Onko tietoa mitkä parhaat purjeidenkorjausliikkeet pääkaupunkiseudulla ts hinta laatu vääntö kohdallaan.
Purjeenkorjaus
6
1045
Vastaukset
Jos etsit paikka missä hinta-laatusuhde on kohdallaan on kokemukseni WB.
- Janita II
Komppaan edellistä.
- tietysti
Hartik sails Sipoossa ja pärjäät suomenkielellä.Palvelu hyvää ja hinta laatu vamasti kohdallaan.Kannattaa soitella ja tiedustella, myös muilta.
- We make the best and talk t...
WB-Sails kiittää luottamuksesta ja positiivisesta palautteesta.
Hinta/laatusuhteesta en osaa sanoa, mutta ainakin me pyritään painottamaan tuota jälkimmäistä. Korjausjononomme pituudesta päätellen hinta ja maine eivät myöskään voi olla täysin pielessä.
On meillä ainakin se etu että parkkipaikka on 10 ulkoovesta. Aika harvinaista nykyään pääkaupunkiseudulla...
Tule käymään tai ota yhteyttä jos voimme olla avuksi
(ei kait tämä vielä mene kelletyn "markkinoida tai mainostaa tuotteta tai palveluja" puolelle...) - hartik sails
Hartik sailsin pulju on siinä sipoon länsirajalla. Hintaa on vähän ja laatua, sekä kokemusta n 40 v
- korjaus
siis hintaa vähän ja laatua paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969