Olemme perustamassa yhdistystä jossa _jokainen_ jäsen saa ilmaisen kausipaikan!
Olemme laskeneet jäsenhinnaksi 220€ ja jäsenalueita tulee maanlaajuisesti aluksi 4 kppaletta.
Jäsenalueet ovat aluksi aika pitkälle omatoimi alueita, ainoastaan vesi, sähkö ja viemäri (jätevesien käsittely) sekä puulämmitteinen sauna löytyy.
Kaikille on ilmainen kausipaikka!
6
848
Vastaukset
- KAUSIPAIKKA
Verottaja tulee puuttumaan niihin kovalla kouralla.
- ilmaiseki onko
se kans verotettava puhaa?
- puskavaanari
ilmaiseki onko kirjoitti:
se kans verotettava puhaa?
Siitä maksetaan huvivero jonka ensimmäinen eräpäivä on useasti 9kk päästä ja maksueriä riittää ainakin 20v joskus huomattavasti enemmän. Halvemmaksi tulee hankkia maksullinen kausipaikka.
- asiasta tietävä
Tuossa mallissa ei synny mitään verotetavaa etuutta.
Yhdistyksen tarkoitus voi aivan mainiosti olla ylläpitää jäsenilleen vaunualuetta.
Toiminnasta aiheutuvat kulut katetaan jäsenmaksuilla ja mahdollisilla muilla, säännöissä määritellyillä varainhankintatoimilla.
- ilmaiset paikat ;)
Paikkahan ei ole täysin ilmainen, kuten tarkkaavainen lukija jo huomasikin, vaan se sisältyy tuohon 220 euron vuosijäsenmaksuun. Sen maksamalla jäsen voi yöpyä yhden tai vaikka vuoden jokaisen yön valitsemallaan paikalla :)
Kyllä asia selvisi ensimmäisestä viestistäsi. Eikä täällä kukaan muukaan provojaan anteeksi pyydä vaikka toisinaan sietäisi.
Eikä sinun provosi varsinainen provo edes ollut vaan uusi leirintäformaatti idea karavaanareille, vähän muistuttaa lomaosake businestä. Ottakoon oppia, jos vielä luovutat idean ilmaiseksi käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391629En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7981
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836