Miten tehdään Elvis/ Rockabilly tyylinen kampaus?
Rockabilly kampaus
14
4178
Vastaukset
- rockabillygirl
Sehän riippuu ihan että minkälaisiin hiuksiin ja tytölle vaiko pojalle.
Mutta siis kuvista kattomallahan sitä näkee minkälaisen lopputuloksen pitäs olla.
Harjottelua se vaatii, se täydellinen kampaus.
Mut hiukset vaan tötterölle :D- garageland
Jätkälle:D olen kokeillut noin miljoona kertaa eri vaihtoehdoilla. vahalla, muotuvaahdolla, lakalla ja pommesin hius rasvoilla. Enkä ole saanut mitään järkevän näköistä aikaiseksi :/
mutta kiitos paljon ensimmäisestä positiivisestä palautteesta =) - vm.66
garageland kirjoitti:
Jätkälle:D olen kokeillut noin miljoona kertaa eri vaihtoehdoilla. vahalla, muotuvaahdolla, lakalla ja pommesin hius rasvoilla. Enkä ole saanut mitään järkevän näköistä aikaiseksi :/
mutta kiitos paljon ensimmäisestä positiivisestä palautteesta =)Vanha konsti. Pyöröharja ja fööni sekä puhdas tukka.
Viimeistele lakalla sekä vahalla. Toiminut käytännössä jo yli 20 vuotta.
Keep on rockin - no voi voi
garageland kirjoitti:
mutta kiitos paljon ensimmäisestä positiivisestä palautteesta =)No järkevän näköistä tuskin saatkaan aikaiseksi jos rockabillykampausta haet. Typerä ja/tai lapsellinen voisi olla lähempänä.
- no voiziisus
vm.66 kirjoitti:
Vanha konsti. Pyöröharja ja fööni sekä puhdas tukka.
Viimeistele lakalla sekä vahalla. Toiminut käytännössä jo yli 20 vuotta.
Keep on rockinootsä oikeesti vetäny tukkaas tötterölle 20 vuotta? ootsä joku vampe?
- Rasvis mä oon
The Pompadour, Rockabilly Hair
http://www.youtube.com/watch?v=iF71KQrK4E8 - Wanna Be Ted
Mistä niitä pyöröharjoja sa?
- Sä ja Mä
Siis saa? Niitä pyöröharjoja
- sepe18
Osta hiusrasvaa Leather heavenistä ja länttää kunnon mälli tukkaan ja kampaa mihin haluat.
- 100%hetsku
Enpäs ole ikinä mällillä tukkaani kammannut... enkä kampaa. Mutta tyylinsä kullakin.
- Hair 1956
How to cut men's hair -- rockabilly/psychobilly/50s quiff
http://www.youtube.com/watch?v=jtG_o3InjF4 - Pelimies Kampaus
https://www.youtube.com/watch?v=siuDodWDvgk
T: Harry Hepcat - tukka putkella
Kun löydät asian osaavan parturin voit kysyä häneltä neuvoja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764