♥ ¨¨~~¨♪¨~~¨♪¨~~¨♪¨~~¨♪¨~~¨¨ ♥
Soinnut - kuin hohtavat helmet
Huilun ja viulun ikävä
sieluun jäi soimaan
Tunteet jokena sisälläni
Lumpeenkukat ja keinuvat kaislat
Virta meren saavuttaa ja kuun sillan
Isku rumpujen aallon tuo -
ja harjalla sen - rakkaus
Hiljaa laskee syliin
Vain huilun kaunis kaipuu ja
viulun kirkkaat kyyneleet
synnytti tämän ikävän
Odotan -
Rummut - lyökää
♥ ¨¨~~¨♪¨~~¨♪¨~~¨♪¨~~¨♪¨~~¨¨ ♥
HUILUN JA VIULUN IKÄVÄ
14
417
Vastaukset
- Marin Frist
Sen verran on viulun kanssa tullut
pelattua, ettei
sitä ole ikävä,
mutta huilu,
ikuinen rakkauteni,
saa ihokarvat nousemaan väristen.
Runossasi yhdistyy niin paljon ...
ja rakkauskin vielä.
Minäkin jään odottamaan "huilumiestä". ;)- *MURUKULTA*
Viulu ja huilu kun hiljaa, tuskin kuuluvasti keskustelee, ei voi kuin nousta jonnekin toiselle tasolle ja eläytyä..ja rummut kaappaa ja saa elämään.. ;)
Odottelet huilumiestä, minulle käy vain tuo.... ;þ
Mukvaa pvee, M_F ja kuunnnellaan tota ku herne rokkaa! :D
Sinä se osaat.
Osaat soittaa sitralla.
Virtuaali serenaadin viululla.
Ihanan korkealta.
Enkeli kuorossa.
Aamua kultasein.
Runoasi lukasin.
Harttaalla mielellä.
Hymy huulilla.- *MURUKULTA*
On se vain niin kaunista muzziikkia,
sydän lähtee vaeltaan, etsiin sitä tunteiden kohdetta oikeaa,,*huoh*
Intiaankin olisi hauska mennä ja kuunnella sikäläisten pelimannien soitantaa ;) ainakin hetken...
Kiitos, Gitta, jälleen kauniista sanoistasi ja ihanaa torstaipvää, musiikin siivin vaikka! :)
- Mysteriet
Seurasin rumpujen ääntä tämän upean runon luo...
Anna soida
mutta varo isoa pahaa sutta ;D
Veli Ponteva- *MURUKULTA*
Minä tunnen vain kilttejä susia..
Ja jos nyt sattus tuleen joku luonnevikainen, tekisin varmaan samotten ku Rokotiilimiäs,, nostasin käden ja tuijoittaisin niin lähtis...
Sitä torstaita, Mys, eikä vedetä niitä herneitä nenään,,,, Oukeiiijjj? :D
- padme_amidala
Tänään on toinen toistaan kauniimpia runoja. Laatusanat loppuvat tyystin. Mutta sinun runoasi ei voi sanoin arvostellakaan, koska sen lukeminen on ELÄMYS.
Kiitos : )- *MURUKULTA*
*Muru punastelee pöydän alla*
Ei tää ny mikää sen kummosempi,,ko ne muutkaa.. Höh!
Tiiä taas...Kiitos nyt kuitenkin lähtee raiteelta yxx, pääteasemana padmela, hyvää matkaa! :D
Ja maistuvaa rokkapvää....juuh....*nauraa*..vain 3 litraa maksimissaan.... :)))))))
- vakava
Vienot sävelet nyt tienoon täyttä
Muru viulullansa taidon näyttää
kaiho sävelet mun syömmen valtaa
nyt kuulen musiikkia kaikkialta
Lisää sointua Muru toivoo EC ♥♥- *MURUKULTA*
Iltaan tummuvaan
soitto kaikuu hiljaa vaan
Veden pintaa tavoittaa
sävel yksi vaan
Rakkaudesta kertoo tuo
saapuuko jo rakkaan luo
Aalto kuohupää
kaiken oikein järjestää
Pakko vissin siirtyä soittopuolelle, kun tuo laulaminen on niin luvanvaraista.... ei oikein motivoi.. Vaikka en minä osaa kyllä soittaakkaan.. ;D
Suksee käy vain korkeintaa kuurojen vuosikokouksessa...
Mitttäää?!!! Eihän sitä periksi anneta...
Mukvaa ärtrokkenrollpvää, vakava ! *Muru soittaa kanamunaleikkurilla* ;þ
- *Rakkaudenlahja*
on aina jotain taikaa joka tuo runoon niin tunnetta suurinta ja siksi runosi ovat niin suloisen kauniita kuin tämäkin on niin kaunis siis kiitos
- *MURUKULTA*
Jos sinä näistä runoistani saat jotain itsellesi,
olen saavuttanut sen minkä haluankin
Hyvän mielen ihmiselle, sinunlaiselle ystävälle!!
Kiitos sanoistasi ne toi taas vuorostaan minulle todella, tänne sisälle, hyvän mielen :)
Lumihiutaleita, niitä kauniita, iltaasi, R_lahja! *Muru huiskuttaa lapasella* :D
- Pekka*
Tämäpäs onkii mussiikkiruno ja helekkarin
hyvä rummutus
Kun tuo Eerik isäntä näkkyy männeen asijoetaan hoetamaan niin minäpä
nappasin päevällä haetarin kaenaloon ja lähin mehtään
poekia viihyttämmään...
Siinnä lirinätä kuunnellessa soettelin ja
Kalle laulo......"Tippookaan en kehu mutta
semmonen jehu on kalle ualtonen...seuvulta
sieltä pittää olla surut poes missä vuan on kalle ualtonen"....Ja saenhan minä suunkostukettakii....- *MURUKULTA*
Kait siel ny jottain suop soittoo? Sano et harijottelet seuraintalol lauantaiehtooks tai näytelmäpiirii. Siit Eerik von varmoon tykkee! Kultturel ko hää oh..
Sie oot kyl simmonen, et pitäs nauloo penkkii ko Eerik männöö tuaas katastelloon, onko tullunna uusii autoloit Koposen autorokaril.. Laitokko iees oviloit lukkoon männessäs? Mehtään!
Siepä et tiiäkkää et Murukulta oh ollunna mettätöiskii, umpihangest,,,vuaan siit en kerrokaan enepää, vast sit ku uot kunnol, etkä höpäjä sen.... keittonna kans.. Niih, ei taija ollanna hernekeittoo siel, vaik on torstai..:)
Miul alakoo ollee nii simmonen tuntu et kannattsko siun männä puskeen ne pihalumet nyt het, ennekö Eerik tulloo? Muuto ei se kunnian kukko taija lauloo siul tulloo, vuaan tulloo sitä kovenettuu, eikä mehtää uo asii ....Joko on pointtia? Taitaa olla...
Niih jotta työnilloo sin pihal ja sit sen jäläkeen onnii mukavoo laittoo kötälleen, notta illatsuja vuaan, Pekka* :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999