möykätä raamatusta vaikka 100% varmasti ei yksikään ateisti hurahda uskomaan johonkin satuolentoon.
Hassua että hullut sedät
9
347
Vastaukset
- Nimetön
Tämä ateisti uskoo varmasti että Zaphod Beeblebrox on tuolla jossain olemassa. Uskon niin vakaasti että TIEDÄN sen olevan totta. Joten olet oikeassa, uskoni haihtui savuna ilmaan...
Ateisti jälleen - Kössönöm
tämä on. Mutta aika koukuttavaa, ikävä kyllä.
En usko, että uskovaiset edes kuvittelevat ketään käännyttävänsä. Tai mistä sen tietää, mitä kuvittelevat.- Entinen krisseli
Olen kääntynyt ateistiksi. Miten tästä eteenpäin? Onko olemassa anonyymit ateistit- kerhoa.
Entinen krisseli kirjoitti:
Olen kääntynyt ateistiksi. Miten tästä eteenpäin? Onko olemassa anonyymit ateistit- kerhoa.
Sellaista kerhoa kuin anonyymit ateistit ei taida olla, mutta Vapaa-ajattelijoiden liitto on ehkä tämän hetken näkyvin uskonnottomien etuja ajava järjestö. On mainittava että kaikki ateistit eivät hyväksy kaikkia liiton toimintamuotoja joten liitto ei edusta täysin yksimielistä näkemystä ateismista Suomessa. Vaikka et olisikana aikeissa liittyä, vapaa-ajattelijoiden nettisivulla on tarjolla runsaasti materiaalia ateismista johon voi tutustua.
- Kössönöm
Whitewash kirjoitti:
Sellaista kerhoa kuin anonyymit ateistit ei taida olla, mutta Vapaa-ajattelijoiden liitto on ehkä tämän hetken näkyvin uskonnottomien etuja ajava järjestö. On mainittava että kaikki ateistit eivät hyväksy kaikkia liiton toimintamuotoja joten liitto ei edusta täysin yksimielistä näkemystä ateismista Suomessa. Vaikka et olisikana aikeissa liittyä, vapaa-ajattelijoiden nettisivulla on tarjolla runsaasti materiaalia ateismista johon voi tutustua.
uskonnottomat eivät tosiaan ole Vapaa-ajattelijoiden jäseniä. Siinä olisikin kirkolla ihmettelemistä jos VA:n jäseniä olisi satoja tuhansia.
Liittohan on uskonnottomien etu-oikeus-ja kulttuurijärjestö, eikä
sen jäsenmäärä ole kovin suuri.
- on sinun mielessäsi
jonka taas kuvittelet myös muiden mieliin ;)
- ei satuolentoon
kannatakaan uskoa mutta sillä nyt ei ole Jeesuksen kanssa mitään tekemistä. Jeesus oli historiallinen henkilö.
- Heh heh
Skitsofreeninen ihminen nimeltä Jeesus on saattanut maan päällä tallustaa, mutta loppu onkin huuhaata ja satua.
Moikka vaa sullekki..:D
oon 17w, olen kyllä täti mutta en kovin vanha vielä..ja kyllä mä jaksan täällä kirjotella..ei kauheesti voimia viä..tosin joskus ärsyttää kun ihmiset on välillä niin yksinkertasia ja LAPSELLISIA!! kumma juttu mutta kai ne on jotain miehiä sitten,.. joilla ei vielä järki pelaa niin hyvin..
Et sinä voi tietää ketä Jumala voi puhutella tätien ja setien kautta..älä mene tuolla tavalla sanomaan.. Monetkin ihmiset näyttävät Jumala jutuille keskaria koviskavereitten nähden mutta sitten illalla oikeesti miettii niit juttui tosissaan..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889