♥¨¨ O=OO=OO=O ¨¨♥¨¨ O=OO=OO=O ¨¨♥
Miten reunalle ihminen työnnetään
että rakkaus saa äänensä ja huutaa
Ei! - Älä mene
Sinun jälkeesi -
Tämä ei ole elämää
Kävelyä orjantappuroilla
Kylmästä sinisenä
Jäiset kosketukset
posken raapiessa kiviseiniä
Minä en muuta osaa
Rakkaani -
Minun huutoni syntyy nyt -
Niin reunalla minä olen
- Minun käteni -
♥¨¨ O=OO=OO=O ¨¨ ♥ ¨¨ O=OO=OO=O ¨¨♥
REUNALLA
18
451
Vastaukset
- padme_amidala
UPEA!!!
Tässä mun lämpöinen käsi >- kiskon sinut ylös katselemaan muoaliman ihmeitä ja Häntä. Ompelen sulle tikkitossut, ettei piikit pistele varpaitasi.
Onneksi on tää palsta, tänne voi huudella ihan miten lujaa haluaa.
*kovaa huutoa*
UPEA oli runosi UPEA !!- *MURUKULTA*
Ihana!!! 'Tikkitossut' Minä en tiedä millaiset ne on mutta kuulostaa niiiiiin ihanalta, että varmaan on sydämellä tehty ja siksi minä arvostan niitä yli kaiken!
Sanomisen problematiikkaa tässä yritin, milloin saa sanotuksi ne kaikista tärkeimmät tuntee ja ajatukset.
Onko kaikki niin itsestään selvää että sanat unohtuu ja muistuu vasta sitten kun alkaa oleen liian myöhäistä?
Kuinka mahtavaa, kun on käsi johon tarttua! :D
Kiitos padme_ kädestä, sanoistasi ja tietty huudostasi! Kyllä kuulu! :)))))
Mukvaa kolaamis pvää sitten vaan! *masentuneena* jeeee-ee-e..... (ainaski täällä :\)
- kaaru
Siis tämä aamu
menee ihmetellessä
upea luomuksesi
sanattomaksi saa
Kiitos ja kumarrus- *MURUKULTA*
Nämä 'miljuuna' vihkoa on minulla,, onneksi, sieltä sitten putkahtelee joskus ihan, kuin jollekin tietylle pvälle tarkoitettu runo, kait se oli sitten tämän vuoro tänään, kun ei aiemmin 'vilkuttanut' minulle. :)
Kiireitä taas pitänyt, mutta josko tässä pääsis taas normaaliin pvä rytmiin. Jouluaika.. ja loppu vp meneekin tapellessa lapsellisten aikuisten kanssa.. :\
Onneksi voi välillä kirjoittaa runoja ja nollata pollaa!
Kiitos kaaru, voimia annoit sinäkin! :D
Ja mukavaa lumista,,, toooosdella lumista pvää vuaan! :]
- Mysteriet
Upea huuto !
Sen kaiku moukuu korvissani vielä pitkään....
Mikä hiivatti se Sinunkin sanoissai piilee - joku taika, millä lumoat?
Moon noiduttu ;D- *MURUKULTA*
*laskeutuu välillä tännekin ja laittaa volyymia pienemmälle* Joko helpottaa..
Kiirettä pitää, kun joka runossa saa käydä länttäämässä kämmenenkuvan...:D Pakkanen kait teroittaa runosolut, kun jokaisella tuntuu olevan vain 'luettavia' tuotoksia tänään! *huoh*
Jaa, mitäs sinä...mmm?... Elä ole noituttu, vaikka näyttäs, että olet noitunut.. *tirskuu*.. köhöm...
Juuh! Taika on olemassa.. se Joulundaika! ;D
Kun on oooooikein kiltti, niin Hyvä Haltija ripottelee sellaista kiiltävää taikaainetta (juu nou?) ja sitten vaan se sanoo, että; 'bibipipabidipuu' ja hops vaan! Kynä alkaa liikkumaan ja tekee sanoja, joita joku kait tarvitsee..
..*pisth*...'kähisee' luulen, että se liikkuu juuri täällä ruonsivulla nyt.. hsyssss..kuunnellaan ja katsellaan... ;} Jännää!!!
NII JOOO.. tota, mukavaa kolmatta joulukuuta vuaan, Mys
ja muista katso ettei tuu lumiukkoja, kun ylität tien! :O
- iivari
kuule tästä kädestä kiinni , jos pudota meinaat... ote on luja, se ei petä, eli mennään sitten molemmat?! *hymy*
Kivoi iltoi...kuun siltoi...- *MURUKULTA*
Ups ja Pihkura! Se jäi tuo laihdutuskuuri väliin... Taidetaan sitten mennä molemmat.... *nauraa kätkättää*
Mutta kiva kun on kaveri,,,Eiks vaan?..
*kähisee sexysti* Ah,iivari,,,Voi siinä ilmalennon aikana vaikka...No, kyllähän sinä tiedät...köhöm.. *tekoyskää* enemmänkin... Aikuinen kun oot... Noh, vääntää kättä! Tietty! :D
Ja sitten voitais miättiä, onko vaarallisempaa nähdä tonttuja vai poroja.... :þ
Rattoisasti iltaa vietämmä iivari ,,, vais soo! ;)
- Marin Frist
Sanonko?
No sanon, kuin vielä on hetki, ennen kuin minulle käy vanhanaikasesti.
Elikkäs joudun kamalaanrunokoomaan, johon ei ole mitään lääkettä!
Sinä olet ihmemimmi ja näillä merkeillä ! :)
Tuiketta iltaan:)- *MURUKULTA*
Mää mittään oo tehnyt! HEI! On siihen koomaan lääke olemassa!! ON ON!
Kuunteleppas: (Köhöm)...*tapailee Ella Erosta* ..tota ei oikeesti, vaan äänellisesti...
'KOSINTARUNO'
"Kala
Varikset seinässä
ulvoo
Punainen
Jäinen jänis nauraa ja
katulamppu
Polkupyörä sulaa
Tule - jyvät itkee
Meri"
Noh???? Paraniko? *oottaa innoissaan* Tämä on 'runokoomankarkotusruno'
Yleensä ei tuu mieleen pötkähtää koomaan tämän kuultua, vaan jotain aivan muuta...
Siksipä olen siirtynyt tänne anteenin nokkaan....:O
On mulla semmonen pidennettykin versio, mutta se vie sitten jo yöunetkin... :]
- Z**
Sinä oot näköjään ruvennu runon
muotossa muistelemmaan sitä vuonna 77
tehtyä patikoentireissua siellä Himalajan
vuoristossa kun piti männä sen ison rotkon
yl riippusiltoo pitkin niin teitpä siinnä
topin vaekka Mystierit joka olj siihen aekaan
viellä pikkulikka sano että kyllä se sinun paenon
kestää kun kestää setankii vaekka seon puolta
paenavampi ja sanot käveleväs mieluummin
vaekka orjantappuroella...- *MURUKULTA*
Nyt sie erehyt! Mie en oo harrasanna ikkiin tuota kimppakävelyä.. On tainna olla se muka-enklaninkielten-opettaja, joka siel völjys on ollunna.
Kaiveleppa niit muistilootia tarkemmin.. Se ol se -77 kesä ku mie olin maaseutulomall. Joko muistat?
Siin yks päiv jahtasin sitä kissoo. Varmaan muistat!
Se män sit sinne tallin ylisill ja mie peräs ja ko se mänkii katol ast ja mie ei ku perrään.
Eihä siin männy ku yks punane sekunt ku mie roiku jo siin raystääl ja kissa kipitti takas heinii ja sie vuaan ilikut ko siin reikun, jotta on se outoo ku immeiset männöö etelään ku kotmuaassakii ol nähtävyyksii!
Tiää kuule on viel kostamat ja korkon kans! Onneks tul Kalle ja pelasti miut. Hää onnii oikee ritari!
Juuh! Ja sit myö mentiikii...jaa, vuaan mitäpä se meille kaikille kuuluu...;þ Sen voin kyl tieten sannoo jot, hyvin se Veikko sitä haitaria soitti..
Taijanni alakee muisteloon,, nii et hyvee talavi-iltoo Z** kuitennii, vaik kosto elää.. ;]
- Into himo
muista
reunasta saa hyvän otteen
ja
reunalla on tilaa ajatella
kun sinne ei muut uskalla
:)- *MURUKULTA*
Reuna on toinen kotini!.... :))
Mutta on niinkin, josko siellä istuu liian kauan, voi tarvita sitä ojennettua,
vierasta kättä, jotta pääsee sieltä pois..
Reuna on aina ajattelunpaikka.. :I
Kiitos ajatuksista Into himo ja ajatellaanpa... ;)
- *Rakkaudenlahja*
aina sun runoista löydän niin ihanan suloista josta saa hyvän mielen ja tästäkin runosta en voi kuin kiittää paljon!
- *MURUKULTA*
Myöhäisiltaa jo.. Jokainen lausuttu sana ja ajatus on meissä.
Kaunis ajatus on helpompi kantaa. Hienoa että ole löytänyt jotain mitä voi kantaa. :)
Rauhaisaa yötä täältä, R_lahja ! *Muru vetää vilttiä perässään*.... ;]
Ihan meni kylmät väreet.
Kun juuri itsekin.
Reunalla rakkauden kampailen.
En tiedä ollako vai ei.
Kun jokaisena päivänä.
Käyn kiirastulessa.
Kamppailen olemassa olosta.
Rakkaudessa.
Mut hyvää yötä,
ja huomenta.
Uusi päivä koittaa jo huomenna.- *MURUKULTA*
Epätietoisuus onko sitä tunnetta vai..
Pitääkö taistella vai antaa mennä..
Vielä viimeisen kerran - oletko vielä siinä..
En enää tiedä mutta minä ojennan käteni..
Tartutko siihen vai - putoanko
Näitä ahdistavia tunteita joutuu käymään läpi ja viisautta, sitä sitä toivoo..
Mut nyt ei, kun nautitaan talven ihmemaasta ja höytäleista, joita tulee taivaalta!
Mukvaa alkavaa tiistaita, Gitta! :) *Muru heittää lumipallon: ota kii* :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1063014- 101874
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211631Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191287
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201049