Isan_Prinsessa, Kössönöm, Retrohetero, Ateisti Atte, Nas.se...TE KAIKKI IMETTE PASKAA! Koska olette ateisteja ja pilkkaatte meitä uskovaisia ja uskoamme! Siispä minäkin pilkkaan teitä!
Katsokaapa, tai pikemminkin kuunnelkaa, tää video:
http://www.youtube.com/watch?v=r-FAPy0rtn8
Siinä on asiaa! Tässä toinen loistava biisi:
http://www.youtube.com/watch?v=Y-0CdqBNamE
Tuo biisi on paras, ja se kuvaa täysin mitä jokaisen kristityn tulee tuntea ateisteja ja harhaoppisia kohtaan: palavaa vihaa!
THIS IS HOLY WAR!
HAIL JESUS! HAIL JESUS! HAIL JESUS! HAIL JESUS!
DEATH TO ATHEISTS!
"Nyt ateistien veri roiskukoon..."
Ateistit lakoon!!!
30
813
Vastaukset
- kirjassa krisselit
olivat juuri samanlaisia kuin sinä. Magellanin miehistö otti orjia, tappoi natiiveja ja poltti heidän kyliään pienistä varkaukista.
Satamapaikoissa usein pidettiin miehistölle messu ja merellä myrskyissä nähtii mastoissa säihkyviä pyhimysten kuvia.
http://www.amazon.com/Magellans-Voyage-Narrative-Account-Circumnavigation/dp/0486280993
273 miehestä vain 18 pääsi takaisin. Semmosta se on kristityn matkassa kulkeminen:-) - aloillesi
prövökäättöri. Ei osu maaliinsa vaan kimpoaa takaisin itsellesi!
- mive
Aika säälittävää,eihän se teidän pelle uskonto edes salli verenvuodatusta,eli taidat olla joku ihme whitemetal homppeli...kuuntele vaikka SATANIC WARMASTERIA urpo...sitäpaitsi toi sun musiikkis on suoraan kopioitu black metallista...pelle!en kyllä itse usko mihinkään mikä saa aikuisen ihmisen polvilleen...
- Kössönöm
En minä uskovaisia pilkkaa. En vain pidä uskonnoista, koska niiden avulla porukkaa kusetetaan. Kaikkein heikommassa asemassa sen suhteen ovat lapset.
Jos sinulla keittää, niin syytön minä siihen olen.- Meikku-matelja
"Heil jesus"-tyypeillä voi olla jotain toimenpteitä väärin ajattelevien varalle. Sulla taitaa olla paikkalippu ensimmäiseen lähetykseen.
- Kössönöm
Meikku-matelja kirjoitti:
"Heil jesus"-tyypeillä voi olla jotain toimenpteitä väärin ajattelevien varalle. Sulla taitaa olla paikkalippu ensimmäiseen lähetykseen.
Ehkä olen arvioinut kirjoitustapani väärin, mutta kyllä minä mielestäni melko maltillinen olen ollut.
Voi Karkki-rukkaa. Kukas häntä nyt hoitaa kun minua lähdetään kyyditsemään ties minne?
No, hätä ei ole tämän näköinen. Ehkä ne ei tiedä missä asun. - Meikku-matelija
Kössönöm kirjoitti:
Ehkä olen arvioinut kirjoitustapani väärin, mutta kyllä minä mielestäni melko maltillinen olen ollut.
Voi Karkki-rukkaa. Kukas häntä nyt hoitaa kun minua lähdetään kyyditsemään ties minne?
No, hätä ei ole tämän näköinen. Ehkä ne ei tiedä missä asun.on kuule aina uhkaavaa, siis pelkkä ajattelukin. Väärien ajatusten ääneen lausuminen tai julkinen kirjoittaminen ei ole koskaan tarpeeksi maltillista.
