Mihin on hävinnyt Savonkadulta se kirppis? Tällä hetkellä siinä on joku lastentarvikeliike. Onx se kirppis siirtynyt muualle vai lopettanu?
Help me!
Missä Savonkadun kirppis?
9
1027
Vastaukset
- narsca
Ja aino kirppis keskustassa on kaupungintalon takana
- Kansantori
meni konkurssiin ja lopetti viime vuonna, mutta Kuopiossa on useita kirppareita. Oheisella listalla on osin vanhentunutta tietoa ja mm Tavarapörssiä ja kulmakellaria mm ei ole enää, eikä siinä ole mainittu työttömien kirpputoria, josta olen tehnyt hyviä löytöjä...Työttömien kirppis on pelastusarmeijan kirpputorin vieressä, samasta ovesta sisään.On myös Rihma, Ropo ja vasta uusittu SPR:n Kontti ym...
http://www.kuopioinfo.fi/finnish/perussivut/ravintolat_ja_ostokset/kirpputorit_ja_wanhatavara.php - Todella kiitollinen köyhä
Kansantori kirjoitti:
meni konkurssiin ja lopetti viime vuonna, mutta Kuopiossa on useita kirppareita. Oheisella listalla on osin vanhentunutta tietoa ja mm Tavarapörssiä ja kulmakellaria mm ei ole enää, eikä siinä ole mainittu työttömien kirpputoria, josta olen tehnyt hyviä löytöjä...Työttömien kirppis on pelastusarmeijan kirpputorin vieressä, samasta ovesta sisään.On myös Rihma, Ropo ja vasta uusittu SPR:n Kontti ym...
http://www.kuopioinfo.fi/finnish/perussivut/ravintolat_ja_ostokset/kirpputorit_ja_wanhatavara.phpSaisko listan Kuopion kirppareista osoitteineen.
Kiitos sinulle, joka viitsit tehdä sellaisen palvelun.
- lopetti
kun savolaiset ovat kuoppalassa rikkaita. varkaudessa on yx huippukirppari, et jos ketä kiinnostaa, mentäis porukalla?! on kiire, kun teollisuus siellä loppuu, niin loppuu muukin!
- Varkauden
huippukirppari?
- yks kuopiolainen
Maaherrankadulla on kirppis, jossa on pöytiäkin, johon voi tuoda tavaroitaan.
- lopetti
oli niin yrmeä henkilökunta,ihan kuin he vain olisivat saaneet pitää kirpparia ja muka paras,hah haa. nyt kivat ihmiset citypörssissä maljalahdenkadulla.
- töykeitä kansantorilla :/
aika
- palvelu
töykeitä kansantorilla :/ kirjoitti:
aika
ole muuttunut paremmaksi vaikka on uusi hieno paikka tämä Citypörssi olevinaan.Rikas akka kultakoruissaan pitää jöötä ja on töykeä jos mikä!
Harmi kun Kansantori loppui, siellä sentään oli mukavampi asioida...vaan ei sen puoleen mä olen ainakin jättänyt kirppariasioinnit nyt vähiin kun ärsyttää niin se eukko!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764