moi tehän tiedättekin varmaan että raamatussa sanotaan että jumala on luonut kaikki ihmiset. mutta sehän samalla tarkoittaa että jumala on luonut jotkut ihmiset joutumaan helvettiin!jos mä olisin jumala mä en olisi tehny nii ja eihä se nii tehnykkää ku jumalaa ei oo olemas.mutta miksi silti niin moni uskoo jumalaan?koska jumalaan uskominen on tungettu päähän pienestä asti täytenä totena niin ei siitä uskomuksestä pääse välttämättä isonakaan eroon eikä sitä haluaisi uskoa niiltä jotka väittää että jumalaa ei ole olemassa koska pienenä lapsena suurimmat auktoriteetit isä ja äiti on saaneet lapsen niin uskomaan.jumalaan pakotetaan aikuisenäkin uskomaan pelottelulla helvetistä.kun raamattua lukee oikein kunnolla tyhmäkin lopulta hoksaa kuinka paljon siinä on ristiriitaisuuksia koska raamatunhan on kirjottanut monet kymmenet päästä niksahtaneet ihmiset.ja ne raamatun kirjat on muuten sitte äänestetty mitkä on pistetty sinne se kerrottiin pennis ja telleris!jos luit kaiken lähetä kommentteja kiitos lukemisesta!
jeesus jee jee
3
142
Vastaukset
Moikka!
Kiva kun mietit näitä juttuja..se jo kertoo ettei se ole sinulle aivan olematon juttu.:)
Jumala on luonut kaikki ihmiset mutta Jumala ei ole missääntapauksessa luonut joitain joutumaan Helvettiin. niin asia ei ole1 Ihminen lankesi syntiin ja sen seurauksena me sinne kuuluisimme mutta meidän syntien puolesta on jo kärsitty meille kuuluva rangaistus.. Meillä kaikilla on mahdollisuus päästä taivaaseen uskomalla Jumalaan ja siihen että Jeesus on kuollut meidän puolestamme ja myös NOUSSUT kuolleista kolmantena päivänä. Hän on voittanut kuoleman eli Saatanalla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa tätä "taistelua" mitä nyt käydään. Saatanaa haluaa viedä helvettiin mahdollisimman monia ihmisiä ja Jumala puolestaan tarjoaa ikuista elämää ja iloa. Saat itse päättää mihin menet..ymmärrän kyllä että ett voi uskoa pakolla mutta kun suhtaudut avoimella mielellä ja pyydät jumalaa näyttäytymään niin hän sen myös tekee. siihen saat luottaa..kaikki ei tapahdu samantien vaan välillä joutuu myös odottamaan mutta sen takia pitäisikin olla hereillä ja valppaana.:)
Voi olla niinkin että jotkut "pakottavat" uskomaan Jumalaan pelottelemalla Helvetistä mutta niinhän sen ei pitäisi mennä..Kyse on kuitenkin siitä että Jumala on rakkaus ja sen välityksellä pitäisi voittaa ihmisiä Jumalan luo. Mutta Helvettiä ei toki pidä kaunistellakkaa. Raamttu kertoo että siellä on itku ja hampaiden kiristys..eli aika tuskaista..
Raamatun kirjoja ei ole äänestetty vaan jotkut on hylätty sen takia koska ne on vääriä kirjoituksia koska ne on kirjoitettu monta sataa vuotta myöhemmin kun ne kirjeet mitä raamatusta löytyy. toivottavasti ymmärsit.:) ei oo aina kauheen helppoo yrittää selittää jotain juttuu mut kysy ihmeessä jos on epäselvää.:)- poliisi2
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731?sea rch[type]=pika&search[pika]=perustuslaki
11 §
Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen
fundispalsta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000337&subcat=890 - jeesuksen-come-back
kato toi nii kyllä säki saat uutta ajateltavaa kato puol tuntia nii asia selvii http://video.google.com/videoplay?docid=-7810993921354002750&hl=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899