Ostin tällaisen monitoimilaitteen, asentui hyvin koneelle kunnes lopussa tultiin rekisteröimisvaiheeseen, ei saanut yhteyttä. Sen jälkeen tullut tyrkylle muutama päivitys,m.m sellainen joka korjaa rekisteröimisongelmaa. Olen yrittänyt ladata pari kertaa mutta asennus epäonnistuu. Kysymys kuuluu että tarviiko näitä päivityksiä välttämättä, jos on ihan peruskäytössä ? Lisäksi joka kerta kun sammuttaa koneen, niin hpquimzone.exe ilmoittaa että odota, lopetetaan ohjelma. Ranskan kielen taitoni ei riitä, kun yritin googlettaa..Pitäiskö yrittää asentaa uudelleen, vai mikä avuksi ? Ensimmäinen printteri..
HP Photosmart
3
784
Vastaukset
- nyrkkisääntö ohjelmien
asennuksessa on, että ei pidä rekisteröidä tai
tulee juuri tällaisia ongelmia.
Ihan turha homma, olen asennellut ja lataillut
sanoisin satoja ohjelmia/laitteita ja en ikinä
rekisteröinyt.
Mitään haittaa en ole ikinä moisesta havainnut.
Hyötynä se, että rekisteröinneistä seuraava spammitulva on jäänyt pois.
Taitaa nyt olla se rekisteröinti jotenkin kesken
ja sen se sitten pätkäisee konetta sammuttaessa.- kun yritin rekisreröityä
En ole myöskään ennen rekisteröitynyt mihinkään, tää jotenkin lipsahti, kun sain sen kuvan että pitää rekisteröityä jotta saa ne tärkeät päivitykset.. Tais olla mainoskikka. Taitaa olla paras asentaa uudestaan koko homma ja lopettaa siihen rekisteröimisvaiheeseen.Kiitti avusta
Oletko asentanut yhtään HP Photosmart C3180 tulostinta Vistaan? HP:n ohjeiden mukaisten toimenpiteiden jälkeen laite pysyy vaan tunnistamattomana. Oon kyselly täällä keskusteluissa ennekin, mutta mikään ei vaan auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699