Vielä ei ole uskovaisillekkaan liian myöhäistä pelastua! Vain itseensä luottava voi pelastua ja saada elämänsä sujumaan hyvin. Toivon todella, että tämänkin palstan uskovaiset avaavat googlen ja alkavat lukea faktaa mielensä virkistämiseksi ja todellisuudesta erkaantuneen ajatustoimintansa eheyttämiseksi. Hyvää joulun odotusta kaikille!
pelastus
12
374
Vastaukset
- Jeesus pelastaa
Kannattaa erota kirkosta!
www.eroakirkosta.fi auttaa!
Itse erosin kuukaisi sitten, 30 vuoden uskon jälkeen. Turhan uskon. Rukoilin, että olisi tauditon aika, ja ei sotia. EI auttanut. Kärmä-muna Jumala ei kuntele.
Eroa sinäkin, minäkin tein niin.
t: Forumin käyttäjä Jeesus pelastaa- eroamis-
jutussa on muuten hieman vapareilla petrattavaa?
yritin NÄÄS kehäkolmesen sisäpuolilaisena laiskana paskana erota kirkosta netin kautta, eikä natsannut. Mistä johtuu? Onko järkijätkiä liikaa vai mistä tollanen käytäntö johtuu?
Laittoipa tämä toiminta miettimään;
Kunnioitan kirkon ristiretkiä ja sopeutumiseen johtavia toimia sen verran että en vittuilaksenikaan enää eroa kirkosta..niih. - jatko
eroamis- kirjoitti:
jutussa on muuten hieman vapareilla petrattavaa?
yritin NÄÄS kehäkolmesen sisäpuolilaisena laiskana paskana erota kirkosta netin kautta, eikä natsannut. Mistä johtuu? Onko järkijätkiä liikaa vai mistä tollanen käytäntö johtuu?
Laittoipa tämä toiminta miettimään;
Kunnioitan kirkon ristiretkiä ja sopeutumiseen johtavia toimia sen verran että en vittuilaksenikaan enää eroa kirkosta..niih.mikäli olisin vapareiden (nykyisen) hedtsiif, nimeäisin adjutantikseni kaverin joka osaisi avata byysäni kun pissi alkaa tulostaa ilmoittaa.
- voivat
pelastua;
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiede
..olenhan ateisti. moikka!
Olen jo pelastunut enkä sinun keksimää pelastusta tarvi..avaa sinä vaan google ja etsi sieltä ihmisten kirjoittelemia "totuuksia"..:D Herääs ny!!:D:D:D
Mut hyvää joulua!!- uskiksen suosta
pelastava löytö hakusanoilla cyclic universe:
http://www.actionbioscience.org/newfrontiers/steinhardt.html
Herää itse, voit saada nykyistä fiksumpia miehiä:-)
Mutta kyllähän me attejäbät täällä ensiapua annetaan:-) - Jeesus pelastaa
"..etsi sieltä ihmisten kirjoittelemia "totuuksia"."
Juuri TUOLLAISTA Raamattusekot ovat. Kirjoittelevat vale-pelastumistarinoita, jotta edes joku uskoisi.
'
'Onneksi Olen jo pelastunut ,koska erosin kirkosta. - historian
Jeesus pelastaa kirjoitti:
"..etsi sieltä ihmisten kirjoittelemia "totuuksia"."
Juuri TUOLLAISTA Raamattusekot ovat. Kirjoittelevat vale-pelastumistarinoita, jotta edes joku uskoisi.
'
'Onneksi Olen jo pelastunut ,koska erosin kirkosta.kuuluisimmista sosialisteista ja enemmistö sosialistisista maista ovat romahtaneet. Jäljellä on mm suomi.
- uudestisyntynyt kristitty
tuskin on kenellekään ihmiselle ongelma. Eiköhän liiasta semmoisesta ennemminkin pitäisi pyrkiä eroon. Olen muuten itsekin eronnut luterilaisesta kirkosta jokin aika sitten www.eroakirkosta.fi sivuston kautta. En tiedä miten ateistit tämän ymmärtävät.
- eroaa kirkosta
suunta on otettu kohti ateismia. Monilla valitettavasti kehitys jää uudestisyntyneeksi kristityksi, panteistiksi, agnostikoksi tai muuksi tai sitten kehitys järkeväksi ihmiseksi (=ateisti) on kovin hidasta, mutta kukin taplaa tavallaan:-)
- kaikesta
liiasta kandee pyrkiä eroon?
Ollakko itsensä puoliks, puoliks kokonaan vaiko ehkäpä jotenkin itsensä kanssa.
Jos kykenisin olemaan ateisti (joille viestisi kohdensit)...heittäisin sinulle muutaman rivin kvanttifysiikkaa tai ehkkäpä pehmoillakseni hieman matematiikan filosofiaa. - kontekstispesialisti
kaikesta kirjoitti:
liiasta kandee pyrkiä eroon?
Ollakko itsensä puoliks, puoliks kokonaan vaiko ehkäpä jotenkin itsensä kanssa.
Jos kykenisin olemaan ateisti (joille viestisi kohdensit)...heittäisin sinulle muutaman rivin kvanttifysiikkaa tai ehkkäpä pehmoillakseni hieman matematiikan filosofiaa.oletkohan edes koskaa lukenut fysiikkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969