Sun pitää laata Karkki-rukalle hyvät tomintaohjeet siltä varalta, että sut kuitenkin löydetään. - ku te
Kössönöm kirjoitti:
No, hätä ei ole tämän näköinen. Ehkä ne ei tiedä missä asun.hihhulit alatte välejänne selvittämään, niin tuo se karkki-rukka tälle palstalle tsättäilee. Täällä on meitä nonhihhuleita, jotka kyllä ymmärtävät vähintääkin sen että karkki-rukka on syytön hörhöilyihinne. Me kyllä pidämme siitä sitten hyvää huolta :)
- Kössönöm
Meikku-matelija kirjoitti:
on kuule aina uhkaavaa, siis pelkkä ajattelukin. Väärien ajatusten ääneen lausuminen tai julkinen kirjoittaminen ei ole koskaan tarpeeksi maltillista.
Sun pitää laata Karkki-rukalle hyvät tomintaohjeet siltä varalta, että sut kuitenkin löydetään.niin ollaan sitten suoraselkäisesti sanojen takana.
Kyydityksiä pelkäämättä sanon siis, että en usko jumaliin, en, en, en, en, en, usko mihinkään jumaliin never-ikinä. Ettäs tiedätte! - voi voi voi
Kössönöm kirjoitti:
niin ollaan sitten suoraselkäisesti sanojen takana.
Kyydityksiä pelkäämättä sanon siis, että en usko jumaliin, en, en, en, en, en, usko mihinkään jumaliin never-ikinä. Ettäs tiedätte!kandeis melkein jo alkaa opettaa karkki-rukalle ääkkösiä.
- Kössönöm
ku te kirjoitti:
hihhulit alatte välejänne selvittämään, niin tuo se karkki-rukka tälle palstalle tsättäilee. Täällä on meitä nonhihhuleita, jotka kyllä ymmärtävät vähintääkin sen että karkki-rukka on syytön hörhöilyihinne. Me kyllä pidämme siitä sitten hyvää huolta :)
Olen ihan tavallinen uskonnoton ihminen, eikä sen pitäisi ketään loukata.
Karkki on muuten kissa, enkä usko, että hän näistä chattailuista mitään ymmärtää. Mitä nyt jokus kirjoittelee jotain tällaista: mnijixvtfs - kyllä
Kössönöm kirjoitti:
Karkki on muuten kissa, enkä usko, että hän näistä chattailuista mitään ymmärtää. Mitä nyt jokus kirjoittelee jotain tällaista: mnijixvtfsnäyttää löytyvän, siis karkki-kisulta :)
"mnijixvtfs - Mekku-matelija
Kössönöm kirjoitti:
Karkki on muuten kissa, enkä usko, että hän näistä chattailuista mitään ymmärtää. Mitä nyt jokus kirjoittelee jotain tällaista: mnijixvtfsMun kissani hääräli näppäimistön kimpussa, rajoitti kuitenkin kirjoitusinnostuksensa pelkästään oman nimikirjaimensa pöllimiseen. Meidän Misu on kyllä vähän kuriton ja hidas oppimaan. Karkki sen sijaan voisi menestyä hyvinkin tuossa kirjoittelussa.
- uudestisyntynyt kristitty
Kyllähän varsinkin tämän palstan ateistit on niin ärsyttävän tyhmiä, että välillä kuohahtaa, mutta itse alennut nyt heidän tasolleen. Ei tämä pilkkaaminen heille ilmaista ole, saavat kyllä syntinsä anteeksi katuessaan, mutta niillä on aina seuraukset tämän maanpäällisen elämän ajalle. Ateisteille annankin hyvää tarkoittavan neuvon, että jättäkää tämä palsta, vahingoitatte vain itseänne.
- Kössönöm
mielestäsi tyhmä, kun en usko jumaliin. Jaahas. Mikä siinä on tyhmää? Sinulla on tyhmyydelle ihan erit määritelmät kuin itselläni.
Sittenkö on mielestäsi viisas, kun uskoo jumalolentoihin, vaikka niistä ei ole ainuttakaan havaintoa? Kuka se nyt tyhmä onkaan? - Renaldo Moon,
ne täällä taas rakastavat ja kunnioittavat lähimmäisiään omassa suuressa vaatimattomuudessaan. Ja 'hyvää tarkoittava' besserwisser oikein kehottaa ateisteja poistumaan ateismipalstalta. Pitäisiköhän jonkun mennä uskispalstalle samoissa merkeissä.
Kössönöm kirjoitti:
mielestäsi tyhmä, kun en usko jumaliin. Jaahas. Mikä siinä on tyhmää? Sinulla on tyhmyydelle ihan erit määritelmät kuin itselläni.
Sittenkö on mielestäsi viisas, kun uskoo jumalolentoihin, vaikka niistä ei ole ainuttakaan havaintoa? Kuka se nyt tyhmä onkaan?että minulla varmaankin on tyhmyydelle eri määritelmä kuin sinulla. Mutta totuus on, että mitä olen tätä palstaa lukenut, ei ateisteilla ole vähäisimmässäkään määrin ymmärrystä eivätkä he pysty keskustelemaan uskovaisen kanssa asiallisesti. Kristinusko on ylivoimainen asenne kaikilla elämänalueilla ja tappiolle jää, joka sitä vastaan asettuu.
Renaldo Moon, kirjoitti:
ne täällä taas rakastavat ja kunnioittavat lähimmäisiään omassa suuressa vaatimattomuudessaan. Ja 'hyvää tarkoittava' besserwisser oikein kehottaa ateisteja poistumaan ateismipalstalta. Pitäisiköhän jonkun mennä uskispalstalle samoissa merkeissä.
että saman voisin sanoa monelle "uskispalstalla", semmoista riitelyä siellä on, että ei ole osallisille hyväksi. Olen sitä mieltä, että tämmöiset keskustelupalstat eivät ole välttämättä hyväksi, siellä on niin paljon vaikeampi myöntää erheensä kuin oikeassa elämässä.
- Kössönöm
uudestisyntynyt kristitty kirjoitti:
että minulla varmaankin on tyhmyydelle eri määritelmä kuin sinulla. Mutta totuus on, että mitä olen tätä palstaa lukenut, ei ateisteilla ole vähäisimmässäkään määrin ymmärrystä eivätkä he pysty keskustelemaan uskovaisen kanssa asiallisesti. Kristinusko on ylivoimainen asenne kaikilla elämänalueilla ja tappiolle jää, joka sitä vastaan asettuu.
tuohon johtopäätökseen pääsit?
Kyllä minä pystyn keskustelemaan ihan asiallisesti uskovaisen kanssa, vaikka en tajuakaan miksi jostain Lähi-idästä tuotu uskomusjärjestelmä kolminaisine jumalineen voisi olla totta.
Vaikka kristinusko mielestäsi on ylivoimainen asenne, mutta ei se niistä jutuista totta tee.
Siitä kai uskossa on kysymys, että uskotaan johonkin tarinaan, vaikka sen todenperäisyydestä ei ole todisteita. Siksihän uskomista sanotaan uskomiseksi. - huua
että saman voisin sanoa monelle "uskispalstalla", semmoista riitelyä siellä on, että ei ole osallisille hyväksi. Olen sitä mieltä, että tämmöiset keskustelupalstat eivät ole välttämättä hyväksi, siellä on niin paljon vaikeampi myöntää erheensä kuin oikeassa elämässä.
miksi itse pyörit "tämmöisellä keskustelupalstalla"?
- huua
>> Ateisteille annankin hyvää tarkoittavan neuvon, että jättäkää tämä palsta, vahingoitatte vain itseänne.
huua kirjoitti:
miksi itse pyörit "tämmöisellä keskustelupalstalla"?
lopettaa, mutta koen, että tällä tavalla minulla on myös annettavaa. Ja koen ymmärtäväni asiat oikeassa valossa, että näistä ei ole minulle haittaa.
Kössönöm kirjoitti:
tuohon johtopäätökseen pääsit?
Kyllä minä pystyn keskustelemaan ihan asiallisesti uskovaisen kanssa, vaikka en tajuakaan miksi jostain Lähi-idästä tuotu uskomusjärjestelmä kolminaisine jumalineen voisi olla totta.
Vaikka kristinusko mielestäsi on ylivoimainen asenne, mutta ei se niistä jutuista totta tee.
Siitä kai uskossa on kysymys, että uskotaan johonkin tarinaan, vaikka sen todenperäisyydestä ei ole todisteita. Siksihän uskomista sanotaan uskomiseksi.uskot, että nämä tarinat eivät ole totta. Ei sinulla ole todisteita sen puolesta. Uskovaisilla on kuitenkin paljon empiiristä todistetta kristinuskon totuuden puolesta. Miten muuten mielestäsi on mahdollista, että 2000 vuotta sitten jo halveksittu "lahko" on tänä päivänä näin laajalle levinnyt ja Raamattu on maailman luetuin kirja? Ja itsekin, kun netistä luen esim. amerikkalaisten kristittyjen kirjoituksia, löydän itsenin niistä, ihan kuin ne olisi itseni kirjoittamia. Ja löydän itseni myös 2000 vuotta sitten kirjoitetusta Raamatusta.
- huua
lopettaa, mutta koen, että tällä tavalla minulla on myös annettavaa. Ja koen ymmärtäväni asiat oikeassa valossa, että näistä ei ole minulle haittaa.
aika hyvin porukkaan. Luulen että koko lailla itse kukin palstalle kirjoitteleva kokee, että hänellä on annettavaa sekä ymmärtävänsä asiat oikeassa valossa. ;)
- huua
uskot, että nämä tarinat eivät ole totta. Ei sinulla ole todisteita sen puolesta. Uskovaisilla on kuitenkin paljon empiiristä todistetta kristinuskon totuuden puolesta. Miten muuten mielestäsi on mahdollista, että 2000 vuotta sitten jo halveksittu "lahko" on tänä päivänä näin laajalle levinnyt ja Raamattu on maailman luetuin kirja? Ja itsekin, kun netistä luen esim. amerikkalaisten kristittyjen kirjoituksia, löydän itsenin niistä, ihan kuin ne olisi itseni kirjoittamia. Ja löydän itseni myös 2000 vuotta sitten kirjoitetusta Raamatusta.
>> Miten muuten mielestäsi on mahdollista, että 2000 vuotta sitten jo halveksittu "lahko" on tänä päivänä näin laajalle levinnyt
huua kirjoitti:
>> Miten muuten mielestäsi on mahdollista, että 2000 vuotta sitten jo halveksittu "lahko" on tänä päivänä näin laajalle levinnyt
ovat tietääkseni kirjoitettu ensimmäisen vuosisadan aikana eli lähes 2000 vuotta sitten. Ensimmäisellä vuosisadalla oli jo olemassa lähes sama Uusi Testamentti kuin nykyään, katolinen kirkko kokosi sen lopullisesti 300-luvulla, mutta nämä tekstit oli käytössä jo alkuseurakunnan aikana. Kristinusko syntyi melko pian Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen.
huua kirjoitti:
aika hyvin porukkaan. Luulen että koko lailla itse kukin palstalle kirjoitteleva kokee, että hänellä on annettavaa sekä ymmärtävänsä asiat oikeassa valossa. ;)
siihen, että ei ole annettavaa kuin itselleen.
- huua
siihen, että ei ole annettavaa kuin itselleen.
varo sitä!
- huua
jumalaan olet unohtanut uskoa?? Vai ihanko totta uskot niin Allahiin, Thoriin, Zeukseen kuin Bacchukseen? Ettet vain sittenkin salaa jonkun noistakin kiellä ...!! Ateisti taidat kumminkin olla kun oikein silmin katsotaan.
Moikka Burning sword!
tuollaiset uskovaiset kuin sinä saavat aikaan tässä maailmassa paljon pahaa..en sano tätä pahalla vaan sen takia että se on totuus.
En usko että sinä tunnet Jumalaa henkilökohtaisena vapahtajana ja että sinulla olisi Jumalan pyhä henki voimanasi..Jumala opettaa meitä rakastamaan, olemaan kärsivällisä, antamaan anteeksi ja hillitsemään itsemme....ja paljon muitakin hyviä ohjeita hän on meille antanut..Mutta sinun tekstistäsi rakkaus ja anteeksianto puuttuivat kokonaan.
On kyllä sallittua että me uskossa olevat ihmiset suutumme ja näytämme tunteemme..ei Jumala sitä kiellä mutta se että alat kostamaan ja haukkumaan takaisin kertoo vaan siitä että olet liian kaukana rakkaudesta joka on Jeesus.
>>>Tuo biisi on paras, ja se kuvaa täysin mitä jokaisen kristityn tulee tuntea ateisteja ja harhaoppisia kohtaan: palavaa vihaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969