Satiaisilla oli vuotuinen kokous Texasissa.Kaksi tuttua satiaista tapasivat joista toisella karsee flunssa.-mistäs moisen taudin olet saanut uteli toinen.NO minä tulin yhden prätkä kuskin parrassa tänne New Yorkista asti ja siinä kävi armoton veto.-Tee niin kuin minä, minä näet matkustan plondin tussussa aina tänne,ei käy veto siellä. No kuinka ollakkaan vuoden päästä oli uusi kokous ja samat satiaiset tapasivat siellä.Ja taas oli sillä samalla satiaisella kova flunssa. No olisit tehnyt niinkuin minä neuvoin! Torui se toinen. Minähän teinkin,kapusin uhkean plondin kaikkein pyhimpään. Alku menikin oikein mallikkaasti,mutta jostain syystä minä jouduin kumminkin sen prätkä kuskin partaan, puolustautui se flunssainen satiainen.
satiaiset
öllölä
3
2389
Vastaukset
- Perhonen
se on kyllä oikeesti kirppu, eikä satiainen
- j0ku
Saahan vitsiä aina vähän muutella :) Ei niiden ole aina pakko olla samanlaisia kuin jossain vitsikirjassa tai mistä onkaan noita vitsejä luettu :)
- öllölä
...jaaaa...no joku pikku ötökkä kumminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709