malliksi

mitoillani?

En oo viikkoon syönyt ku näkkileipää ja juonu vettä ja pari omenaa välil aina syönyt. Olen 172cm, paino 48kg, mitat 82-63-88 rinnanympärys-vyötärö-lantio) eli onko teist muka yvät nuo? oon nii läski, maha kipee koko aika kauheeta tuskaa. koulussa kaikki valittaa kun en syö. Olen yhdeksännellä luokalla. haluaisin malliksi mutta olen varmasti hiukan liian lihava :(

9

1413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka!

Tiedätkös että enää ei haluta sairaan näköisiä ihmisä malleiksi.Liian laihat eivät ole kauniita. Älä siis sen takia laihduta! On totta että kaikki mainokset, tv ja lehdet ovat täynnä muokattuja naisten kuvia jotka antavat tytöille huonoa esimerkkiä ja paineita omasta ulkonäöstään. Älä tee mitään sen takia että haluat miellyttää muita. Jos sinua ei malliksi tuollaisena hyväksytä niin sitten ei. Se on heidän menetyksensä.

• dca

ei ne pelkät mitat riitä malliksi, täytyy olla myös kaunis..ja jos riuttaa itseään nälässä,iho hounonee ja hiukset lähtee..silloin ei tod.pääse malliksi.

• rtuyu

hyvä kroppaiseksi sä voit päästä sillä, että syöt hyvin ja terveellisesti. Eli paljon karviksia ja vihannekisa, myös kalaa kanaa likaa, jos et oo karvissyöjä. Ja liikuntaa sipivasti, ei mitään herkkuja paljonkaan, tietty joskus voi herkutella, mutta siitä ei kannata tehdä tapaa.

• olen lihava, 177cm/44kg.
        rtuyu kirjoitti:

hyvä kroppaiseksi sä voit päästä sillä, että syöt hyvin ja terveellisesti. Eli paljon karviksia ja vihannekisa, myös kalaa kanaa likaa, jos et oo karvissyöjä. Ja liikuntaa sipivasti, ei mitään herkkuja paljonkaan, tietty joskus voi herkutella, mutta siitä ei kannata tehdä tapaa.

Ja mallitoimiston pomo (nainen), sanoi mulle että parhaat mallit painaa jopa alle 40kg, siis joo kyllä varmasti.. mutta mä sanoin sille: mulla on jo niin paljon alipainoa että en mä laihduta kyllä yhtään enää. Olin aluksi 53kg ja siitä piti laihduttaa kun pomo sanoi että laiduta vähän, no laihdutin, ja laihdutin, kunnes sain tämän anoreksian. En tee mallintöitä enää koska yritän oikeasti parantua ja elää terveellisesti. Silti en siihen pysty, kalorit, kilot, kaikki, tämä aina mielessä: "olet läski", laihduta, saat paljon kunniaa ja mainetta ja hyvät tulot jne. En osaa enää elää normaalia elämää. Ikää vasta 20v ja tässä ollaan. Miksi? Kaikki alkoi siitä kun halusin malliksi. Mitä sain?

• monikokenutsaman
        olen lihava, 177cm/44kg. kirjoitti:

Ja mallitoimiston pomo (nainen), sanoi mulle että parhaat mallit painaa jopa alle 40kg, siis joo kyllä varmasti.. mutta mä sanoin sille: mulla on jo niin paljon alipainoa että en mä laihduta kyllä yhtään enää. Olin aluksi 53kg ja siitä piti laihduttaa kun pomo sanoi että laiduta vähän, no laihdutin, ja laihdutin, kunnes sain tämän anoreksian. En tee mallintöitä enää koska yritän oikeasti parantua ja elää terveellisesti. Silti en siihen pysty, kalorit, kilot, kaikki, tämä aina mielessä: "olet läski", laihduta, saat paljon kunniaa ja mainetta ja hyvät tulot jne. En osaa enää elää normaalia elämää. Ikää vasta 20v ja tässä ollaan. Miksi? Kaikki alkoi siitä kun halusin malliksi. Mitä sain?

toihan on jo niin väärin että laihojakin käsketään laiduttamaan. . Mä olen varmasti kanssa niiden mielestä läski. 50kiloinen tankki.

• eii..

Et kyllä varmasti ole lihava! Painan saman verran kuin sä, mutta olen yli 10 cm sua LYHYEMPI ja olen LAIHA. Syö kunnolla ja monipuolisesti ja harrasta liikuntaa. Jos et saa tarvittavia vitamiineja ja muita niin hiuksesi ja kasvosi voivat mennä huonoon kuntoon ja mallienhan täytyis näyttää hyvältä.

• Diablomm

Astelin mallitoimistoon mitoilla 170cm/47kg. Sanottiin että kiloja lisää niin pääset heti listoille, mut ton kokosii tyttöjä ei enää haluta! No tehtiin työtä käskettyä ja tehdään edelleen, eli kiloja tulee kokoajan lisää. Peili sanoo nykyään joka aamu: Hello Beautifull, u look better than yesterday:)

Eli järki käteen ja katse peiliin ei vaakaan! Ymmärrän kyllä et anorektikolle se on kaikkea muuta kuin helppoa, mutta yritä ystävä hyvä, lupaathan?

• haa-rukka

Eikös tämän pitäisi olla vertaistukipalsta? Mene hoitoon.

• "malli"

Voisin kai sanoa itseäni malliksi. En tee töitä juurikaan lehdille mutta olen mukana mallinäytöksissä. täytän pian 18 vuotta ja "mallin töitä" olen tehnyt reilu 3v ( mm.sokosten, urheiluliikkeiden näytöksissä). Kuvia minusta otetaan itselleni jotta voin hyödyntää niitä kun haen näytöksiin. Kun olin 15v. mitani olivat 168cm n.50kg ja naapuriimme muutti näytöksiä suunnitteleva nainen joka pyysi minua mukaan "malliksi". En päässyt tosin kuin talvella esittelemään haltin paksuja toppatakkeja ja karvalakki muotia jotka peittivät lommoposket kun muut esittelivät talven sisävaatteita. Tietysti kysyin syytä ja nainen sanoi että pitäisi saada lihasta ja massaa luiden päälle. rupesin syömään enemmän mutta tereellisesti mutta huolehdin silti kunnostani ja kävin kuntosalilla ja nostelin muutaman kilon painoja jo keväällä kroppaan oli tullut suuria muutoksia. Luut eivät "!törröttäneet" ja lommo posket olivat muuttuneet terveen näköisiksi, luikura jalkojen tilalle oli tullut jo jonkinmoiset reisilihakset. Nykyään olen vajaa 170cm pitkä ja painan 56,5kg enkä enää esittele vain toppatakkeja vaan kevät muotiin saapuvia uusia hilfigerin, lacosteen ym huippumerkkien tuotteita tyköistuvista t-paidoista lyhyviin tennis hameisiin...
      Myös kalpeahko iho ja hiukset muutuivat elävimmiksi.
      Sinulle tahtoisin sanoa että suomessa taitaa jo lait tulla vastaan jos rupeat nuilla painoilla mallintöitä tekemään alaikäisenä. amerikassa voi olla toista mutta siellä asiat on muutenkin eritavalla. Olet vielä "lapsi" ja lapsimalleilta vaaditaan terveeltä näyttävää kroppaa eikä selkärankaa josta selkänikamat pursuavat. 15v. haaveilin itse pariisin mallin töistä jossa laahustaisin kalpeana kädet roikkuen ruikulajalkojen vierellä nykyään haaveilen aivan muusta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2349
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1745
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1584
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe