Tampereella on tarjottu tiloja adventtikirkolta, että mormonit voisivat kokoontua siellä, kunnes palanut kirkko saadaan rakennettua uudestaan. Mitähän tästä on seurakuntalaiset mieltä?
Ihan hieno ele ja kai ne vois vuokraakin maksaa, mutta miten lienee???
adventtikirkko mormoonien käyttöön?
12
373
Vastaukset
- vapaita
Vapaita aikoja varmaan kirkoista riittäisi. Muillekin.
- mormon it
Ei kait mormoneista kenellekään ole haittaakaan ollut. Ei ole edes ovilla käyneet pitkään aikaan.
10 % on aika paljon...- mormoneita
Nämä amerikkalaiset uskonnot; jehovat, mormoonit ja adventistit ovat syntyneet samoihin aikoihin.
Jehovan todistajat ovat saaneet vaikutteita adventismista yllättävän paljon.
Amerikkalaiset kyllä auttavat toisiaan.
Laskisitko sinä adventistina kotiisi mormooneita? - minulla ole
mormoneita kirjoitti:
Nämä amerikkalaiset uskonnot; jehovat, mormoonit ja adventistit ovat syntyneet samoihin aikoihin.
Jehovan todistajat ovat saaneet vaikutteita adventismista yllättävän paljon.
Amerikkalaiset kyllä auttavat toisiaan.
Laskisitko sinä adventistina kotiisi mormooneita?rotu eikä uskonto vihoja, kaikki on ihmisiä ja juttelen jokaisen ihmisen kanssa kuulukootpa mihin uskonto kuntaan tahansa.
Johan tuo on aivan lapsellisista tuohua että pitäis kysyä ensin mikinkä kirkkoon kuulut jos joku ovelle tulee, ja jos ei kuulu mihin minä niin potkut takamukseen. Aivan naurettavaa. - vastaan pullikoijille
minulla ole kirjoitti:
rotu eikä uskonto vihoja, kaikki on ihmisiä ja juttelen jokaisen ihmisen kanssa kuulukootpa mihin uskonto kuntaan tahansa.
Johan tuo on aivan lapsellisista tuohua että pitäis kysyä ensin mikinkä kirkkoon kuulut jos joku ovelle tulee, ja jos ei kuulu mihin minä niin potkut takamukseen. Aivan naurettavaa.MORMOONEITA VAROITA KAHDESTI
ADVENTISTI KARTA MORMOONEITA
Tit. 3:10
Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,
Jumalan sallimuksesta mormoonien temppeli tuhoutui.
Intiassa on äskettäin poltettu 90 kristittyjen kirkkoa, tukekaa adventistit kirkkojen jälleenrakentamista ja rukoilkaa näiden köyhien kristittyjen puolesta mutta älkää tukeko setä samulin maan rikkaita harhaoppisia uskontoja. - ihan hölmöjä
vastaan pullikoijille kirjoitti:
MORMOONEITA VAROITA KAHDESTI
Intiassa on äskettäin poltettu 90 kristittyjen kirkkoa, tukekaa adventistit kirkkojen jälleenrakentamista ja rukoilkaa näiden köyhien kristittyjen puolesta mutta älkää tukeko setä samulin maan rikkaita harhaoppisia uskontoja.puhumaan että Jumalan sallimuksesta mormonikirkko paloi, ei Jumala ole pahan takana kyllä se on se itse päävihollinen, vaikka hän yrittääkin saada ihmiset uskomaan että Jumala sallii kaiken pahan.
Niin Jumala on maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen poikansa.
En minä sitä sano että mormoonikirkko on se oikea kirkko, mutta ei meidän tule ketään halveksia, ja alkaa karttamaan ihmisiä sillä kun eivät kuulu juuri minun laumaani. - anerikan serkukset
ihan hölmöjä kirjoitti:
puhumaan että Jumalan sallimuksesta mormonikirkko paloi, ei Jumala ole pahan takana kyllä se on se itse päävihollinen, vaikka hän yrittääkin saada ihmiset uskomaan että Jumala sallii kaiken pahan.
Niin Jumala on maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen poikansa.
En minä sitä sano että mormoonikirkko on se oikea kirkko, mutta ei meidän tule ketään halveksia, ja alkaa karttamaan ihmisiä sillä kun eivät kuulu juuri minun laumaani.Hiuskarvakaan ei putoa päästä ilman Jumalan sallimusta.
Lopun aikana Jumala lähettää väkevän eksytyksen mm. amerikkalaiset uskontojen muodossa.
2. Tess. 2:11
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, - on,,
anerikan serkukset kirjoitti:
Hiuskarvakaan ei putoa päästä ilman Jumalan sallimusta.
Lopun aikana Jumala lähettää väkevän eksytyksen mm. amerikkalaiset uskontojen muodossa.
2. Tess. 2:11
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,sillä sinulla se väkevä eksytys näkyy jo olevan päässäsi, ja ihmiskammo.
vastaan pullikoijille kirjoitti:
MORMOONEITA VAROITA KAHDESTI
Intiassa on äskettäin poltettu 90 kristittyjen kirkkoa, tukekaa adventistit kirkkojen jälleenrakentamista ja rukoilkaa näiden köyhien kristittyjen puolesta mutta älkää tukeko setä samulin maan rikkaita harhaoppisia uskontoja.Karta sekä adventisteja, että mormoneja. Kumpikin ovat harhaoppeja, ja jehovantodistajat kolmantena.
- koska
Tutkiva_huomio kirjoitti:
Karta sekä adventisteja, että mormoneja. Kumpikin ovat harhaoppeja, ja jehovantodistajat kolmantena.
ainoastaan dventistit saavat sinuun jonkinlaista eloa, muuten olisit siinä paatumuksen unessa.
Se on sitä omantunnon herätystä!!!
- annu42
Meidän Jumalapalveluksemme ovat sapattina ja muut kokoukset yleensä vasta sunnuntai-illalla, joten Tampereen seurakunta varmaan voi ihan hyvin tilojaan vuokrata sunnuntaipäiväksi. Uskon, että vuokraa maksetaan, sillä sehän olisi aika kummallista, että vain hyvätekeväisyyttä harrastettaisiin. Onhan siitä kuluja luulen, lämpötila korkeammaksi, ovien avaus ja sulkeminen, siis varallaoloyms.
Muuallakin on näin tehty, mutta ei niistä kovin paljon ääntä pidetä. Olisiko siihen syynä, ettei ole hyvä kenenkään tietää, että kokoonnutaan adventtikirkossa. Taitaa olla jonkinlainen pieni häpeän puuska tms.
Jumalalle siunattuun huoneeseen sopii mielestäni kaikenlaiset seurakunnat, jotka Kristusta ylistävät.- minustakin
Rahat pois!!!
Onhan se hyväntekeväisyys kummaa toimintaa :) Taitaa olla aivan tuntematonta adventistien parissa.
Miten sen kirkon saa sitten puhdistettua, kun se saastuu sunnuntainviettäjistä. Nyt teidän onkin helppo jakaa niitä pedonmerkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806