Yhdellä tuttavallamme on putkiliike ja hän kertoi
ihmisten Wc-viemäreiden menevän tukkeeseen näinä
päivinä. Hänenkin liikkeellään on jatkuva päivystys ja hommia kuulemma riittää koko ajaksi.
Kysyi viattomasti häneltä, että kaatavatko ihmiset esim. kinkkurasvaa viemäreihin ja sitä varten ne menevät tukkeeseen. Hän vastasi: "Syy on paljon proosallisempi.", "Ihmiset syövät joulun aikaan todella paljon ruokaa ja tästä seuraa se että he ulostavat jättipaskoja, jotka tukkivat Wc-viemärin."
"Onneksi en ole putkimies"
MarttyyriMallari-TTt
RÖÖRIT TUKOSSA!!!
3
274
Vastaukset
- on tukossa
pitää muistaa paskantaessa että rykäsee muutamankerran ,niin kyllä paska irtoaa !
- Kaalilinjalle
sitä sikaa Mallari liikaa! Puhut tietysti oman vuokrayksiösi pytyn tukkeutumasta?
- Outopipamies
mites isoisä, onkoos uusia tarinoita ja satuja keksittynä toisesta maailmansodasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153153- 122046
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4011763Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101201- 131196
- 201059