http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema/asiat_paajutut/6161987.shtml
Lahjusten valtatie / aamulehti
2
1234
Vastaukset
- rekkoja voisi
mennä yhden reissun Helsinki-Moskova rekalla niin mieli muuttuisi.
Itse olen yhden kuorman ajannut Loviisasta-Moskovaan ja se riitti minulle. Aikaa meni 11 päivää ja sinä aikana kerran pääsi suihkuun.- kun herrat
on kissojen ja koirien kanssa etsineet syyllistä vuosia näiden rekkajonojen suhteen.Millon ketäkin on kuskailtu mustilla autoilla johonkin pillerin pyörittäjien tilaisuuteen taas toteamaan jonnin joutavia.Liikenne ministerikin kun olis yhden reissun moskovaan matkassa niin ei tarviis jorissa enään ummet ja lammet kun totuus selviäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784