Hän sanoi heille:"Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. Joka sen uskoo ja saa kasteen,on pelastuva.Joka ei usko,se tuomitaan kadotukseen.mark.16:15,16 Tämä on voimassa tänäkin päivännä,niin kotimaassa kuin ulkomailla,meidän pitää saarnata niin sopivalla kuin sopimattomaan aikaan.Aika on paha,täällä meidän niin rakkaassa Suomessakin,tämä kanssa tarvii rukousta ja parannuksen tekoa.SIIS SUOMEN KANSSA,ERITOTEN USKOVAT,NYT PITÄÄ TOIMIA!
HEI!
4
156
Vastaukset
- jeesus ei tule
mutta keskenänne,te USKOVAISET !! Jättäkää nämä palstat rauhaan.Tätä paskaa tulee muutenkin tuutin täydeltä.
Helluntailaisten foorumilla julistetaan Jeesusta Kristusta ainoana Vapahtajana ja Pelastajana. Palstalla myös vastataan kyselevien kirjoituksiin ja keskustellaan hengellisistä asioista. Palstalla käyminen ja viipyminen on henkilökohtainen asiasi, mutta kuitenkin niin, että Sinä käyt tällä palstalla. Voitko vastata kysymykseeni: miksi?
- foorumi..
jukka.finland kirjoitti:
Helluntailaisten foorumilla julistetaan Jeesusta Kristusta ainoana Vapahtajana ja Pelastajana. Palstalla myös vastataan kyselevien kirjoituksiin ja keskustellaan hengellisistä asioista. Palstalla käyminen ja viipyminen on henkilökohtainen asiasi, mutta kuitenkin niin, että Sinä käyt tällä palstalla. Voitko vastata kysymykseeni: miksi?
>> Helluntailaisten foorumilla julistetaan Jeesusta Kristusta ainoana Vapahtajana ja Pelastajana. >>
... on varmaan jossain muualla, tämä on Eniron ylläpitämä yleinen palsta keskusteluille helluntailaisuudesta.
Moni tosin käsittää palstan julistus- ja/tai OikeidenUskovien keskinäiseksi selkääntaputtelupalstaksi, mutta kerrankos niitä erehdyksiä sattuu.
**Ei se tyhmä ole joka erehtyy, vaan se joka erehdyksensä toistaa**
- umpihetero.
toimia. ainakaan sinun suuntaamaasi suuntaan. siellä kun ei ole mitään luovaa. ei todellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969