ostin sen 2cd:n kokoelman mutta nyt sain tietää että siitä on 2 cd dvd versio olemassa. Voikohan sen vaihtaa kaupassa siihen, kuittia vastaan tietenkin? levy ostettu 6 tuntia sitten ja kuitti löytyy.. se kauppa on vaan eri kaupungissa niin kysynpä täältä;)
Mothership-levyn vaihtaminen kaupassa
sfdfsdsfdsf
4
988
Vastaukset
- vaihda parempaan
tuo pitäs olla vaihdettavissa jos kuitti löytyy.
niin ja ainakin jos ei ole avattu muovista.
arrvasin että tuo DVD tulee aiheuttaan sekaannusta , onneks itse huomasisen. hinta pari euro lisää dvdversiossa joten kukahan ostaa tuota cd versiota?- asasasad
Siinä ei ollut muovia päällä.. Pitää koittaa käydä vaihdattamassa.
- eppelin
Voit vaihtaa siinä kaupassa,mistä olet ostanutkin.Sillä ehdolla,ettet ole avannut sitä pakkauksesta.
- Roope Kasvi
Onko Mothershipin DVD:llä olevat biisit eri versioita kuin LZ tupla-DVD:llä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784