Ajattelin aloittaa jonkun treenauksen. Ehkä hokuton. Mikä laji vetää kauneimpia naisia?
Missä lajissa kauneimmat naiset?
5
1913
Vastaukset
- Pöpi999
Taitoluistelu
- naiset ovat
Astanga joogassa.
- käsittely
Aikidossa olen saanut parhaan käsittelyn.Aikidossa kannattaa ottaa aina pariksi nainen.Parhaimmillaan olo voi olla autuaallinen - aikido naisen kanssa.
Jos kaikki harjoittelisivat aikidoa,niin kukaan ei haluaisi enää tapella,koska tatamilla on niin hyvä olla.
Menkää kaikki aloittelijat ja ns.kovat pojat vaan aikidoon.Ja muistaa ottaa pariksi suloinen aikidotyttö - se on nam... - EsteticBudo
Yli 20 vuoden kokemuksella eri lajeista voin vakuuttaa, että taekwondosta löytyvät kauneimmat (ja fiksuimmat) naiset.
- kauniista..
... "naisista" kiinnostuneet valmentajat. Vink vink!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 99703
- 33702
- 60699