JEESUS ON TIE,TOTUUS,ELÄMÄ:MAAILMASSA ON MONTA TIETÄ,MUTTA JEESUS ON PERILLE VIEVÄ TIE.TOTUUTTA ON KYSYTTY AINA,JEESUS ON TOTUUS.TÄMÄ ELÄMÄ VAIKKA NÄYTTÄÄ ELÄMÄLTÄ ON KUITENKI KUOLEMA,JEESUKSESSA LÖYDÄT OIKEAN ELÄMÄN.
HUOMENTA!
2
115
Vastaukset
- juma_laton
on monia omituisia sanontoja.
"Jeesus on totuus", on yksi niistä.
Mitä se oikeastaan tarkoittaa?
- Jeesus on todella ollut olemassa?
- Jeesus puhui totta?
- Jeesus on todellinen?
Sanonta tulee Raamatusta, tiedän sen, mutta siitä on muodostunut uskoville mantra, jota on kätevä toistella, vaikka ei oikeastaan tarkoita mitään. - frihet
Laitanpa ilta tekstiksi tämän kohdan, joka on ihana lupaus ja kun on Raamatun tekstistä, niin on varma lupaus.
Eli varsinkin nää viimeiset jakeet.
1 Veisuunjohtajalle; kielisoittimilla; Daavidin virsi.(4:2) Vastaa minulle, kun minä huudan, sinä minun vanhurskauteni Jumala, joka ahdingossa avarrat minun tilani. Armahda minua, kuule minun rukoukseni.
2 (4:3) Te miehet, kuinka kauan minun kunniaani pidetään pilkkana, kuinka kauan te rakastatte turhuutta, etsitte valhetta? Sela.
3 (4:4) Tietäkää: ihmeellinen on Herra hurskastansa kohtaan, Herra kuulee, kun minä häntä huudan.
4 (4:5) Vaviskaa, älkääkä syntiä tehkö. Puhukaa sydämissänne vuoteillanne ja olkaa hiljaa. Sela.
5 (4:6) Uhratkaa vanhurskauden uhreja ja luottakaa Herraan.
6 (4:7) Moni sanoo: "Kuka antaa meille sitä, mikä hyvä on?" Herra, käännä sinä meihin kasvojesi valkeus.
7 (4:8) Sinä annat minun sydämeeni suuremman ilon, kuin heillä on runsaasta viljasta ja viinistä.
8 (4:9) Rauhassa minä käyn levolle ja nukun, sillä sinä, Herra, yksin annat minun turvassa asua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039