Pukkipalvelu

talkkari Simo

Simon perinteinen pukkipalvelu jälleen tänäkin jouluna.
Tilaa tästä laulava raitis ja luotettava joulupukki hyvillä varusteilla.
Jouluiloa edullisesti ilman välikäsiä ja huomiota herättämättä.

43

1017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RiisuArkihuoli

Mua kiinnostais ensin tietää, kuin hyvä pukilla tuo varustus olis? :=)))

• mielikuvia tuotti Simon pukkipalvelun reklamointi...

Onko vika lukijan päässä?

• Vilma.

siis varustushan tarkottaa----pitkää partaa ja suurta vatsaa

• talkkari Simo

Heippa Riisu.. hyvää adventtia sulle.
        Niin ne varusteet;
        Kaikki tarvittava löytyy. On kunnon parta ei mikään naavatupsu vaan aitoa hankihiipiäisen karvaa. Joulunpunaiset kamppeet tietysti hiippalakista lapikkaisiin ja kaikki siltä väliltä.
        Muista varusteista voi ottaa selkoa sitten aattoiltana.
        Mihinkäs aikaan saisi tulla?

• RiisuArkihuoli
        a-v kirjoitti:

mielikuvia tuotti Simon pukkipalvelun reklamointi...

Saas nähdä mitä simo vastaa :=))

Meidän päässä nyt ei kyllä ole yhtään vikaa..vikaa..vikaa. :=))

• talkkari Simo
        a-v kirjoitti:

mielikuvia tuotti Simon pukkipalvelun reklamointi...

Hyvää aadventtia sinullekkin A-V. Mikäs siinä ilmoituksessa jäi epäselväksi?

• RiisuArkihuoli
        talkkari Simo kirjoitti:

Heippa Riisu.. hyvää adventtia sulle.
        Niin ne varusteet;
        Kaikki tarvittava löytyy. On kunnon parta ei mikään naavatupsu vaan aitoa hankihiipiäisen karvaa. Joulunpunaiset kamppeet tietysti hiippalakista lapikkaisiin ja kaikki siltä väliltä.
        Muista varusteista voi ottaa selkoa sitten aattoiltana.
        Mihinkäs aikaan saisi tulla?

aattona noin klo 18 reikä reikä.

Niin muuten.. kilisevistä kulkusista en sitten tykkää :=))

Hyvää adventtia sinullekin :=))

• talkkari Simo kirjoitti:

Hyvää aadventtia sinullekkin A-V. Mikäs siinä ilmoituksessa jäi epäselväksi?

epäselväksi ei jäänyt mikään mut vähän tota vois vielä hioo... se kuulosti vähän liikaa "pukkipalvelulta"...;)

Hyvää kolmatta atventtia sullekkin;)

• talkkari Simo
        Vilma. kirjoitti:

siis varustushan tarkottaa----pitkää partaa ja suurta vatsaa

Heippa Vilma hauska tutustua.
        Vatsa ei ole ongelma, sellaisen voi aina loihtia tyynyistä.
        Tyynyissä on sekin hyvä puoli että jos askel horjuu niin ei tule kaatuessa kipeää.

• talkkari Simo
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

aattona noin klo 18 reikä reikä.

Niin muuten.. kilisevistä kulkusista en sitten tykkää :=))

Hyvää adventtia sinullekin :=))

Se on sitten sovittu. Tämä alkoi hyvin.
        Laitan kunnon aisakellot niin säästyy korvasi.
        Lauletaanko joku sopiva laulu..? tiedän opetella sanat ajoissa.

• Vilma.
        talkkari Simo kirjoitti:

Heippa Vilma hauska tutustua.
        Vatsa ei ole ongelma, sellaisen voi aina loihtia tyynyistä.
        Tyynyissä on sekin hyvä puoli että jos askel horjuu niin ei tule kaatuessa kipeää.

miks pukki ei ikinä tuo mulle sitä --punasta avoautoo--jota joka vuosi toivon
        taitaa pukki olla niin huonossa kunnossa joka aatto ettei uskolla ajaa sitä mun pihaan
        muuta syytä ei voi olla ko moon tosi sooooosi kiltti

• talkkari Simo
        a-v kirjoitti:

epäselväksi ei jäänyt mikään mut vähän tota vois vielä hioo... se kuulosti vähän liikaa "pukkipalvelulta"...;)

Hyvää kolmatta atventtia sullekkin;)

Mainosmies suositteli aggressiivista ja mielikuvia herättävää ilmoitusta.
        Palveluja laidasta laitaan ei käynyt koska se herättäisi ajatuksen juopuneesta pukista.

Muuten.. jokos ne Uunon välihousut ovat valmiit?

• Vilma. kirjoitti:

taitaa pukki olla niin huonossa kunnossa joka aatto ettei uskolla ajaa sitä mun pihaan

varmaankaan oo kuin se yksi looginen syy; se ei mahdu lahjasäkkiin;)

Kyllä pukki muuten sen toisi, luulisin...

Mainosmies suositteli aggressiivista ja mielikuvia herättävää ilmoitusta.
        Palveluja laidasta laitaan ei käynyt koska se herättäisi ajatuksen juopuneesta pukista.

Muuten.. jokos ne Uunon välihousut ovat valmiit?

langanpäitä päättelen niin ne on siinä.

Tuonko mä ne vai haeksä?

• talkkari Simo
        Vilma. kirjoitti:

Tänä vuonna on hyvät mahikset avoauton suhteen jos sää pysyy tällaisena ja sää pysyt kilttinä..

• RiisuArkihuoli
        talkkari Simo kirjoitti:

Se on sitten sovittu. Tämä alkoi hyvin.
        Laitan kunnon aisakellot niin säästyy korvasi.
        Lauletaanko joku sopiva laulu..? tiedän opetella sanat ajoissa.

kunnon aisakellot ois hyvät :=))

Aisakellolle onkin oma laulu:

Aisakello helkkää loistaa tähdet kuut
        riemua on pelkkää hymyyn käypi suu :=))

Ja jotta pukki osais meille niin...

Mäen rinteen alla mun talo törröttää
        ja joka ikkunalla näät kaksi kyntilää.

• Vilma.
        a-v kirjoitti:

varmaankaan oo kuin se yksi looginen syy; se ei mahdu lahjasäkkiin;)

Kyllä pukki muuten sen toisi, luulisin...

niin sen täytyy olla----miks mulle aina käy näin

• Vilma.
        talkkari Simo kirjoitti:

Tänä vuonna on hyvät mahikset avoauton suhteen jos sää pysyy tällaisena ja sää pysyt kilttinä..

kiltti ja kiltti----kuka tässä aina jaksaa olla kiltti-----pukkikin aina valehtelee ja juo viina
        moon varma etten saa sitä kuiteskaan

• talkkari Simo
        a-v kirjoitti:

langanpäitä päättelen niin ne on siinä.

Tuonko mä ne vai haeksä?

Huh.. oletpa ollut ahkerana siitä isoo kiitos.
        Laita postipakettina tuleen tai siis meneen ne pöksyt kun on vähän kiire tässä joulun alla.
        Kahdethan niitä oli? Laita samaan pakettiin, ei ne postissa huomaa että on kahdet sisäkkäin.

Ehtivät sitten ajoissa kun Uuno tulee etelästä Palvelutalolle joulua viettämään.

Huh.. oletpa ollut ahkerana siitä isoo kiitos.
        Laita postipakettina tuleen tai siis meneen ne pöksyt kun on vähän kiire tässä joulun alla.
        Kahdethan niitä oli? Laita samaan pakettiin, ei ne postissa huomaa että on kahdet sisäkkäin.

Ehtivät sitten ajoissa kun Uuno tulee etelästä Palvelutalolle joulua viettämään.

Kiikutan ne huomenna heti aamutuimaan postiin.

Uskon, että niin Uunon kuin meidän kaikkien muidenkin joulu on pelastettu. Vai ooksä saanu takasin/korvattua ne muut epähuomiossa huutokaupatut tavarat?

