Oksentelin tämän vuoden alussa aika usein ja keväällä ja alkukesästä joka päivä. Joinakin päivinä jopa neljä kertaa.
Se sujui hyvin. Kesällä oksensin paljon vähemmän. Ja sitten huomasin, etten voikaan ollenkaan. Välillä on ollu niin että oon voinu oksentaa työntämällä sormet kurkkuun, mutta tosi harvoin. (siis kesän jälkeen) Ja välillä oksennus tuleekin ihan automaattisesti.
En ymmärrä, miksen enää voi oksentaa vaikka työntäisin mitä kuinka syvälle! Se häiritsee, koska haluaisin oksentaa. Ja se häiritsee, koska en tiiä mitä on vialla.
Onko kellekään käyny näin?
Niin, ja kun huomasin tämän, niin pidin taukoa, kuukauden tai jotain. Sen jälkeen kokeilin uudestaan, ja ei, en pystyny sittenkään.
Joten, apua :/
Mikä vikana?
mumöö
1
256
Vastaukset
ehkä se on vaan ihan hyvä merkki koska sinun ei tarvitse oksentaa!:) ei siihen mitään apua tarvi pyytää. Koita saada selville syy siihen miksi haluat syödä ja sen jälkeen oksentaa. Koska kyse on mielenterveydellisestä ongelmasta sinulla on oikeus pyytää siihen apua vaikkapa paikkakuntasi mielenterveystoimistosta. :) Itsetunto kuntoon ja aloita elämä puhtaalta pöydältä! Niin elämäkin on paljon mukavampaa. tsemppiä sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969