Miten on täällä olevat uskovaiset veljet ja siskot,miten paljon rukoilette? Oleteko missään rukousryhmässä mukana?Rukoileteko oman paikkakunnan puolesta tai tämän palstan puolesta?mie itse oon mukana aamurukousryhmässä joka kokontuu kolme kertaa viikossa,yhtenä päivänä rukoilaan koko maan puolesta,kahtena päivänä omanpaikkakunnan puolesta,nyt lähinä meidän omie uskossa olevie puolesta että yhteys löytyisi keskinäiseen rakkauteen,jotta herätys voisi alkaa sen pitää tapahtua ensin omien joukosta.
ILTAPÄIVÄÄ¡
6
180
Vastaukset
keskinäisen rakkauden puolesta.
Eikö teidän olisi viisaampaa vähän jämäköityä ja toteuttaa sitä keskinäistä rakkautta käytännössä eikä toteutumattomissa rukouksissa.
Samalla voisitte opetella rakastamaan muitakin ihmisiä vaikka Raamattu sen kieltääkin.muitakin ihmisiä,mutta samalla tuodaan esiin synti,joka esim tällä palstallla rehottaa(tuomitseminen,kiroilu,homouden ihannointi,,)ja kannatta mennä koneen luotta elävään maailmaan kattoon mikä on tosimeno,esim hellareiten kohdalla,täällä ei saa oikeata kuvaa siitä,se on paljon parempi kuin täällä kerrotaan...
- hansutuulia
säännöllisesti joka viikko, ja lisäksi kokoonnumme välillä koteihin rukoilemaan.
Eilen viimeksi saimme rukousvastauksen, olimme mieheni kanssa laittaneet "villat" Jumalan eteen viime viikolla. Eilen saimme täydellisen vastauksen niinkuin olimme pyytäneet.
Rukoilemme päättäjiemme puolesta ja kaikkien jotka eivät tunne Jeesusta.- öksikkä
ei ymmärrä?
- hansutuulia
öksikkä kirjoitti:
ei ymmärrä?
merkkejä joita voi laittaa Jumalan eteen. Esim. pyytää jotain merkkiä tiettyyn ajanjaksoon mennessä, niin asia on että toimimme silloin silloin Jumala tahtoo meidän tekevän asiassa niin.
Esim. Pyydjän Jumalalta erään merkin kautta vaikka näin: Herra pyydän sinulta xxxxxasiaa ja sen merkiksi lähetä seurakuntaamme profeetta joka tuo tämän asian meille ilmestyksessä tiettäväksi. Tiedämme sen jälkeen että meidän tulee lähteä vaikkapa liikkeelle johonkin maahan evankeliointityöhön.
Merkki ja jos se toteutuu on asia Jumalalta ja toimimme sen mukaan.
Malakia:
3:10 Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti.
- öksikkä
en pyörittele rukousmyllyä enkä rukousnauhaa vaan rukoilen jos ja kun on asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889