• talkkari Simo
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

kunnon aisakellot ois hyvät :=))

Aisakellolle onkin oma laulu:

Aisakello helkkää loistaa tähdet kuut
        riemua on pelkkää hymyyn käypi suu :=))

Ja jotta pukki osais meille niin...

Mäen rinteen alla mun talo törröttää
        ja joka ikkunalla näät kaksi kyntilää.

Tuttu laulu "Kello löi jo viisi".
        Juhani ja Liisi hevosella ja kirkkoreellä matkalla joulukirkkoon.
        Harvalla nykyaikana mahdollisuus sellaiseen ylellisyyteen!

Aisakellot helisee jo lupaavasti..

• talkkari Simo
        Vilma. kirjoitti:

kiltti ja kiltti----kuka tässä aina jaksaa olla kiltti-----pukkikin aina valehtelee ja juo viina
        moon varma etten saa sitä kuiteskaan

Usko Joulun Sanomaan
        et tuhmuuksia saa hautoa

on muuten turha anomaan
        sun käydä avoautoa

t. joulupukki

• riisuarkihuoli evk
        talkkari Simo kirjoitti:

Tuttu laulu "Kello löi jo viisi".
        Juhani ja Liisi hevosella ja kirkkoreellä matkalla joulukirkkoon.
        Harvalla nykyaikana mahdollisuus sellaiseen ylellisyyteen!

Aisakellot helisee jo lupaavasti..

nyt autolla ostamaan viimeiset lahjat pukin säkkiin.

Hyvät päivänjatkot simolle ja muillekin *aisakelloa odotellen* :=))

• talkkari Simo
        a-v kirjoitti:

Kiikutan ne huomenna heti aamutuimaan postiin.

Uskon, että niin Uunon kuin meidän kaikkien muidenkin joulu on pelastettu. Vai ooksä saanu takasin/korvattua ne muut epähuomiossa huutokaupatut tavarat?

Tiesin että pohjalaisiin voi luottaa.

Juu kävi aika hyvin itseasiassa niitten tavarain kanssa.
        Löysin tilalle uuden käkikellon sen pitis oleman ihan samanlaisen kuin se jonka ostit. Löysin nimittäin varastosta kellon pakkauslaatikon ja siinä oli malli sekä koodi.
        Maksoihan se paljon mutta ennemmin senkin kärsii kuin Uunon ikuiset vihat.
        Tästä pukkipalvelusta toivottavasti tulee niin paljon ylimääräistä että saan ne loputkin kamat hankituksi.
        Tuottihan se huutokauppakin jotakin, ne rahat katosivat oudosti minulta seuraavana viikonloppuna kun olin Huuhaa-Pubissa.

Amaryllie lupasi kutoa uuden riippumaton, kaippa hänkin on ollut yhtä ahkerana kuin sinä.. eikä sitä mattoa tarvitakkaan kuin vasta ensi kesänä.

Sitä pirun hierontatyynyä ei ollut enää Laatan tuotevalikoimissa. Se on vielä ongelma mistä minä sen saan. Löytyisiköhän kyläkaupasta?

• Vilma.
        talkkari Simo kirjoitti:

Usko Joulun Sanomaan
        et tuhmuuksia saa hautoa

on muuten turha anomaan
        sun käydä avoautoa

t. joulupukki

oonhan mä kiltti aina

• riisuarkihuoli evk kirjoitti:

nyt autolla ostamaan viimeiset lahjat pukin säkkiin.

Hyvät päivänjatkot simolle ja muillekin *aisakelloa odotellen* :=))

odottaa aimo läjä leipomattomia torttuja... joten määkin häivyn tästä nyt.

Hyvää atventin jatkoo, jokaiselle;) Ja vielä kannattaa sinnitellä viikon verran kilttinä, kyllä meidät sitte palkitaan... varmaan;)

Löysin tilalle uuden käkikellon sen pitis oleman ihan samanlaisen kuin se jonka ostit. Löysin nimittäin varastosta kellon pakkauslaatikon ja siinä oli malli sekä koodi.
        Tästä pukkipalvelusta toivottavasti tulee niin paljon ylimääräistä että saan ne loputkin kamat hankituksi.
        Tuottihan se huutokauppakin jotakin, ne rahat katosivat oudosti minulta seuraavana viikonloppuna kun olin Huuhaa-Pubissa.

Amaryllie lupasi kutoa uuden riippumaton, kaippa hänkin on ollut yhtä ahkerana kuin sinä.. eikä sitä mattoa tarvitakkaan kuin vasta ensi kesänä.

Sitä pirun hierontatyynyä ei ollut enää Laatan tuotevalikoimissa. Se on vielä ongelma mistä minä sen saan. Löytyisiköhän kyläkaupasta?

kannattaa... mä voin huomenna kysäistä;)

Oikeestaan mua kiinnostikin eniten se käkkäri... kun en mitenkään olis pystyny luopumaan tosta vaivalla ja suureen ääneen huutamastani;)

• talkkari Simo
        a-v kirjoitti:

kannattaa... mä voin huomenna kysäistä;)

Oikeestaan mua kiinnostikin eniten se käkkäri... kun en mitenkään olis pystyny luopumaan tosta vaivalla ja suureen ääneen huutamastani;)

kiltisti tehty. Muistaakseni härveli on nimeltään VibraLux ja se on verkkovirralla toimiva 3-nopeuksinen peli.
        Täytyy tehdä Amaryllielle siitä takaisinostotarjous ellei sellaista löydy kyläkaupan hyllyltä.

Saat vaivanpalkaksi pukkipalvelun matkakulujen hinnalla jos järkkäät nuo kaikki asiat mistä ollaan sovittu.

kiltisti tehty. Muistaakseni härveli on nimeltään VibraLux ja se on verkkovirralla toimiva 3-nopeuksinen peli.
        Täytyy tehdä Amaryllielle siitä takaisinostotarjous ellei sellaista löydy kyläkaupan hyllyltä.

Saat vaivanpalkaksi pukkipalvelun matkakulujen hinnalla jos järkkäät nuo kaikki asiat mistä ollaan sovittu.

Pääasia, ettei mun tartte luopua käkkäristä. Se kun istuu Ala-Väljän paremman kamarin peräseinälle kuin liikavarvas silmään.

Joku satunnainen vieras on joskus ihmetelly kamarista toistuvasti kuuluvaa "vak juu" huutelua mut mä oon sanonu, että se on sitä nykyaikaa;)

ollakkaan,olen laittanut riipumaton tulemaan postissa, sain sen valmiiksi jo viimeviikolla mutta on ollut niin kovasti kiireitä...joulusellaisia..
        tuota kun minä nyt tekaisin sen riippumaton, niin saisikos pukin jouluaattona poikkeamaan täällä meillä ihan ilmaiseksi? tarjoan kyllä konjakit sitten pukkipalvelun jälkeen?

• amaryllie1 kirjoitti:

ollakkaan,olen laittanut riipumaton tulemaan postissa, sain sen valmiiksi jo viimeviikolla mutta on ollut niin kovasti kiireitä...joulusellaisia..
        tuota kun minä nyt tekaisin sen riippumaton, niin saisikos pukin jouluaattona poikkeamaan täällä meillä ihan ilmaiseksi? tarjoan kyllä konjakit sitten pukkipalvelun jälkeen?

että minä luopuisin luxistani!!!! pitää olla kunnon tarjous ja paljon extraa ennenkuin suostun edes keskustelemaan luxistani luopumisesta...iuh

• talkkari Simo
        amaryllie1 kirjoitti:

Tämähän on kuin toiveunesta! Kiitos jo etukäteen
        vaivannäöstäsi ja toivottavasti posti ehtii korttipaljoudeltaan tuoda paketin ennen jouluaattoa.

Minä poikkean aattoiltana tuossa viiden tienoilla jos sopii? Eikä maksa mitään!
        Voitaisiin samalla hieroa kaupat siitä
        hierontatyynystä..

• amaryllie1 kirjoitti:

mitenkähän Simo, tuo hätiköityjen huutokauppojen armoitettu meklari pärjäis ilman meitä, hyväsydämmisiä ja ahkeria naiseläjiä...?;)

• talkkari Simo
        a-v kirjoitti:

mitenkähän Simo, tuo hätiköityjen huutokauppojen armoitettu meklari pärjäis ilman meitä, hyväsydämmisiä ja ahkeria naiseläjiä...?;)

Toki ensin katson minkälaiset välihousut ja riippumaton posti tuo.. kudonnan malli ja laatu ennenkaikkea..
        Eikä tätä häslinkiä olisi edes tullut ellei Uuno olisi unohtanut antaa rahat käteen lähtiessään.
        Syyttäköön itseään jos välihousut kutittavat tai riippumatto on väärän värinen.

Toki ensin katson minkälaiset välihousut ja riippumaton posti tuo.. kudonnan malli ja laatu ennenkaikkea..
        Eikä tätä häslinkiä olisi edes tullut ellei Uuno olisi unohtanut antaa rahat käteen lähtiessään.
        Syyttäköön itseään jos välihousut kutittavat tai riippumatto on väärän värinen.

on hyvät, sen takaan!

Mä oon itte pitäny niitä tän päivän että ne vähän oleentuis... ettei olis niin uudenkankeet;)

• talkkari Simo
        a-v kirjoitti:

on hyvät, sen takaan!

Mä oon itte pitäny niitä tän päivän että ne vähän oleentuis... ettei olis niin uudenkankeet;)

Johan tässä alkaa itsekkin haaveilemaan uusista välihousuista.
        Jos sitä lankaa jäi niin voisitko kutoa minullekkin, vaikka boxerimittaisena?

Niin ja voithan sinä itsellesikin kutoa vaikka narubikinit langan viimeisistä metreistä.

Johan tässä alkaa itsekkin haaveilemaan uusista välihousuista.
        Jos sitä lankaa jäi niin voisitko kutoa minullekkin, vaikka boxerimittaisena?

Niin ja voithan sinä itsellesikin kutoa vaikka narubikinit langan viimeisistä metreistä.

harkintaan, jäihän sitä lankaa vielä...
        Jouluksi ne ei ehdi, mutta jos tammikuun mahdollisesti mahdottomille pakkasille?

Niillä bikineillä on vielä vähemmän kiire...

Nyt täytyy mennä sanoon nukkumatille käsipäivää.

Hyvää yötä;)

• talkkari Simo
        a-v kirjoitti:

harkintaan, jäihän sitä lankaa vielä...
        Jouluksi ne ei ehdi, mutta jos tammikuun mahdollisesti mahdottomille pakkasille?

Niillä bikineillä on vielä vähemmän kiire...

Nyt täytyy mennä sanoon nukkumatille käsipäivää.

Hyvää yötä;)

Hyvää yötä sinnekkin, käskehän nukkumatin poiketa myös täällä.. mielellään hiekkaa kaapunsa taskussa.

• amaryllie
        a-v kirjoitti:

se pärjäisi mitenkään!!
        eihän ilman naisia maailma toimisi ollenkaan!!! se on saletti!!!

• amaryllie
        talkkari Simo kirjoitti:

Tämähän on kuin toiveunesta! Kiitos jo etukäteen
        vaivannäöstäsi ja toivottavasti posti ehtii korttipaljoudeltaan tuoda paketin ennen jouluaattoa.

Minä poikkean aattoiltana tuossa viiden tienoilla jos sopii? Eikä maksa mitään!
        Voitaisiin samalla hieroa kaupat siitä
        hierontatyynystä..

pukkia aattona kello viisi!! asia sovittu!
        hierotaan kauppaam mutta takeita ei siitä myynnistä ole...
        olemme erottamattomat luxin kanssa, saat tosiaan olla aikamoinen hier... kauppamies ennenkuin luovun luxista...

• eagless

mutta tällä pukilla on isommat säkit.. ; DDDDDDD
      Ja kulkuset ei kilise tulessa....lähtiessä en tiedä = )) Hyvää Joulua!

• eagless

kirjoitusvirhe..."tulessa" ; DDDD
        Siis tullessa = )

• talkkari Simo

parta!

Hyvää Joulua (ja tiukusten kilinää kotimatkalla).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe