Käyntikortin antaminen baarissa

Merkki kiinnostuksesta(ko)?

Kaipaisin ihan rehellistä vastausta teiltä miehet, mitä haluaisitte, että nainen tekee seuraavassa tilanteessa:

Mies ja nainen tapaavat sattumalta illanvieton yhteydessä, ja keskustelevat kaikenlaisista asioista. Juttua riittää, ehkä pientä flirttiäkin. Lopuksi miehen täytyy pakon sanelemasta syystä lähteä, ja hän etsii käyntikorttinsa ja antaa sen naiselle. Haluaako mies jättää pallon naiselle, ja jää odottamaan naisen seuraavaa liikettä? Vai onko käyntikortin antaminen vain kohtelias tapa? Onko mies kiinnostunut naisesta? Sen verran lisäfaktaa vielä, että mies ei tiedä naisen nimeä.

17

1304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakaminen:

on junttien touhua! Se piti jättää, jotta sinä näet siinä lukevan tittelin aluemyyntipäällikkö(kynäkauppias) :DDDDD

• sdsdasda

eikä sunkaan tarvitse. Sen kun otat yhteyttä, jos _itseäsi_ kiinnostaa. So what jos mies on nihkeänä, ainakin olet hoitanut asian pois mielestäsi.

• ...

Haluaisin, että nainen tekee täsmälleen mielensä mukaan. Kortin annan jotta naisella olisi _mahdollisuus_ halutessaan ottaa minuun yhteyttä. Kortin antaminen on kohtelias ja asiallinen tapa esitellä itsensä toiselle niin, että esittelyn on mahdollista jopa muistaa.

• Käyntikortin anatminen naiselle on epäilemättä kiinnostuksen ele, mutta minusta se on myös vastuunpakoilua. Näin jää naisen tehtäväksi ensimmäinen yhteydenotto ja siinä kohtaa useimmasta Tasa-arvo-Tiinasta kuoriutuu Konservatiivi-Katri ja alkaa vonina, että miehen täytyy tehdä aloite, jotta nainen varmasti tietäisi miehen olevan kiinnostunut.

Edellisen johdosta en ikinä ole antanut numeroani naiselle vaan aina itse ppyytänyt sen yhteydenottoa varten.

• aöfbobg
        Ratikkakuski kirjoitti:

Käyntikortin anatminen naiselle on epäilemättä kiinnostuksen ele, mutta minusta se on myös vastuunpakoilua. Näin jää naisen tehtäväksi ensimmäinen yhteydenotto ja siinä kohtaa useimmasta Tasa-arvo-Tiinasta kuoriutuu Konservatiivi-Katri ja alkaa vonina, että miehen täytyy tehdä aloite, jotta nainen varmasti tietäisi miehen olevan kiinnostunut.

Edellisen johdosta en ikinä ole antanut numeroani naiselle vaan aina itse ppyytänyt sen yhteydenottoa varten.

noin ristiriitaista tiinakatria tuskin jaksaisi kauaa katella. velvollisuudet jaettais vanhan tyylin mukaan ja oikeudet uuden -> ei hyvä

• pyytämisestä
        Ratikkakuski kirjoitti:

Käyntikortin anatminen naiselle on epäilemättä kiinnostuksen ele, mutta minusta se on myös vastuunpakoilua. Näin jää naisen tehtäväksi ensimmäinen yhteydenotto ja siinä kohtaa useimmasta Tasa-arvo-Tiinasta kuoriutuu Konservatiivi-Katri ja alkaa vonina, että miehen täytyy tehdä aloite, jotta nainen varmasti tietäisi miehen olevan kiinnostunut.

ei ole vaikeaa tehdä tasa-arvoista tapahtumaa.

Aina kun olen numeroa kysynyt, olen tallettanut sen suoraan kännykkään. Nopea soitto ja numeron oikeellisuus varmistuu heti. Samaan hengenvetoon voi sanoa, että nyt sulla on mun numero, pistä muistiin.

• aöfbobg kirjoitti:

noin ristiriitaista tiinakatria tuskin jaksaisi kauaa katella. velvollisuudet jaettais vanhan tyylin mukaan ja oikeudet uuden -> ei hyvä

Entinen työkaverini opasti minua muinoin perjantai-iltana lähtiessämme töistä, että muistahan illalla baarissa, että ronkelit joutuvat runkkaamaan.

Elämän realiteetit vain ovat, että 99% joutuu tyytymään jakomielitautiseen tiinakatriin. Ei sillä, että siinä mitään hyvää olisi. Jos itseluottamuksesi ja kärsivällisyytesi ovat huipussaan, niin voithan toki jäädä odottelemaan sitä säännönvahvistavaa poikkeusta...

• lönafgobgo
        Ratikkakuski kirjoitti:

Entinen työkaverini opasti minua muinoin perjantai-iltana lähtiessämme töistä, että muistahan illalla baarissa, että ronkelit joutuvat runkkaamaan.

Elämän realiteetit vain ovat, että 99% joutuu tyytymään jakomielitautiseen tiinakatriin. Ei sillä, että siinä mitään hyvää olisi. Jos itseluottamuksesi ja kärsivällisyytesi ovat huipussaan, niin voithan toki jäädä odottelemaan sitä säännönvahvistavaa poikkeusta...

venäjän maa jossa naisetkin ovat vielä naisia kutsuu siis

• pyytämisestä kirjoitti:

ei ole vaikeaa tehdä tasa-arvoista tapahtumaa.

