Tutkiva tuomio käynnissä

taivaassa 1844

jokaisen asiat ratkaistaan viimeisellä tuomiolla. tutkiva tuomio on osa viimeistä tuomiota. Jeesuksella on tältä tuomiolta saatu palkka mukanaan kun hän noutaa omansa tuhanneksi vuodeksi taivaaseen. Tuhat vuotta siellä tutkitaan jumalattomien asioita ja sitten kun ne tuhat vuotta ovat kuluneet, tulee tuomion ylösnousemus ja jokainen saa sen mukaan kun on eläessään tehnyt syntiä ja paholainen kantaa pelastettujen synnit. Tuli polttaa kaiken olemattomiin.

5

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai mikä?

Paavalikin kai puhuu usemmasta kuin yhdestä täivaasta mutta ei ole tullut mieleenkään, että niitä olisi tuhat-tolkulla.

• meille kerrot?

Miten en ole ennen kuullut tuollaisesta tuomiosta. Ketä varten tutkiva tuomio on taivaassa 1844? Ihanko jumalattomatkin saavat kutsun taivaaseen kaikki synnit mukanaan? On se hyvä, että paholainen pystyy sentään joitakin pelastamaan.

• Hutkiva tuomio on täyttä sontaa.

• tuomiota

Väität saatanan tavoin ettei ketään tuomita, ettei viimeistä tuomiota, jonka ensimmäinen osa on pyhien tuomitseminen ja toinen osa jumalattomien tuomitseminen. Tuomio alkaa Jumalan huoneesta. Lue Raamattusi tai ole vaiti!

• komentele
        tuomiota kirjoitti:

Väität saatanan tavoin ettei ketään tuomita, ettei viimeistä tuomiota, jonka ensimmäinen osa on pyhien tuomitseminen ja toinen osa jumalattomien tuomitseminen. Tuomio alkaa Jumalan huoneesta. Lue Raamattusi tai ole vaiti!

Suomessa on uskonnonvapaus. Oletko ymmärtänyt, että se tarkoittaa myös oikeutta olla uskomatta sinun tuomioitasi.

Sitä paitsi Suomessa on myös sananvapaus. Ei sinulla ole mitään oikeutta kehoittaa ketään olemaan vaiti, Sinulla itselläsi toki on oikeus tukkia oma suusi tai voisit edes ajatella, mitä suustasi päästelet.

Koeta pärjäillä sen saatanasi kanssa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1529
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      961
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe