Rauman poliisit

koppihoitoa

Mä tässä olisin kiinnostuntu rauman rikospoliisin väärinkäytöksistä ja jopa rikollisesta toiminnasta. Laittakaapa tulemaan tarinaa niin nähdään minkälaisia nämä meidän lainturvaajamma oikeasti ovat.

30

5330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juomari-turmio

Minulla on vain myönteisiä kokemuksia Rauman poliisista, ihan asiallisia ovat olleet, kun olen joskus kaidalta tieltä eksynyt,kuulusteluihin on kutsuttu kirjeellä tai puhelimitse, on jopa voinut itse sopia ajan.

Pitkään ihmettelin kaupungilla liikkuessa erästä kaveria joka aina moikkasi, vastasin toki vaikka en millään muistanut missä olimme tavanneet.
      Sitten kerran tuli asiaa rikospoliisiin,sillähän tämä kaveri oli päivystyskopissa.

Eurasta sen verran miinusta että putkaan ei tullut juomavettä ja olin sentään pidätettynä epäiltynä törkeästä rattijuopumuksesta.

Mutta Rauman käräjäoikeuden istuntosalit ovat vaarallisia paikkoja jonain päivänä joku horjahtaa niissä jyrkissä rappusissa.

• Ja asiallisia

Ei ole koskaan ollut ongelmia heidän kanssaan, leppoisia kavereita, jotka osaavat tarvittaessa olla jämäköitäkin. Raumalla poliisiasiat ovat hyvällä tolalla, kiitos heille hyvästä työstä.

• ?????

Maalla on kaikki paremmin.

• voiluoja

Ei ole tainnut nämä poliisien ystävät joutua rauman rikospoliisin jakamattoman huomion kohteeksi. Siinä ei puhuta enään ihmisoikeuksista eikä laista kun nämä miehet toimivat. Kyllä jämpti on niin.

• nois

itse en ole raumalta mutta tiedän että poliisi tekee vastoin sääntöjä mitä heidän pitäisi noudattaa virkansa puolesta joka puolella maatamme.. tästä minulla on oma kohtaisia kokemuksia. en ainakaan nyt jaksa alka kirjotteleen kaikkia näitä kokemuksia tänne mutta jokainen voi miettiä esim. tämänhetkistä helsingin huumepoliisin tilannetta ja miettiä että poliisivoimat ovat yhtä ja samaa ryhmää ympäri maamme, te voitte miettiä putkakuolemia ja sitä kuinka paljon näitä asioita ei tuoda julkisuuteen.. valtaosa jää kansalta pimentoon.

• katsoa peiliin

ja pohtia, miksi on joutunut poliisin kanssa tekemisiin. Pitäskö silloin joutua käsitellyksi silkkihansikkain ?

• V;I;O

Munin poika pryki pilisi kolun.Ei päsyt kun oli huno yli opilas toristus.Pilisi kolutuksesa pitäsi ola kätänön opi aineita.Yli opilaista ei tule pilisia.kätänön mihistä tule hyvviä piliseja.yliopilat satanan shurkioita.

• PEdakos

no jo on aikoihin eletty.poliisi tekee työtään.huomasin että jutustelussa ihmiset luulee joutuvansa tekemisiin ilman syytä!,ei tavallinen ihminen poliisin kanssa joudu tekemisiin!!

• minä olen

erittäin tyytyväinen

mies raumalta

• no halooo

Onko katsoa peiliin henkilö sattumoisin ajatellut että joku syytön henkilö on voinut joutua jostain kumman syystä poliisin silmätikuksi?
      Kokemusta on !!! Joten älä paasaa jos et ajattele asioita mitä voi tapahtua pinnan alla. Kannattaa ottaa pää pois perseestä ja katsella maailmaa joskus toisestakin näkökulmasta.

• kiitokset heille

Tahdon minäkin kiittää Rauman poliisia tässä yhteydessä hyvästä toiminnasta.

• ain avun saanut N

yhdyn minäkin tähän kiitokseen...

• Taitaa muitakin tarinoita l...
        ain avun saanut N kirjoitti:

yhdyn minäkin tähän kiitokseen...

Onko Hannu Jore unohtunut? Omallekin kohdalle sattui tapaus jossa ko. poliisi meinasi käydä päälle normaalissa sakotustilanteessa. Vein asian rosikseen. Ja tuo on vielä pientä...

• Ei unohdu
        Taitaa muitakin tarinoita l... kirjoitti:

Onko Hannu Jore unohtunut? Omallekin kohdalle sattui tapaus jossa ko. poliisi meinasi käydä päälle normaalissa sakotustilanteessa. Vein asian rosikseen. Ja tuo on vielä pientä...

Montako ihmistä Sippeli on pahoinpidellyt????
        Monestikko Jussi Aarnio on valehdellut oikeudessa todistaessaan????
        Monestikko Malinen on uhkaillut kuulusteltaviaan laittomasti????
        Vastaus näihin on monen monta !!!!

• yhteistyötä

joudun työni puolesta tekemään poliisin kanssa. Toiminta ja avun saanti sitä tarvitsevalle on nopeaa ( kuin voi vaan olla kun virkoja jätetään täyttämättä) asiallista. Koskaan en ole joutunut tuntemaan vääryyttä, todistajana työni puolesta useasti ollut ja joskus toisellakin puolella, silloinkin asiallinen kohtelu. jos joku on tehnyt väärin niin mitä sitä tääl ruikuttamaan, teosta myös rangaistus.
        Hyvin paljon kiitolsia poliisille. Saataispa Aarnio vielä takas poliisivoimiin.

• syytön
        Ei unohdu kirjoitti:

Montako ihmistä Sippeli on pahoinpidellyt????
        Monestikko Jussi Aarnio on valehdellut oikeudessa todistaessaan????
        Monestikko Malinen on uhkaillut kuulusteltaviaan laittomasti????
        Vastaus näihin on monen monta !!!!

Malisella ainakin tapana uhkailla kuulusteltaviansa. Mielellään uhkailee ja pelottelee myös heidän läheisiään. Se jos mikä on musta törkeetä.

• malli kansalainen

Poliisit ne vaan oikeasti on niitä suurimpia rikollisia, moni ei sitä voi todeksi uskoa, kun ei "kiltti poliisi" ole tälle osalle ihmisistä kirjottanut edes sakkoa, joten eivät TODELLAKAAN tiedä kuinka paljon ne poliisit oikeasti tekee VÄÄRÄÄ ja lain vastaista... syyttömät täällä joutuu vastaamaan syyllisten teoista...! Ei voi mitään, kun kerran POLIISIVALTIOSSA eletään...! Miettikää..!!!

• helvetti

tääll vallittis ilma jeparei miäti???

• Ajatus toimii
        helvetti kirjoitti:

tääll vallittis ilma jeparei miäti???

Tuskin tarkoitus olisi se, että poliisi poistettaisiin kokonaan. Yleisesti virkapukuiset poliisit hoitavat työnsä erittäin kiitettävästi ja tunnollisesti lakia noudattaen, mutta siviilipukuiset varsinkin, usein käyttävät jopa rikollisia keinoja omien päämääriensä saavuttamisessa. Huumepuolen poliisi etenkin on erittäin kärkäs uhkailuun ja valehteluun ja jopa kiristämiseen. Eikä se aina jään näin pieniin rikkeisiin. Helvetti se vallitsee jo muutenkin kadulla ja poliisi on siinä omalta osaltaan mukana.

• Ja poliisit!

Hyvä Rauma, ja poliisit. Riippumatta joidenkin kirjoituksista, enemmistö pitää työtänne hyvänä ja arvokkaana. Kiitos, ja jatkakaa hyvää työtä.

• Minä raumalainen

On se kumma kun olen asunut näin kauan eikä ole poliisi koskaan ahdistellut. Auttanut on aina kun olen tarvinnut apua tai neuvoa. Miksiköhän ne yksiä ja samoja aina ahdistelee?

• hyvä että joku
        Minä raumalainen kirjoitti:

On se kumma kun olen asunut näin kauan eikä ole poliisi koskaan ahdistellut. Auttanut on aina kun olen tarvinnut apua tai neuvoa. Miksiköhän ne yksiä ja samoja aina ahdistelee?

Kyllä minun täytyy todeta että sen yhden kerran kun olen kysynyt Rauman poliisilta apua, on asenne ollut "luulo pois heti". Jotenkin kummallisesti keskustelu kääntyi poliisin suussa niin että kysyjästä tulikin pahis. Eikö tuo lähestymistapa ole ihan ohjesääntö... (?)
        Eräs historian henkilö on todennut että poliisissa toimii paljonkin henkilöitä joiden ero raakoihin rikollisiin on hyvinkin pieni.
        Omalle kohdalle sattuneet kielteiset kokemukset saattavat vääristää kuvaani koko ammattikunnasta.

Eipä silti. Jos ajatellaan työkuvana maalitauluna olemista tai perheriitojen sovittelijaa, en ainakaan omalta osaltani ihan hirveästi kadehdi.

• bluedog
        hyvä että joku kirjoitti:

Kyllä minun täytyy todeta että sen yhden kerran kun olen kysynyt Rauman poliisilta apua, on asenne ollut "luulo pois heti". Jotenkin kummallisesti keskustelu kääntyi poliisin suussa niin että kysyjästä tulikin pahis. Eikö tuo lähestymistapa ole ihan ohjesääntö... (?)
        Eräs historian henkilö on todennut että poliisissa toimii paljonkin henkilöitä joiden ero raakoihin rikollisiin on hyvinkin pieni.
        Omalle kohdalle sattuneet kielteiset kokemukset saattavat vääristää kuvaani koko ammattikunnasta.

Eipä silti. Jos ajatellaan työkuvana maalitauluna olemista tai perheriitojen sovittelijaa, en ainakaan omalta osaltani ihan hirveästi kadehdi.

En sano että työ on herkkua,mutta työtä siinä missä siivoojilla,sairaanhoitajilla tai vaikka leikkauslääkärillä,homman kun vastaan ottaa se myös tehdään tai vaihdetaan alaa.

Tää poliisin homma on vaan mennyt pikkaisen,eikä niin pikkuisenkaan yli,sillä ne asiat mitä ne valvoo,on niitä mitä he eivät itsekkään noudata.

Olen aina sanonut että ostan hatun,jos löydän rehellisen poliisin,et saan nostaa sitä hattuu,tähän ikävuoteen asti en ole voinut lapsuudesta asti luottaa ja turvata heihin.
        Lapsena väkivaltaisen faijan innostuttua riehuun,poliisi tuli,tarkoituksenaan viedä putkaan rauhoittuun yöksi ja luulin siksi että nukun loppuyön turvas,mutta ei faija tuli parin tunnin päästä ja helvetti oli irti,nauro vaan :et makso ni pääs pois,oli luvannut ol tulematta kotiin,ku vasta aamulla,ilmankos faijalla oli hauskaa ja perhe mustelmilla,se turvallisista unista sen jälkeen.

ja missä on poliisi joka ei petä kumppaniaa,työaikanahan sitä muutkin pettämisensä hoitaa,eikös?
        Mut jos jo televisios naispoliisikin sanoo että käpälänne ei pysy kuris edes työkavereista ni pikkasen on naisen kunnioitus hukassa.Tiedoksi naises on muutakin kuin........

Sekoittuuko jokainen poliisi koulutuksen jälkeen samaan keitoon,tasaisen massaan,sillä aluksi teissä tuntuu olevan,otetta ja asennetta,enkä tarkoita liika intoisuutta vaan rehellisen,oikean ja luotettavan ihmisen tuntoa ja inhimillisyyttä,ihminen ihmiselle,mutta mitä tapahtuu sitten?

Sanotaan että raskas työ vaatii raskaat huvit,mutta eikö ole muuta kuin viina,naiset ja laulu?

• silmätikuksi,
        Minä raumalainen kirjoitti:

ei saa edes rauhassa ajella autoa kännissä,ei päin punaisia jne. Heti on poliisi kimpussa. Voi raukkoja!

• Persetikku
        silmätikuksi, kirjoitti:

ei saa edes rauhassa ajella autoa kännissä,ei päin punaisia jne. Heti on poliisi kimpussa. Voi raukkoja!

Olipas taas oikein aikuismainen kommentti. Sinun mielestä kaikki varmaan on rattijuoppoja. Mene päihdeklinikalle töihin niin saat toteuttaa itseäsi. Tai vedä kunnon känni että pää nollaantuu.

• inhokki

En tiedä muista kytistä, mutta huumepuolen rikkarit tekee luvattomia kotietsintöjä ja muutenkin rikkoo rajojaan haittaamalla syyttömän normielämää.

• mielest

Raumal tarttis palkata lisää poliiseja. ja mulla on ainoastaan hyviä kokemuksia poliiseista.

• sellaisia

jotka vielä muistavat passipoliisit.Kävelivät pareittain,Boston ja Ööli,muistaako muut näitä herroja?

• tarkoitan
        sellaisia kirjoitti:

jotka vielä muistavat passipoliisit.Kävelivät pareittain,Boston ja Ööli,muistaako muut näitä herroja?

tosiaankin näitä käveleviä poliiseja,ei passia kysyviä(näin pizzatyöntekijöitä rauhoitellakseni).

• Anonyymi

Onks mikään muuttunu sitten vuoden 2007?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      30
      4569
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      468
      1374
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      358
      991
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      903
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      794
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      45
      720
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe