Onkohan kyseessä ristikkäisallergia:
Minulla ei lapsena eikä teininä ollut mitään allergioita,mutta siitepölyallergia puhkesi parikymppisenä.Nyt taas parin vuoden ajan jotkut ruoka-aineet(lähinnä tomaatti ja sitrushedelmät)ovat aiheuttaneet allergiaoireita,mutta siitepölyallergia ei ole enää niin paha.Voiko allergian aiheuttaja vaihdella noin?Ruoka-aineistakaan oireita ei tule oikeastaan kuin talvella,muulloin voin syödä melkein mitä vaan.
Siitepölyallergiasta
ruoka-allergiaksi??
1
219
Vastaukset
- koivuallergikko, jolla rist...
Mulla on käynyt noin eli ennen söin esim. tomaattia aina, myös siitepölyaikaan. Nyt en enää uskaltaisi tehdä niin. Ja ihan aikuisikänä on monet ruoka-allergiat "putkahtaneet" esiin, joita mulla ei esim. murrosikäisenä vielä ollut. Enkä tietty ole nyt uskaltanut monia ruokia kokeilla pitkään aikaan, kun ne aiheuttivat joskus oireita. Mutta mulla siis on muuttunut allergiat ihan aikuisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699