Viisaat ymmärtävät pedonmerkin

ymmärtäväinen_1

Jossa ymmärrys on se laskekoon pedon luvun. Adventisteissa on Jumalan henki. Siksi he ymmärtävät samoin mkuin muutkin uskonpuhdistajat joissa Henki on, mikä on Ilmestyskirjan peto. Lutherin tavoin viisaina tiedämme sen olevan katolinen kirkkojärjestelmä. Vicarivs filii Dei. Ja tällä pedolla on merkki, joka osoittaa sen arvovallan, sunnuntai. Katolinen porttokirkko pitää lepopäivän muutosta valtansa merkkinä. näin Raamatun mainitsema pedonmerkki on sunnuntain vietto/hyväksyminen sapatin sijasta!

Jumala pitää taas sapattia merkkinä hänen ja hänelle kuuliaisten lastensa välillä.

5

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ML213

Lukekaapa Matt 25 luku oikein syvällisesti pohtien aina lampusta ja niiden kuntoon laittamisesta ja mihin päättyy viisaiden neitsyeiden tila ja miksi.

Jakoperusteissa ei ole halaistua sanaa mikä viittaisi opillisiin asioihin.Kasteista aina Sapattiin tai persooniin.

Tärkeimmäksi ohjeeksi tiedostuu se ahdasportti ihmiselle.Matt 7:12

Niin, vain "oikeassa opissa" oleminen mahdollistaa uskovan olemaan viisaan neitsyeen kaltainen, jolla öljyö on lampussa ja astiasaa jo alkumetreiltä asti.

• Viisaat ymmärtävät pedon merkin, adventistit eivät.

• On antisemitismi

Mistäkö sen tietää?

Viisas tietää siitä, mitkä on SEURAUKSET!

Sakarja:
        14:12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.

Jesaja:
        66:23 Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo Herra.

66:24 Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.

Paree siunata Israelia ja antaa sen pitää sapatti omanaan - kyllä sitten rauhanajassa kaikki pääsevät viettämään sapattia Jerusalemissa.

• huvit

Viisas adventisti ahertaa kuusi päivää haukkumalla ja pilkkaamalla muita ihmisiä. He ojentelevat pedonmerkkejään tyhmille laittomille ihmisille. Olen tätä halveksintaa saanut kokea ihan tarpeeksi, niin tiedän toki, mistä puhun. Sapattina keräännytään kehumaan aikaansaannoksia ja naureskelemaan ihmisten tyhmyyttä ja tietämättömyyttä.

• ETTÄ SAIS MERKIN!

Viisas löytäisi pedon.

Varmaankin tuo, joka sanoi tietävänsä pedon merkin.

Kuule, heitäppä pois se pedolta saamasi merkki - se tietää paiseita se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe