Terve. Minua kiinnostaisi työskentely peliteollisuudessa, mahdollisesti 3d-"taiteilijana".
Olen kotoisin Porista, joten tiedättekö, onko Nakkilan Villilä sopiva oppilaitos? Ja miten on työllistymisen laita tällä alalla. Löytyykö 3d-taiteilijalle töitä, vaikka muualtakin kuin peliteollisuudesta? Niin, ja millaista opiskeleminen tähän on?
Opiskelu ja työ peliteollisuudessa
tenak
1
812
Vastaukset
- dsdanmtr
Villilä on hyvä paikka. Animaatio-opinnot siellä kattavat pelitkin ja 3D-taiteilijoita tarvitaan tv-, elokuva- ja mainosalallakin. Töitä irtoaa sieltä täältä ihan hyvin. Opiskeleminen on suht mukavaa. Tehdään töitä ohjelmistoilla, tutkitaan erilaisia animaatioita sekä pelejä jne.
Kannattaa hakea, liki kun kerran on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764