haluan laihtua

plässki

ärsyttää kun haluan laihtua mutta itsekuri pettää.. painoindeksi 20,9 mutta haluan reilusti alemmaksi sen... itsekuri on aina ollut huono, vasta jokin aika sitten sain röökin jätettyy pois että jaksaisin liikkua enemmän ja laihtua. auttakaa... ruokaa vaan tekee mieli ja se taistelu mielitekoja vastaan on välillä ihan kauheeta. aloin pitää ruokapäiväkirjaa, jos se auttaisi...

8

816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttöneennn

Sä laihdut jos pidät tuon asenteen.
      syö vähän, kirjota päiväkirjaa, tee leikekirjaa laihoista, katso usein peiliin ja ajattele että jokainen ruoka lihottaa sua.
      opi tykkäämään vedestä ja kahvista. (kahvi kiihdyttää aineen vaihduntaa kuten myös vihreä tee).. jne jne..

• jojo

itse pidän ruokapäiväkirjaa ja yleensäkkin päiväkirjaa ihan netissä kirjoittelemalla omaan blogiini. sillä pysyn ajan tasalla ja sitten illalla aina kun katson puntaria näen painoni tippuvan ja se vain nostaa itsekuria ja halua laihtua vielä enemmän kun kerta pienen ajan sisälläkin laihtuu hyvin. :) kyllä sä pystyt :) Voitaas alaata meilailemaan , koska itse tarvisin jotain ystävää , jonka kans vois jutella ja keskustella ja kuinka on edennyt laihdutukses. Jos vaan haluat :) Kaveri tukena niin menee paljon paremmin , ainakin mulla. :) tsemppia sulle kyllä sä pystyt !

• plässki

kiitos. täällä on tosi kannustava ilmapiiri! taitaa tosin muutama saarnaaja olla.. tuli taas syötyä.. onneks noi syömiset pysyy yleensä terveellisissä vaihtoehdoissa mut huono omatunto kyl vaivaa...

onneksi minulla on ihana, vilkas koira jonka kanssa tekee mielellään hikilenkkejä, sen kans on ilo liikkua!

• jojo
        plässki kirjoitti:

kiitos. täällä on tosi kannustava ilmapiiri! taitaa tosin muutama saarnaaja olla.. tuli taas syötyä.. onneks noi syömiset pysyy yleensä terveellisissä vaihtoehdoissa mut huono omatunto kyl vaivaa...

onneksi minulla on ihana, vilkas koira jonka kanssa tekee mielellään hikilenkkejä, sen kans on ilo liikkua!

Joo.... itse olen nyt ollu että eileen tai siis koko viikonlopun poljin vaan kuntopyörää ainakin tunti kaksi (välissä pidin ihan juoma taukoja , jossa join vain vettä hiukan , että suuta ei ala kuivaamaan) Oon laihtunu nyt 2 kg ja tyytyväinen oon itseeni :) Tänä päivänä en ole syönyt mitään , paitsi justiin söin jugurtin , jossa on tuo 85 kaloria :) yhden appelssiinin meinaan varmaan syödä tai en sitten syö enää mitään tänä päivänä . Juon varmaan illalla vielä hiukan vettä.

• Moikka!

paino indeksisi on hyvä eikä sinun tarvitse laihtua.
      Haluan että mietit muutamia kysymyksiä.

Miksi haluat laihtua?
      Teetkö sen itsesi takia?
      Miten luulet elämäsi paranevan anorektikkona?
      Oletko onnellinen?
      luuletko olevasi onnellisempi laihana?
      haluatko muiden hyväksyntää?

Uskon että kun mietit noita asioita niin tajuat että elämästäsi ei tule yhtään sen parempaa vaikka olisitkin laihempi.
      Lue noita ihmisten kirjoituksia missä he valittavat siitä kuinka heidän elämsä ei ole ollut ikinä kamalampaa kuin nyt..Haluatko itse sellaiseen tilanteesee? uskon että sinusta välitetään ja rakastetaan ihan sellasena kuin olet.
      Jos nyt oikeasti haluat laihtua niin laihduta terveellisesti syömällä oikein ja liikkumalla.
      Voimia sinulle.

Älkää muut täällä yllyttäkö muita samaan mihin olette itse joutuneet. Se ei ole oikein. Toivon teille kaikille hyvää ja sitä että onnistutte paranemaan ja saamaan elämänne ja itseluottamuksenne kuntoon. Elämä on paljon parempaa silloin. Taistelkaa sen puolesta.. Kyse on teistä itsestänne. Kukaan ei voi teitä parantaa muuta kuin te itse. Voimia teille!!

• jojo

Miten on laihis sujunu täälä päin ?

• plässki

ihan hyvin juu nyt on pysynyt päivän kalorit kurissa ja kilo on lähtenyt. ruokapäiväkirja auttaa tosi paljon, tulee oikeasti mietittyä syömisiään. illalla lenkin jälkeen tosi vaikeeta kun ruokaa tekee mieli. menkat kohta alkamassa niin ruuanhimo normaalia kovempi. vielä ois reilusti kiloja poistettavana! =)

• b & a
        plässki kirjoitti:

ihan hyvin juu nyt on pysynyt päivän kalorit kurissa ja kilo on lähtenyt. ruokapäiväkirja auttaa tosi paljon, tulee oikeasti mietittyä syömisiään. illalla lenkin jälkeen tosi vaikeeta kun ruokaa tekee mieli. menkat kohta alkamassa niin ruuanhimo normaalia kovempi. vielä ois reilusti kiloja poistettavana! =)

..on menkkojen aikana paljon nopeempi aineen vaihdunta ku normaalisti. olen saanut todeta monesti tuon. eli ei se nyt haittaa jos jonku ylimääräsen omenan vaikka syö sillon jos on tosi nälkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe