kai minunkin oli pakko saada ääneni kuuluviin.
Kun se ei oikein aina tule esiin...
No Hyvää Uutta Vuotta, helvetti sentään
17
880
Vastaukset
- henrii
hooozeta
- tammikuun likka
Oikein mukavaa tätä vuotta täältä paukkeen keskeltä :)
- täti puskasta
sinullekkin.
- mustikan
palstalla...huoh... I,=C
- terveisilläsi
mustikan kirjoitti:
palstalla...huoh... I,=C
luulen.
- hizaajaa
mustikan kirjoitti:
palstalla...huoh... I,=C
tarkoitin,sori
exyxnyx-vanhapiika
Sinulle, komialle, hiljaiselle pojalle!
Olkoon onni myötäsi!
Kiitos mukanasi tuomasta vipinästä palstalle.
terv.emw34- myös siulle
vanhalle tutulle, joka vähä väliä vaihtaa nikkiä ja kirjoitustyyliä. Ethän sä luonnoles mittää maha, ketku mikä ketku.
- treia
myös siulle kirjoitti:
vanhalle tutulle, joka vähä väliä vaihtaa nikkiä ja kirjoitustyyliä. Ethän sä luonnoles mittää maha, ketku mikä ketku.
HyvääVuotta 2008 kuiteskii kaikille!
- HTZA
myös siulle kirjoitti:
Tyyli voi vaihdella, enhän minä mikään robotti ole, mutta Tunnus on HTZA, ja se on se aina!
Ninimerkkiä en muuta koskaan.
H. HTZA kirjoitti:
Tyyli voi vaihdella, enhän minä mikään robotti ole, mutta Tunnus on HTZA, ja se on se aina!
Ninimerkkiä en muuta koskaan.
H.hää paholainen meinaa, että minä vaihtelen tyyliä.(huom!! osaan!!)
Siinäs kuulit että osaan kirjoittaa monelle eri tyylillä. Ja monella nikillä vielä!;)
Vaan sama paha, kuin yritystoiminnan vuosina.
Kirjanpitäjä näytti tilinpäätöksen tehtyään, kuinka pajon kassassa oli rahaa, kymmeniä, kymmeniä, jopa s... tonneja, vaan kun en koskaan löytänyt kuin jonkun muutaman huntin.- HTZA
emw34 kirjoitti:
hää paholainen meinaa, että minä vaihtelen tyyliä.(huom!! osaan!!)
Siinäs kuulit että osaan kirjoittaa monelle eri tyylillä. Ja monella nikillä vielä!;)
Vaan sama paha, kuin yritystoiminnan vuosina.
Kirjanpitäjä näytti tilinpäätöksen tehtyään, kuinka pajon kassassa oli rahaa, kymmeniä, kymmeniä, jopa s... tonneja, vaan kun en koskaan löytänyt kuin jonkun muutaman huntin.Useimmiten löytyvät ne kadonneet rahat tai jostain patjasta.
Mutta juu, tuo syytös nimmareiden vaihdosta on aika inhoittava, siihen on mahdoton vastata.
Mutta uskokoon hää mitä uskoo.
Sinun kirjoituksiasi on mukava lukea niitäkin, niistäkin löytää aina jotain naristavaa!
:) - pikku-myy
HTZA kirjoitti:
Useimmiten löytyvät ne kadonneet rahat tai jostain patjasta.
Mutta juu, tuo syytös nimmareiden vaihdosta on aika inhoittava, siihen on mahdoton vastata.
Mutta uskokoon hää mitä uskoo.
Sinun kirjoituksiasi on mukava lukea niitäkin, niistäkin löytää aina jotain naristavaa!
:)Sorruit sit tähän samaan kuin joulutoivotukset. Enpä olisi uskonut. Ja kun mua just ärsyttää se ettei voi jo avattuihin sivuihin sitä höpinäänsä laittaa, tulee menee ja on mitä on,turhaa sananhelinää.Kaikesta huolimata ihan terveyttä ja sen sellaista toivotan.
- Eeva-Leena
ja antoisaa Vuotta 2008 Sinulle!
Kuten myös Teille kaikille 50 palstalaisille! Hyvää uutta vuotta sullekin.
v:tusti ja hyvää uutta vuotta sinullekin. Toivon kärkevän kielesi suoltavan edelleen tekstiä ja kannustavan meitä muitakin verbaalisen lahjakkuuden alalla!!!!!!!!!!!HOPLAA!Täyttä elämää vuonna 2008
- Kaivanto
kun en oikein näin palstan suhteellisen uutena tulokkaana tiennyt, kuinka toivotukset kuuluu tehdä, niin tartunpa tähän. Siis koko populalle Onnellista Uutta Vuotta 2008. Toivottavasti tapaamme taas mielenkiintoisissa, ärsyttävissäkin, opastavissa, hyväntuulissa ja optimistisen realistisissa merkeissä. Mutta ei riitelevissä ja henkilökohtaisuuksiin menevissä v*****luissa, jotka romuttavat minkä hyvänsä yhteisön hyvän hengen. (Kai täällä sellainen on?)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421