Saarelan "juhlaloma"

poissa ennen ja jälkeen...

Noin toiset tekee teininä koulussa: valmistaudutaan ja sitten toivutaan.

Omia lomia ei katsota suopealla silmällä...

14

1557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lataus vie aikansa?

Latauksen purku tuntuu vaativan koko pitkän viikonlopun.

Koska edustaja alkaa hoitaa töitään? Vai näyttäydytäänkö työmaalla vain silloin, kun yksityisiltä kiemuroilta ehditään?

• gthryst

Saarela keskittyy nyt etsimään uuttaa siippaa. Hänhän jo ilmoitti Linnassa, että Eikka Toppinen kiinnostaisi. Hauskaa sinänsä, että vaimonsa vierestä oli kovasti iskemässä miestä myös Jaana Pelkonen. Piiri pieni pyörii!

• kuka kirjoitti sairastodist...

me tavalliset valtion palkolliset pelkäämme sairauspäivien pitoa- ettei vain mene pienestä palkasta. Ja jos on määrätty lääkärin toimesta sairauslomalle, työpaikalle EI saa ilmestyä.- Saarelan käyttäytyminen- ja lääkärinsä- halventaa muita, jotka ovat vain PAKOSTA sairaana. - toivottavasti konnalääkäri-kin paljastuu.

• Tanjan...

lintsaus ottaa pannuun!! Sitä otetaan omia lomia ihan niinku huvittaa...
      Olisi ollut vähintäänkin soveliasta jäädä "sairauslomalla" pois linnasta...mutta ei...kyllä sillä nenäkkäällä ämmällä on pokeria mennä sinne vaan juhlimaan ja ryyppäämään veronmaksajien piikkiin!

• @-WWW

Toivon pikaista paranemista Tanjalle.
        Harmitti sun viestisi todella, toivottavasti et itse tai perheestäsi joku joskus sairastu, vasta silloin ymmärtää antaa arvon toisten henkilöiden kärsimyksille.

• todella jos

vaikka sinä itse tai joku läheisistäsi sairastuu vakavaan parantumattomaan sairauteen??

• Mie, höh
        @-WWW kirjoitti:

Toivon pikaista paranemista Tanjalle.
        Harmitti sun viestisi todella, toivottavasti et itse tai perheestäsi joku joskus sairastu, vasta silloin ymmärtää antaa arvon toisten henkilöiden kärsimyksille.

Mikä hiton kärsimys?
        Iloisesti tanja-rouva on tilittänyt poissaoloaan: "Kotona pieni tapaturma, ei vakavaa."

Että se siitä sairastamisesta. Että kotiin vaan kaikki, joille sattuu pieni tapaturma, esim. koira pissaa eteisen matolle. Se on pieni tapaturma.

• Mie, höh
        todella jos kirjoitti:

vaikka sinä itse tai joku läheisistäsi sairastuu vakavaan parantumattomaan sairauteen??

Miten Karpelan ikuiset poissaolot eduskunnasta liittyvät minun/sinun omaisten _mahdolliseen_ vakavaan sairauteen?

Koskas saarelalla on näitä vakavia, parantumattomia sairauksia diagnotisoitu poissaolon syyksi?
        Nuppiloma saattaa olla sairaus, tai sitten ei.

• sinä myös
        Mie, höh kirjoitti:

Miten Karpelan ikuiset poissaolot eduskunnasta liittyvät minun/sinun omaisten _mahdolliseen_ vakavaan sairauteen?

Koskas saarelalla on näitä vakavia, parantumattomia sairauksia diagnotisoitu poissaolon syyksi?
        Nuppiloma saattaa olla sairaus, tai sitten ei.

saatat sairastua???????????????

• Tanja Saarelaa ei ole näkynyt kuin kaksi kertaa eduskunnassa. -Hoitelee yksityiselämäänsä verorahoillamme. Katsoisi peiliin, kun yksikään suhde ei onnistu.
      Jatkuvat sairas-, ym. omat lomat......
      Kuka ääliö äänesti häntä eduskuntaan??????

• nyt miksi

mikä sinun ELÄMÄSSÄSI mättää? Älä tuo tuota katkeraa pahoinvointiasi tänne saitille.

MIKSI, MIKSI, MIKÄ SYY, MIKSI VOIT NOIN PAHOIN?

• käteen jossain vaiheessa ?

Niitä äänestäjääliöitä on kuule pitkin Uuttamaata tuhansittain. Onneksi laji on vähenemään päin. Verrattuna ainakin aikasempiin vaaleihin.
        Saa nähdä,koska tulee pää vetävän käteen näiden pelle-edustajien äänestäjille. Vai tuleeko koskaan ?

• jos kaikki 200 edustajaa...

..toimisivat siskojen ja serkkujen autonkuljettajina, ammottaisi koko Arkadianmäki tyhjyyttään.

Aika kaukaa haettu tekosyy jäädä pois työpaikalta. Olisi keksinyt jotain vähän uskottavampaa. Tuskin keski-ikäisen naimisissa olevan ihmisen työesteeksi millään muulla työpaikalla hyväksyttäisiin perheen ulkopuolisen taksikuskina toimiminen (koska ei ollut kysymyksessä hengenhätä vaan PIKKU TAPATURMA).

• palkkapois

Missä tahansa normaalissa, tavallisessa työpaikassa tuosta seuraisi luvaton poissaolo ja palkka pois kyseiseltä päivältä. Mutta ei ole tainnut Tanja olla päivääkään töissä "oikeissa" työpaikoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe