Säälin hihhuleita

Jeesus pelastaa

Oikein säälin hihhuleita; he eivät voi totuuden edessä muuta kuin syyttää muuhun Jumalaan uskovaisia/Ateismiä joko valehtelijoiksi, sairaiksi, tms. Todella säälittävää. Eikö mitään asiallista voi teiltä enää tulla?

9

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no nyt en kyllä ihan tajunnut mitä mahdat tarkoittaa??voitko hieman tarkentaa??
      Minua sinun ei ainakaan tarvi sääliä mistään syystä.enkä kyllä kauheen usein ketään tai mitään syytä ellei ole oikeasti tarpeen.
      Minun mielestäni sinulta ei nyt kauhean asiallisia juttuja tule..täällä on joitain harvoja fiksuja ateisteja ja loput ovat täysin samanlaisia kun sinä..

• Jeesus pelastaa

Olen toki vielä uskovainen..alatko sinäkin syyllistää muita?

• niin voimakkaasti

heti kun joku vähän kertoo Jumalasta ja Jeesuksesta? Ei kait se niin vaarallista ole jos joskus kuulee jotain muutakin kuin ateistista toivottomuutta.

Mikä kristinuskossa on niin vaarallista että tarvitsee nostaa heti karvat pystyyn?

• Dresden

"heti kun joku vähän kertoo"

Oletko aikaisemmin vieraillut tällä palstalla? Kun kyse ei ole siitä, että "joku vähän kertoisi." Täällä on kaikenlaisia hihhuleita huutamassa omaa uskoaan totena niinkään asiasisällöstä välittämättä. Tämän huomaa jo selkeästi siitä, että uskovien tekstit sisältävät eniten kirjoitusvirheitä ja huonoa suomenkieltä ja tämä johtuu täysin siitä, että heille on jankuttaminen itse asiaa paljon tärkeämpää.

"Mikä kristinuskossa on niin vaarallista että tarvitsee nostaa heti karvat pystyyn?"

Ei kristinusko nosta karvojani pystyyn yhtään sen enempää kuin moni muukaan uskonto, kuten islam. Se, että täällä keskustellaan kaikista uskonnoista ylivoimaisesti eniten kristinuskosta johtuu siitä, että täällä ei vieraile oikeastaan muita uskovaisia kun kristinuskoisia. Kun kristitty tulee tänne toitottamaan jeesusta, niin en kai minä hänen kanssaan ala islamin järjenköyhyydestä keskustelemaan.

• Babustis

voimakkaasti siihen jos joku yrittää valehdella mulle päin naamaa. Tosin hihhuli ei tiedosta valehtelevansa, mikä tekee tilanteesta toivottoman raivostuttavan. Tosin tällä foorumilla oleskelu tyynnyttää, ja en enää oikeastaan välitä mitä hihhuli saarnaa, koska ymmärrän nykyisin että kyseessä on sairaus enemmänkin kuin patologinen tarve valehdella. Käyn täällä enää huumorimielessä, en todellakaan ota vakavasti mitään täällä esiintyvää, paitsi Savonarolan ;)))). Eikö raamatussakin sanota että antakaa kuolleiden haudata kuolleet. Se ei ole elävän hommia se.

• Olen kuullut uskonnosta jo ihan tarpeeksi, kiitos. Ei tarvitse kertoa enää lisää, riittää jo. Haluatko sinä kuulla ateismista?

• -DW-

>>Miksi atet reagoivat niin voimakkaasti heti kun joku vähän kertoo Jumalasta ja Jeesuksesta?
        Ei kait se niin vaarallista ole jos joskus kuulee jotain muutakin kuin ateistista toivottomuutta.>Mikä kristinuskossa on niin vaarallista että tarvitsee nostaa heti karvat pystyyn?

• niin voimakkaasti

En osa edes luoda otsikko aoiekin. Se Jeesususkossä määttä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      44
      2043
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1281
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1078
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      952
    Aihe