On se jumalan tahto sitten omituinen tätä(kin) nykyä. Eräälläkin herralla huulesta alkanut kasvain olisi ollut poistettavissa suhteellisen helpolla kirurgisella toimenpiteellä, mutta ei. Ei onnistunut kun siihen olisi tarvittu pientä verensiirtoa toimenpiteen lomassa. Noh, tässä kasvot tällä hetkellä:
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2007/12/03/wface103.xml
http://www.discoverychannel.co.uk/myshockingstory/manwithnoface/index.shtml
Tämäkö on Jehovan tahto?
Tämäkö on Jehovan tahto?
11
568
Vastaukset
- voi olla niin
yksinkertainen kuin olet t-i-u-k-u?
Anna ihmisten itse päätää miten elää,ja tekee päätöksiään.
Vain elätkö elämääsi toisten kautta?
Luulisi että kaikilla olisi yksityis elämä.>>Miten ihminen voi olla niin yksinkertainen kuin olet t-i-u-k-u?
Ehkä se on Jehovan tahto?
>>Anna ihmisten itse päätää miten elää,ja tekee päätöksiään.
Kenen päätöksiä elämässään olen evännyt? Entäs vt-seura, antaako se ihmisten itse päättää elämästään - ilman sanktioita? Miksi et suomi sitä tahoa, joka sen ansaitsee?
>>Vain elätkö elämääsi toisten kautta?
Luulisi että kaikilla olisi yksityis elämä.
Kenenkäs yksityiselämää loukkaan täällä kirjoitellessani?
Jäi sitten yllättäen vastaamatta kysymykseen; "Tämäkö on Jehovan tahto?"- salaisuus?
Jt ei ole yksityis elämää. Aina on joku tuputtamssa näkemyksiä oikesta elämästä.
Etkö itse näe sitä?? - tyypillinen
jehovalainen. Kun ei vastausta löydy suoraan kysymykseen, niin yritetään säälittävästi tehdä syytös tai vastakysymys.
Tässä kuvassa tämä säälittävä mies vain totteli aivopesun ansiosta vartiotorniseuran pappoja ja tässä tulos.
- Ruostenaula
Tahdosta en osaa sanoa, mutta kamalaa, kun ihminen joutuu tuolla lailla kärsimään. Toivottavasti hänet saadaan hoidettua; verensiirron avulla tai ilman.
Surettaa muutenkin kun ihminen alistuu ihmisen orjaksi ja uskoo ihmisten tekemien lakien olevan aina sama kuin Jumalan tahto. Jumala armahtakoon heitä molempia. - salaisuus?
Juttus nyt tuntuu ihan ufolta..
Eihän 2000 luvulla voi oikesti olla tuollaista??
Inkvisio aikaan tuhottiin vääräuskoisia, mutta nyt omia seurakuntalaisia...??
Vt seura vei minulta herkkäuskoisuuden ja nyt heikon kielitaidon takia joudun kysymääm onko esittämäsi juttu tosi.......ja jos on .. herää kysymys .. olenko entinen p.......i>>Juttus nyt tuntuu ihan ufolta..
Samaa tuumin itsekin ensi alkuun.
>>Vt seura vei minulta herkkäuskoisuuden ja nyt heikon kielitaidon takia joudun kysymääm onko esittämäsi juttu tosi.......
Kyllä se ihan virallisilla ja luotettavilla sivuilla kerrotaan, kuten osoitteesta saa selville.
- Markku_Meilo
>>Tämäkö on Jehovan tahto?
Kun en tunne Joulupukinkaan tahtoa, niin en osaa sanoa sen enempää, mutta ihan kuvia katselemalla voisin kuvitella, että 10 kenttätuntia kantsii tehdä vaikka netissä.>>mutta ihan kuvia katselemalla voisin kuvitella, että 10 kenttätuntia kantsii tehdä vaikka netissä.
Hehhehheeee !
Juu tuossa kohtaa saattaa saada erikoisluvan suorittaa kenttänsä vain ja ainoastaan 'vapaamuotoisesti', ja ehkä jopa anonyymisti.- japiduu
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>mutta ihan kuvia katselemalla voisin kuvitella, että 10 kenttätuntia kantsii tehdä vaikka netissä.
Hehhehheeee !
Juu tuossa kohtaa saattaa saada erikoisluvan suorittaa kenttänsä vain ja ainoastaan 'vapaamuotoisesti', ja ehkä jopa anonyymisti.Kyllä on hienoa puhetta, jatka samaan malliin!
Voi hyvä tavaton miten ihminen voi olla tyhmä... kyllä,. itsekin olen! japiduu kirjoitti:
Kyllä on hienoa puhetta, jatka samaan malliin!
Voi hyvä tavaton miten ihminen voi olla tyhmä... kyllä,. itsekin olen!Ennustan ettet kykene sanallakaan perustelemaan arvosteluasi.
Saattaa olla että yllän ennustelussani tällä yhdellä korkeammalle kuin vt-seura ikinä. Todista toisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816