejä huomaan monessa sen piirten että ne ovat viahisia viestejä ja ilo on kaukana. Ja jos tällaisia viestejä kijoittelee ei ihminen itsekkään voi kovin onnellinen olla tilaansa. Ja on se ihan ymmärrettävääkin..Ei ateismi auta ketään eikä siitä saa mitään. Se on ehkä ihan turvallinen tapa kun ei uskalla hypätä mihinkään tuntemattomaan. Mutta kannattaa kokeilla joskus.
Olen saanut uudenlaisen elämän halun ja voiman Jumalalta. ja se on minusta todella hienoa..kiakilla on mahdollisuus päästä osalliseksi Jumalan valtakunnasta. Mitään sen eteen ei tarvitse tehdä muuta kuin tunnustaa olevansa syntinen ja pytää Jumalalta apua oppia elämään toisella tavalla. Jumala kyllä kuulee ja haluaa auttaa mutta ei hän auta ellei sitä pyydä.
Siunausta teille!:)- apostoli_tz
Mirka ... kirjoitti:
Olin valmis auttamaan sinua, mutta sinä valitsit haukkumisen ja mollaamisen.
Eikö tosiasiat kiinnostakaan sinua?"Olin valmis auttamaan sinua, mutta "
Eräs toinenkin "naispuolinen" kirjoittaja vetoaa hyvin usein tähän....
Mirka ja Nasse ovatkin yksi ja sama??? - että jumalaa
tuiskutyttö kirjoitti:
Huomenta! :)
Minulla on aito ja henkilökohtainen usko Jumalaan enkä pidä itseäni yhtään sen parempana ihmisenä. Me kaikki olemme syntisiä ja tarvitsemme Jumalan armoa ja rakkautta.
Tiedän että kirjoitin vähän kärkkäästi mutta en oikeasti jaksa ihmisä jotka haluavat kitistä joka asiasta..ehkä minun pitäisi jaksaa mutta jaksatko itsekkään?
Uskon että Ateismi saa aikaan jonkun muutoksen ihmisesä. Kaikki asiat muuttavat ihmistä johonkin suuntaan. Ei ehkä kaikissa ihmisissä suuria muutoksia mutta joissakin kyllä.
Ja nyt kun olen täällä ateistejen sivuilla lukenut ihmisten viestejä huomaan monessa sen piirten että ne ovat viahisia viestejä ja ilo on kaukana. Ja jos tällaisia viestejä kijoittelee ei ihminen itsekkään voi kovin onnellinen olla tilaansa. Ja on se ihan ymmärrettävääkin..Ei ateismi auta ketään eikä siitä saa mitään. Se on ehkä ihan turvallinen tapa kun ei uskalla hypätä mihinkään tuntemattomaan. Mutta kannattaa kokeilla joskus.
Olen saanut uudenlaisen elämän halun ja voiman Jumalalta. ja se on minusta todella hienoa..kiakilla on mahdollisuus päästä osalliseksi Jumalan valtakunnasta. Mitään sen eteen ei tarvitse tehdä muuta kuin tunnustaa olevansa syntinen ja pytää Jumalalta apua oppia elämään toisella tavalla. Jumala kyllä kuulee ja haluaa auttaa mutta ei hän auta ellei sitä pyydä.
Siunausta teille!:)ei ole olemassa. Eikö kukaan ole kertonut, vai etkö vaan kestä ajatusta, että sinun elämäsi päättyy joskus, ehkä jo huomenna, eikä sinua enää sen jälkeen ole.
Jumalista ei ole havintoja, mutta elämästä on. Se alkaa, kestää aikansa ja päättyy. Ihan yksinkertaista. - valehtelu!
savonarola kirjoitti:
mitä apua olis ateismi tarjottava yhteiskunnalle ettei lisä ateistitappajia luodaan vapa-ajattelijoiden klubin kautta evo-tuskan kautta?
Mikä Vapaa-ajattelijoissa sinua niin riepoo?
Vapaa-ajattelijat on uskonnottomien etujärjestö EIKÄ Auvinen kuulunut liittoon.
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/auvinen.html
Mene helvetti sentään hoitoon, vai haluatko mielummin syytteen julkisesta herjauksesta? - angry ippo
tuiskutyttö kirjoitti:
Huomenta! :)
Siunausta teille!:)En ole syntinen syystä että synti on uskontoon (tai siis tiettyihin uskontoihin liittyvä) käsite jolla ei ole uskonnollisen kontekstin ulkopuolella merkitystä.
Minulla ei ole uskontoa.
En usko Jumalaan, eikä sellaista ole mielstäni olemassa, mikä tarkoittaa siis että olen ateisti.
Muutin elämäni, erosin kirkosta, sanoin piut paut uskonnolle ja kristilliselle "moraalille", lopetin viinanjuonnin ja tupakanpolton. Nyt on niin mukava ja lempeä olo.
Minulla ei ole mahdollisuutta päästä osalliseksi jumalan valtakunnasta koska sitä ei ole olemassakaan.
- tsemppiä sullekin
taistossa uskovaisia vastaan. Niitä riittää ja hupia piisaa.
- Mirka ...
Tuo Tuiskutyttö on kirjoituksillaan aika huvittava. Ajatella että jonkun koipi venyy 5cm jossain taikamenoissa. Mitä tuolle voi muutakaan, kuin nauraa. PUAAAHHHHH ... HEH HEH HEH ...
Nauru pidentää ikää ja täältä niitä aiheita riittää.
Olet huvittava ateisti vapa-ajattelijoiden klubissa.
Ja maailmassa ei löydy yhtään aihetta että ihminen tulis olla ateisti vaikka meillä on yhtä päämäärä saada ihmiset pois uskonnollisuudesta rakas mirka!! Mutta ei sellaisiin käsiin kuin sinä eikä auvista !!- gognoiniga
mä en kyllä usko mihinkään ateismiin mistä teitä hihhuleita oikein riittää..Jotenkin hemmetin lapselliselta ja typerältä tuntuu kun yritätte todistaa jotain suuremman voiman olemattomuutta ja morkkaatte noita kristittyjä sun muita uskovaisia.
- Mirka ....
Meitä on kahta sorttia. Ne jotka uskoo satuihin ja höpötyksiin ovat uskiksia ja vastaavasti ne jotka eivät usko satuihin ja höpötyksiin niin ovat taas ateisteja.
""mä en kyllä usko mihinkään ateismiin""
(gognoiniga)
-Mielestäsi satuihin ja höpötyksiin on kivempi ja helpompi uskoa.
- Vieras23432
"Perusteet ateistisuudelleni ovat perusteltuja ja järkevät."
Mitkähän nuo perustelut ovat? Todistaako se, että et näe Jumalaa sen, että Jumalaa ei ole olemassa?
Kokeilepa huviksesi seuraavaa koetta: Aseta eteesi pöydälle jokin esine (kynä, pallo tms.). Käännä selkäsi (ts. älä katso esinettä, älä koske esineeseen jne.). Nyt et näe esinettä, etkä havaitse sen olemassaoloa. Onko tuo esine siis olemassa, kun et sitä havaitse? Mistä tiedät 100% varmuudella, että esine ei "katoa" silloin, kun et katso sitä ja ilmesty uudelleen, kun taas käännät katseesi?
Jos et pysty todistamaan, että esine on olemassa, kun et sitä havaitse, älä huoli - ei kukaan muukaan pysty!- Maaginenkasipallo
"Aseta eteesi pöydälle jokin esine (kynä, pallo tms.). Käännä selkäsi (ts. älä katso esinettä, älä koske esineeseen jne.). Nyt et näe esinettä, etkä havaitse sen olemassaoloa. Onko tuo esine siis olemassa, kun et sitä havaitse?"
Öö -- no ennekuin käänsin selkäni minähän ihan omin pikku silmin näin sen esineen - joten voin olla varma siitä että se on olemassa. Jumalaa sen sijaan ei ole näkynyt vaikka miten asentoa vaihtelisin.
"Mistä tiedät 100% varmuudella, että esine ei "katoa" silloin, kun et katso sitä ja ilmesty uudelleen, kun taas käännät katseesi? "
Entäpä jos otan kaverin mukaan tähän mukavaan leikkiin - sillä aikaa kun minä olen selin esineeseen kaveri töllöttää sitä. Kaveri voi sitten jälkikäteen kertoa, että esine ei kadonnut minnekkään. Tai hei - mitä jos pistän videokameran nauhoittamaan tilannetta tai jos vaikka nettikameran....tai jos se esine on vihellykseen reagoiva avaimenperä niin sitten voin vaikka viheltämälllä....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969