Saatko sinä naisesi tuntemaan...

itsensä kuningattareksi - ainakin joskus?

Kertoisitko, miten saat sen aikaan, jos unohdetaan erotiikka ja siihen liittyvät asiat?

Mielestäni jokaisen naisen pitäisi saada edes joskus juhlapäivänään kokea sellainen tunne, ja moni parisuhde olisi onnellisempi, jos miehet osaisivat niin toimia ja olisivat valmiita näkemään vähän vaivaa asian eteen. - Ja monen sinkkumiehenkin flaksi paranisi. ;))

Jätän vastaavan, toista sukupuolta koskevan aloituksen ainakin tällä kertaa jonkun toisen tehtäväksi.

21

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermuxi tms.

Mä ostelen kukkia aika usein, kun ne osaa tossa lähellä tehdä hienoja kimppuja. Sitten juhlapäivinä mennään hänen valitsemaan ravinteliin. Lahjat on nyt yleensä koruja ja sitten on jonkun verran noita hemmottelu/kylpylä/kauneudenhoito-paketteja ja matkoja. Eli sellaisia hieronta-kasvo-kynnet jne. jne.
      Siivoilen paikkoja hieman ja sellaista.
      Sitten aamuksi tuoretta leipää leipomosta aamulla ja kahvia yms. sänkyyn. En mä silleen keksi paljon muuta. Sellaista se nyt vaan

• Sun kumppanillashan on luksusolot...:) Ihana mies..Sut pitäis monistaa ja jakaa halukkaille..;)))

• pyyhin vieläkin

kyyneleitä silmistäni,sinäkin brutukseni.

• Jermuxi tms.

Mitä siinä oli mieltä pahoittavaa?

• tarkoitettu
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Mitä siinä oli mieltä pahoittavaa?

sinulle ,tämän palstan huumorimiehelle.

• Jermuxi tms.
        tarkoitettu kirjoitti:

sinulle ,tämän palstan huumorimiehelle.

Se mitä kirjoitin on totta. En olisi joskus aikoinaan pystynyt/osannut tehdä noin, kun ajattelee taloustilannetta yms. Perhe on ensin ruokittava ja vaatetettava ja sitten vasta niitä kukkia vaimolle...Nykyään voi ostella niitä kukkia ja tulee niitä osteltua. Eikä enää kysellä, että "mitäs nyt...?", kuuluupi vaan "Kiitosta".

• "Kiitosta"
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Se mitä kirjoitin on totta. En olisi joskus aikoinaan pystynyt/osannut tehdä noin, kun ajattelee taloustilannetta yms. Perhe on ensin ruokittava ja vaatetettava ja sitten vasta niitä kukkia vaimolle...Nykyään voi ostella niitä kukkia ja tulee niitä osteltua. Eikä enää kysellä, että "mitäs nyt...?", kuuluupi vaan "Kiitosta".

Nii nääs näin vai?

http://www.youtube.com/watch?v=YG4XeoXeS4I&feature=related

• Jermuxi tms.

• soveltaen
        Jermuxi tms. kirjoitti:

tollaset juutuupit..Mitä mahtanee sitten aiheena olla?

Pulttibois - Heikki ja Kaija 2

"Kukkien saaminen"

Heikki ja Kaija

"Sarja alkoi vuonna 1961, nauhoitukset vuonna1965, uusintoja viimeksi vuonna 1999

Heikki ja Kaijahan olivat hyvin tavallinen, köyhänpuoleinen, tamperelainen nuori pari. He asuivat vuokralla omakotitalon yläkerrassa. Heikki oli alkujaan sorvari, mutta siirtyi myöhemmin työnjohtajaksi pieneen yritykseen.

Ainoa mikä lienee ihan samanlaista vielä nykyäänkin ovat asumisen ongelmat. Velkaa pitää ottaa rutkasti, kun asunto viimein päätetään hankkia. "

• Jermuxi tms.
        soveltaen kirjoitti:

Pulttibois - Heikki ja Kaija 2

"Kukkien saaminen"

Heikki ja Kaija

"Sarja alkoi vuonna 1961, nauhoitukset vuonna1965, uusintoja viimeksi vuonna 1999

Heikki ja Kaijahan olivat hyvin tavallinen, köyhänpuoleinen, tamperelainen nuori pari. He asuivat vuokralla omakotitalon yläkerrassa. Heikki oli alkujaan sorvari, mutta siirtyi myöhemmin työnjohtajaksi pieneen yritykseen.

Ainoa mikä lienee ihan samanlaista vielä nykyäänkin ovat asumisen ongelmat. Velkaa pitää ottaa rutkasti, kun asunto viimein päätetään hankkia. "

tseksiviteo se onkin...ilmankos ei auennut...Leikki leikkinä. Muistan sen riitelyn niistä kukista joo.

• olen aistivinani, niin taitaa tuntea, varmaan tietääkin olevansa just sellainen; Kuningatar!

Yritänhän minä kykyjeni mukaan elää niinkuin näissä 'paremmissa piireissä' kuuluukin.:)

No enpä hänelle jetset elämää ole tarjonnut, tai olen joskus tarjonnutkin, mutta siihen vastaus, kiitos ei.

Usein kyllä leikin hänen mielialallaan ja "ysiysillä" teen sen jalustalle kohottavaan suuntaan, kuin sieltä alas maankamaralle vetäen.

Itseasiassa vaimo ei ole luksus elämän perään, niinkuin se yleensä käsitetään.

Parasta mitä hänelle omana itsenään olen tarjonnut, on kyllä ehdoista vapaa ajan käyttö samoin kuin mieliteot mihin tahansa hänen valitsemaan tekemiseen, menemiseen, ystäviin, ostamisiin. Siis asiaan kuin asiaan, täydellinen itsemääräämisoikeus, ilman poikkeusta!

Siinäpä minun kuningasajatukseni toteutus noin lyhykäisyydessään.

ps. Tuo muutama ensimmäinen virke on sitä kevyeksi tarkoitettua, mutta 'vakavoituu' loppua kohden, ei siis päinvastoin! Siis ihan vaan luku ohjeeksi!:))

• namisuku

...työtä käskettyä, ihan mieliaiheestani=)

• en edes Ellun paikalle

Minut yllätetään ystävällisyydellä. Kattaa aika laajan alueen.

• aloitusta kirjoittaessani melko pieniä asioita, joilla voi olla suuri vaikutus, kuten oikeaa läsnäoloa, kohteliaisuutta, arvostusta, hellyyttä ja huomaavaisuutta. Sitä että näkee toisen, haluaa tehdä hänen olonsa hyväksi ja kaikin tavoin helpottaa elämää erilaisilla pienillä teoilla. Myös kaikkea sellaista, mikä suomalaisilta on sukupuolisen tasa-arvon nimissä katoamassa eli normaaliin herrasmiehen käyttäytymiseen liittyviä asioita yhdistettynä pieniin henkilökohtaisiin hellyydenosoituksiin. Kosketus, hipaisu tai käden pysähtyminen hetkeksi takkia päälle autettaessa tms. läheisyyden tunnetta välittävillä teoilla, jotka tehdään julkisilla paikoilla hyvin huomaamattomasti. Oven, erityisesti auton oven avaamista, laukun kantamista, esim. matkoilla pienten asioiden hoitamista ja kaikenlaista "tarpeetonta ja ylimääräistä" hemmottelemista.

Kaikkea sellaista, mikä saa naisen tuntemaan olevansa Nainen ja miehelleen kaikkein tärkein Ihminen - juuri sillä hetkellä. Kuuluko kaikki sellainen jo menneeseen aikakauteen teidän mielestänne?

• jartsev

Olen joskus ajatellut, mua on koko elämä opetettu, osan mä olen lainannut ja kuvitellut, ja sitten mä olen kirjoittanut arvaavan analyysin.

On varmaan niin että nainen odottaa miehen olevan rohkea ja itsetuntoinen mutta ei kuitenkaan liian itsekeskeinen. Nainen odottaa mieheltä turvallisuutta mutta myös salaperäisyyttä, hellyyttä ja lisäksi miehen on oltava seksuaalinen ja intohimoinen. Miehen on myös oltava uhrautuvainen ja otettava nainen aina huomioon, mutta oltava samalla myös määrätietoinen ja vahva, miehen on pystyttävä tekemään vahvoja rajauksia. Joka tapauksessa nainen kuitenkin odottaa että mies on hienovarainen, puhuu hänestä kauniisti mutta ei kuitenkaan liian imartelevasti, samalla nainen odottaa että miehen on osattava pitää kuitenkin se kuuluisa pilke silmäkulmassaan. Naiselle on itsestään selvää että hänen odotuksensa mieheltä ovat jokapäiväisiä ja kohtuullisia, eikä mitenkään mahdottomia.