Aina kun olen numeroa kysynyt, olen tallettanut sen suoraan kännykkään. Nopea soitto ja numeron oikeellisuus varmistuu heti. Samaan hengenvetoon voi sanoa, että nyt sulla on mun numero, pistä muistiin.

Että tekeekö kikka-kolmosesi naisista aktiivisia ensiyhteydenottajia? Minulla ei muuten ikinä ole baarissa kännykkää mukana, narikassa äänettömällä korkeintaan.

• lönafgobgo kirjoitti:

venäjän maa jossa naisetkin ovat vielä naisia kutsuu siis

Perinteisten sukupuoliroolejen mukaan eläminen tulee nyksyisessä tasa-arvosuomessa vähän helvetin kalliiksi. Toisekseen jos ei tule toimeen maanaistensa kanssa, on turha haaveillakaan ulkomaalaisesta kumppanista. Ja tämä kokemuksen syvällä rintaäänellä.

• tee,
        Ratikkakuski kirjoitti:

Että tekeekö kikka-kolmosesi naisista aktiivisia ensiyhteydenottajia? Minulla ei muuten ikinä ole baarissa kännykkää mukana, narikassa äänettömällä korkeintaan.

mutta sen jälkeen molemmilla on tasaveroinen mahdollisuus ottaa yhteyttä, jos vielä selvinpäinkin tuntuu siltä.

Enkä sanois sitä kikaksi, vaan yleiseksi kohteliaisuudeksi. Oikeastaan en edes koskaan pyydä numeroa, ehdotan vaan numeroiden vaihtoa.

Toimintamalli onnistuu myös käyntikorttia antaessa. Kysyy vaan, että vaihdetaanko yhteystietoja ja ojentaa kortin. Jos nainen olisi muuten myöntyväinen, mutta ei ole kortteja, niin sanon ettei se mitään, kirjoitetaan se sun numeros tänne mun kortin taakse.

Ite otan kyllä sitten yhteyttä, silloin harvoin kun siltä tuntuu. Ei ole tainnut kun pari kertaa nainen ottaa ensipuhelun. Kohteliasta käytöstä ja tasavertaisten mahdollisuuksien antamista se ei silti estä.

• pojjat..
        Ratikkakuski kirjoitti:

vasaralla itteenne palleihin.

Loppuu se ylenpalttinen hormoonihässäkkä, eikä tartte ees runkata.

Mulla tää toimii luonnostaan. (Heh, heh)

• tee, kirjoitti:

mutta sen jälkeen molemmilla on tasaveroinen mahdollisuus ottaa yhteyttä, jos vielä selvinpäinkin tuntuu siltä.

Enkä sanois sitä kikaksi, vaan yleiseksi kohteliaisuudeksi. Oikeastaan en edes koskaan pyydä numeroa, ehdotan vaan numeroiden vaihtoa.

Toimintamalli onnistuu myös käyntikorttia antaessa. Kysyy vaan, että vaihdetaanko yhteystietoja ja ojentaa kortin. Jos nainen olisi muuten myöntyväinen, mutta ei ole kortteja, niin sanon ettei se mitään, kirjoitetaan se sun numeros tänne mun kortin taakse.

Ite otan kyllä sitten yhteyttä, silloin harvoin kun siltä tuntuu. Ei ole tainnut kun pari kertaa nainen ottaa ensipuhelun. Kohteliasta käytöstä ja tasavertaisten mahdollisuuksien antamista se ei silti estä.

Rouva Ratikka pyysi minua aikoinaan itse treffeille ja päätyi kanssani naimisiin. Naisten oma-aloitteisuus on siis epäilemättä toimivaa, mutta miehenä en sen varaan paljoa laskisi.

Edellisessä elämässäni kun muistan, että suurin osa aloitteellisista naisista ei sitten loppupeleissä kelvannutkaan minulle. Kranttu luonne kun olen ja tuskin ainoa lajiani.

• oma seura
        Ratikkakuski kirjoitti:

Rouva Ratikka pyysi minua aikoinaan itse treffeille ja päätyi kanssani naimisiin. Naisten oma-aloitteisuus on siis epäilemättä toimivaa, mutta miehenä en sen varaan paljoa laskisi.

Edellisessä elämässäni kun muistan, että suurin osa aloitteellisista naisista ei sitten loppupeleissä kelvannutkaan minulle. Kranttu luonne kun olen ja tuskin ainoa lajiani.

on sitä parasta seuraa.

Minulle monet naiset kelpaa hetkeksi. Pidemmäksi aikaa ei taida kelvata kukaan, luulen.

• Tuon halusinkin varmistaa
        Ratikkakuski kirjoitti:

Jos mielestäsi kortin antaminen naiselle on epäilemättä kiinnostuksen ele, olen enemmän kuin hyvilläni. Kiitos kaunis vastauksestasi!

• Näin minä sen näkisin. Siihen et onko tuo nyt oikea tapa, en ota kantaa.

• kiinnostunut on

Tottakai on kiinnostunut, tuskin olisi muuten edes niin pitkään siinä kanssasi rupatellut. Ja sinulla on nyt pallo käsissäsi...tai siis se käyntikortti, tuskin se oli pallon muotoinen :)
      Lähetät "harmittoman" viestin hänelle ja siirrät pallon näin hänelle takaisin. Tätä voidaan jo melkein kai kutsua pallopeliksi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1658
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1415
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1063
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1015
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      54
      930
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31