Huh huh. Eipä olisi kannattanut lukea. Ei se parisuhde ole mikään elämän suurin asia. Jos olet yksinäinen niin hommaa kavereita tai ystäviä ympärille. Jos tunnet itsesi rumaksi tai että et kelpaa kenellekkään niin nosta arvoasi. Joku tyttö ei tosiaankaan automaattisesti tee elämästäsi parempaa.
Hirveää itkemistä. Ja muutenkin, miten ihmeessä joku voisi edes kiinnostua ihmisestä joka pitää itse itseäänkin jotenkin viallisena ja itkee vaan omaa kurjuuttaan?
Tällä palstalla on paljon vihaa
11
922
Vastaukset
- itsekkin
Se ei ole niin yksinkertaista. Jos on ujompi ihminen niin ei ole yhtä helppoa tutustua ihmisiin kuin räväkämmän. Kumppania ja ystäviä ei edes voi verrata toisiinsa. Kaksi eri asiaa. Anna ihmisten itkeä ja valittaa tääl ihan vapaasti, jos se heitä helpottaa.
Lisää loistavia vinkkejä ongelmaisille:
-Jos olet masentunut, ajattele positiivisesti
-Jos olet köyhä, hanki rahaa
-Jos olet nälkäinen, syö ruokaa (kumma kun eivät Afrikassa ole tätä vielä ymmärtäneet?)
On se helppoa kun osaa.- sooloaja
En minä ihan tuota tarkoittanut. Vähän aggressiivesti vain asiani ilmaisin. Pahoitteluni siitä.
Turha kuitenkaan kuvitella, että se naisen löytäminen muuttaisi asioita huomattavasti suuntaan tai toiseen.
Ja ellei nyt aivan täysin masentunut ja kyvytön ole, niin kyllähän itsensä kehittäminen auttaa ja toimii. Vai onko se jo oletusarvoista, että jos on sinkku niin elämä pyörii sängyn, s24 palstan ja jääkaapin välillä?
- JENZSKU
asiaa puhut!!!! kuka edes huolii sellaista ruikuttajaa kenellä ei ole elämää!! ja ruikuttaa vaan päivästä toiseen yksin kotonaan kuin kurja elämä!! EN MINÄ AINAKAAN!! Rupee ärsyttämään vaan. mut joo tämä mun mielipide!! te ruikuttajat laajentaakaa vaikka ystävä piiriänne ja hankkikaa harrastuksia,niin eiköhän se elämänkumppanikin ole helpompi löytää???
- noin...
No jos se kumppanin hankinta on niin VITUN helppoa niin minkä VITUN takia sä täällä sitten itket??
Taidat VITTU olla itse ruikuttaja pahimmasta päästä!! - jenzsku
noin... kirjoitti:
No jos se kumppanin hankinta on niin VITUN helppoa niin minkä VITUN takia sä täällä sitten itket??
Taidat VITTU olla itse ruikuttaja pahimmasta päästä!!ei ollut tarkoitus loukata. Ai miten niin miksi olen täällä? saako tänne tulla sitten vaan kaikki epätoivoiset ihmiset!!
- sp86
jenzsku kirjoitti:
ei ollut tarkoitus loukata. Ai miten niin miksi olen täällä? saako tänne tulla sitten vaan kaikki epätoivoiset ihmiset!!
Älä polje valmiiksi poljettuja ihmisiä! Se nyt ei ainakaan auta (paitsi ehkä sinun itsetunnon nostattamisessa). Ehkä moni mies ei "ruikuttaisi", jos naiset edes antaisivat heille mahdollisuuden. Yleensä kyse on kuitenkin naisen nirppanokkaisuudesta.
- jenzsku
sp86 kirjoitti:
Älä polje valmiiksi poljettuja ihmisiä! Se nyt ei ainakaan auta (paitsi ehkä sinun itsetunnon nostattamisessa). Ehkä moni mies ei "ruikuttaisi", jos naiset edes antaisivat heille mahdollisuuden. Yleensä kyse on kuitenkin naisen nirppanokkaisuudesta.
en ole polkenutkaan.ainakaan tarkoituksella.
- jenzsku
jenzsku kirjoitti:
en ole polkenutkaan.ainakaan tarkoituksella.
jos joku on niin herkkänahkainen et loukkaantuu jo vaikka yhdestä pienestä sanasta...
- muutama asia...
HAISTA VITTU, SINÄ TULET YHTENÄ PÄIVÄNÄ MAKAAMAAN SÄNGYSSÄ LOPUN ELÄ;ÄÄSI. ET PYSTY ITSE KÄYMÄÄN EDES PASKALLA; HOMMAA VITTU SITTEN NIITÄ KAVEREITA!!!!!!!!!
Se nyt vaan on niin että kun on jo panostanut noihin mainitsemiisi asioihin jo vuosia eli itsekunnioitukseen jne.. Mutta kun sekään ei riitä, silti ollaan samassa tilanteessa kun kukaan ei ole kiinnostunut. Niin se vaan on että syystäkin täällä moni on vihainen ja katkera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899