Onko tässä analyysissä jotain tuosta mitä haet miehen olemuksesta.

• jartsev kirjoitti:

Olen joskus ajatellut, mua on koko elämä opetettu, osan mä olen lainannut ja kuvitellut, ja sitten mä olen kirjoittanut arvaavan analyysin.

On varmaan niin että nainen odottaa miehen olevan rohkea ja itsetuntoinen mutta ei kuitenkaan liian itsekeskeinen. Nainen odottaa mieheltä turvallisuutta mutta myös salaperäisyyttä, hellyyttä ja lisäksi miehen on oltava seksuaalinen ja intohimoinen. Miehen on myös oltava uhrautuvainen ja otettava nainen aina huomioon, mutta oltava samalla myös määrätietoinen ja vahva, miehen on pystyttävä tekemään vahvoja rajauksia. Joka tapauksessa nainen kuitenkin odottaa että mies on hienovarainen, puhuu hänestä kauniisti mutta ei kuitenkaan liian imartelevasti, samalla nainen odottaa että miehen on osattava pitää kuitenkin se kuuluisa pilke silmäkulmassaan. Naiselle on itsestään selvää että hänen odotuksensa mieheltä ovat jokapäiväisiä ja kohtuullisia, eikä mitenkään mahdottomia.

Onko tässä analyysissä jotain tuosta mitä haet miehen olemuksesta.

että vielä löytyy ja sinä ne ilmeisesti hallitset. ;))
        Luulen odotusten olevan yksilöllisesti erilaisia, mutta kyllä kai jotkut asiat ovat kaikille yhteisiä. Omasta mielestäni aitous, kohteliaisuus ja halu ottaa toinen huomioon ovat tärkeitä asioita missä tahansa ihmissuhteessa.

Suomessa taitaa olla melko tavallista, että ihmiset voivat puhua läheisilleen rumemmin kuin kenellekään vieraalle ihmiselle. Kun taas esim. japanilaiset puhuttelevat kunnioittavasti omia lapsiaankin. Joskus ihmettelen, mihin meiltä ovat hyvät tavat kadonneet - jo ennen kuin kaikki ovat niitä ehtineet oppiakaan.

• jartsev
        optimisti-orvokki kirjoitti:

että vielä löytyy ja sinä ne ilmeisesti hallitset. ;))
        Luulen odotusten olevan yksilöllisesti erilaisia, mutta kyllä kai jotkut asiat ovat kaikille yhteisiä. Omasta mielestäni aitous, kohteliaisuus ja halu ottaa toinen huomioon ovat tärkeitä asioita missä tahansa ihmissuhteessa.

Suomessa taitaa olla melko tavallista, että ihmiset voivat puhua läheisilleen rumemmin kuin kenellekään vieraalle ihmiselle. Kun taas esim. japanilaiset puhuttelevat kunnioittavasti omia lapsiaankin. Joskus ihmettelen, mihin meiltä ovat hyvät tavat kadonneet - jo ennen kuin kaikki ovat niitä ehtineet oppiakaan.

Hyvät tavat ovat kadonneet ties minnekä? Surullisena sitä joutuu katselemaan kun oikein häijy käytös saa joiltakin kannustusta. Maailman kovuus ja huono käytös taitavat käydä käsikädessä.
        Japanilaisissa heidän korrekti ja toiset huomioiva käytös on kaunispiirre, vaikka joskus se tuottaa meille suomalaisille yllätyksen. Kuulin työpaikalla kun heitä oli opiskelemassa siellä, niin eräs opettaja oli kysynyt, kun oli selittänyt heille jotain vaikeaa tehtävää pitkän tovin, että "ymmärsittekö". Kaikki olivat hyvin kohteliaasti kumartaneet syvään myöntämisen merkiksi. Mutta kun sitten olivat menneet käytännön kokeeseen niin oli paljastunut että kukaan ei ollut käsittänyt selvitystä. He eivät kohteliaisuus syistä halunneet pahoittaa opettajan mieltä kieltävällä vastauksella hänen kysymyksensä!

• jartsev kirjoitti:

Hyvät tavat ovat kadonneet ties minnekä? Surullisena sitä joutuu katselemaan kun oikein häijy käytös saa joiltakin kannustusta. Maailman kovuus ja huono käytös taitavat käydä käsikädessä.
        Japanilaisissa heidän korrekti ja toiset huomioiva käytös on kaunispiirre, vaikka joskus se tuottaa meille suomalaisille yllätyksen. Kuulin työpaikalla kun heitä oli opiskelemassa siellä, niin eräs opettaja oli kysynyt, kun oli selittänyt heille jotain vaikeaa tehtävää pitkän tovin, että "ymmärsittekö". Kaikki olivat hyvin kohteliaasti kumartaneet syvään myöntämisen merkiksi. Mutta kun sitten olivat menneet käytännön kokeeseen niin oli paljastunut että kukaan ei ollut käsittänyt selvitystä. He eivät kohteliaisuus syistä halunneet pahoittaa opettajan mieltä kieltävällä vastauksella hänen kysymyksensä!

yhdistelmä: kohteliaisuus, rehellisyys ja aitous?
        Vai pitäisiköhän lisätä älykkyys tms., ettei joku väittäisi rehellisyyden pakottavan rumia puhumaan. Tapakasvatusta toivoisin lisää niin koteihin kuin kouluihinkin.

• optimisti-orvokki kirjoitti:

yhdistelmä: kohteliaisuus, rehellisyys ja aitous?
        Vai pitäisiköhän lisätä älykkyys tms., ettei joku väittäisi rehellisyyden pakottavan rumia puhumaan. Tapakasvatusta toivoisin lisää niin koteihin kuin kouluihinkin.

Sosiaaliset taidot ja tunneälyn kehittäminen ovat ne ominaisuudet, joihin pitäisi lapsiamme ohjata.
        No meidän on itseasiassa jo keskityttävä lastenlapsien tunneälyn, sosiaalisuuden ohjaamiseen.:))

Meidän iällä näidenkin asioiden suhteen (valitettavasti) pystymme ainoastaan jonkin verran viilaamaan tai itseä 'pakottamalla'sopeuttamaan toimintaamme.

Minusta , voisko sanoa, eläminen 'epärehellisesti' ympäristön odotusten mukaan purkaantuu esim. firmojen pikkulouluissa, kun estoja on alasajettu alkoholin voimalla.
        Sama pätee muissakin yhteyksissä.
        En osaa sanoa, kumpika tilanne on parempi, yrittää viimeiseen asti elää normien mukaan, vai elää omana itsenään, vaikka kokoajan ärtyisenä, jos se on itsestä sille tuntuu.

No, tämä ei kaikin osin ollut aivan sitä miihin aloitus tähtäsi, mutta 'mahtuu' sikäli, että meillä jokaisella on omat ulkoiset toimintamallit; kultuuri, joka pohjautuu elettyyn elämään ja siksi toisille on "luvallista" sellaiset arkiset puhetavat, kohteliaisuusasiat tai vaikkapa pukeutuminen, hygienia ym. jotka toisten mielestä vakuttaa, jpa, brutaalille.

Tuossa kolmessa ominaisuudessa jotka mainitsit:" kohteliaisuus, rehellisyys ja aitous?" Vielä "älykkyys", jonka uskoakseni tarkoitit tässä asiayhteydessä juuri tunneälyksi.

Älykkyyskin jakaantuu useammaksi lajikseen ja sen muotoja meille on "siunattu" eri suhteissa ja ilmeisesti evoluution kannalta niin sen pitää ollakin.

• vastasi

asiaa häneltä kysyessäni, että se nyt on vihonviimeinen tunne, jonka hän haluaisi kokea. Minun naiseni onkin järkevä eikä mikään turha haaveilija.

• muurahaihnen

Se on maailman suurin
      Kerrostalo
      Josta puuttuu sähkövalo
      Huoneita siellä on miljoona
      ja asukkaita ainakin biljoona
      ovat varastot täynnä ruokaa
      ja juomaa
      asukkaiden tuomaa
      kuningatar sitä hallitsee
      siellä sopu ja rauha vallitsee
      Onpa aikamoinen teko
      Tuo muurahaisten keko!(Jorma Toiviainen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe