välillä

miten stoppi?

tulee ketjukirjeitä esm.sä-postilla mutta nyt on alkanut tulla jo kännykkään ns.ystäviltä.

Miten tämän voisi estää sillä jos ilmottaa että ei halua,siitä loukkaannutaan,ei olis tarvetta vaihtaa numeroakaan.

Minusta on epäkohteliasta laittaa näitä ystäville sillä siinä on aina joku "pakotus"eli jos ei lähetä siitä seuraa negatiivista.
Vaikka kuinka olis leikkiä,en pidä niistä.Jotkin laittaa vaikka keskellä yötä?

13

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tammikuun likka

Laittanut ketjuviestejä jatkoon. Mukavilta ystäviltä niitä on tullut, en ole niitä kuitenkaan eteenpäin lähettänyt ja kyllä sitä on katottava mistä maksaakin, turhasta ei ole varaa :/ Muuten muistan ystäviäni, en kuitenkaan ketjuviestein.

• joku järki

Eipä luulis ett' oot aikuinen. Eikö elämässäs ole muuta pahempaa tapahtunut??Kertoo sinusta ja ystävistäs. Niille sun on tämä juttu tähdättävä.

• miten stoppi?

taas tuli teilaaja,no poistun sitten ..hei,hei..

• :)))hah,hah,haa,hah,ha,haa...
        miten stoppi? kirjoitti:

taas tuli teilaaja,no poistun sitten ..hei,hei..

sitten minne vaan...

• ei mistään.piste.

voi keskustella?

• vielä kysyn?

kun pitää jyrätä muut?

• jyrämiseen

järkeä tarvita,ylisuuri eko riittää

• olen tavallinen tuntevainen...
        jyrämiseen kirjoitti:

järkeä tarvita,ylisuuri eko riittää

no ei ole ylisuuri ego, puhtaasti loogisella järjellä etenen. Tunteet säästän tärkeimpiin kuten lähimmilleni jotka sitä tarvitsee. Hoi ette ole RIPPIKOULUSSA ENÄÄ.

• tammikuun likka
        olen tavallinen tuntevainen... kirjoitti:

no ei ole ylisuuri ego, puhtaasti loogisella järjellä etenen. Tunteet säästän tärkeimpiin kuten lähimmilleni jotka sitä tarvitsee. Hoi ette ole RIPPIKOULUSSA ENÄÄ.

Mutta siitä huolimatta niitä ketjuviestejä tulee. Ne on kauniitakin ...... Piti laittaa yks malliks, olinkin jo poistanut :))
        No, yhtään en ole jatkanut.

• aikuinen olen
        olen tavallinen tuntevainen... kirjoitti:

mutta välitä myös muista ihmisistä,muuten ei ole aikuismaista käytöstä.

• sinun tavallasi kun niissä on aina joku pakotus mukana. Joko ystävämäärän lasku tai joku kaamea tapahtuma, jos ei lähetä eteenpäin. Olen sanonut ystävilleni ettei minulla ole aikaa eikä halua niitä lueskella tai ettiäpäin lähetellä. Yksi ystävistäni ei sitä usko. Hänelle en voi mitään. Harmi. Viinipulloa kallistellessaan hän oikein intoutuu postia lähettämään. Minä niitä sitten poistelen. Olen sähköpostista laittanut hänet torjuttujen listalle mutta hän sinnikkäästi on vaihtanut osoitetta, kun entinen ei toimi...en tiedä itkeä vai nauraa. Parasta nauraa vaan!!!

• ne vaan samaa tietä kun tulevat.Eikä niihin "uhkauksiin",et tapahtuu jotain niin kannata ollenkaan uskoa.
      Joskus jotkin viestit ovat ihan nättejä,mutta silloin jos sitä viestiä pitäisi lähettää tosi monelle,niin silloin poistan koko jutun..

• Kaivanto

erehtyneeni sivulta... Ei, kyllä tämä 50 on...
      Joten uskallan ikäisellesi aikuiselle ihmiselle sanoa kovan totuuden: Jos et uskalla YSTÄVÄÄ kieltää, mieti vielä, onko hän ystäväsi.
      Varmuuden vuoksi vielä vakuutan sinulle, että ne kauheat uhkakuvat tai suuret lupaukset eivät toteudu tai jää toteutumatta riipuen omista toimistasi.
      Olet varmaan myös löytänyt puhelimestasi asetuksista äänettömän vaihtoehdon, ellet uskalla sulkea sitä? Saat nukkua yösi rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe