polttaa ja tuhota jumalan luomakunta. Vihaan krisseleitä ja heidän uskoaan, mutta erityisesti vihaan heidän jumalaansa. Haluaisin repiä kaikki uskikset kappaleiksi!
Aina kun tapaan uskiksen, joudun hillitsemään itseni etten hyökkäisi sen kimppuun. Olen kuullut, että jotkut tyypit jenkeissä ovat rakentamassa keskitysleirejä, joihin he aikovat heittää kaikki uskikset. Toivon että se pitää paikkansa.
Jo sana uskovainen saa minut näkemään punaista. Vihaan uskovaisia! I hate them with passion.
Olisi ihanaa
7
251
Vastaukset
- Milian Ei.Kirj.
Miksi vaivautua vihaamaan? Se luo ympärille vain lisää negatiivisuutta ja sitä nämä uskovaiset tuo omalla panoksellaan ihan tarpeeksi jo.
Älä näe vaivaa. Käännetään jooko se legendaarinen toinen poski, vaikka persposki. Kato ei nää jutut niin vakavia ole. Uskikset on ok niin kauan kuin eivät tule saarnaamaan omasta uskostaan. Kyllä me kaikki tänne mahdutaan sulassa sovussa elemään. Jotkut uskoo tonttuihin, toiset kummituksiin, mitä väliä?
- ujonpuoleinen
pakko on näin sanoa. Olisiko vihasi enemmän kuin ylimalkainen? Et pidä oikein mistään ja vihaat, koska tunnet, että sinua vihataan/on vihattu - mielestäsi ihan liikaa. Näin tämä elämä usein pyörtää asioita itsesi eteen. Oletko mahdollisesti Saatananpalvoja? Päättelen tuosta hävitysvimmastasi.
Mihin viha johtaa? Sitä ei kohdallasi kukaan voi tietää, mutta ehdotan, että tutustut ainakin yhteen kristittyyn elämäsi aikana. Ei hän sinua pure, saatikka lyö. Saa sitä vihaansa purettua puhumallakin ihan elävien ihmisten kanssa. Sinua voidaan auttaa, älä siis rupea vihaamaan ainakaan itseäsi, sillä se on vaarallista.
Olet todella umpisolmussa. Se voidaan aukaista, vihasi laantuu, tulet taas ystävälliseksi ihmiseksi, jollainen varmasti olisit, ellei meitä uskovia olisi joka puolella sinua häiritsemässä. Näikö on? Mitä vastaat? - SAIRAS!
HAKEUDU HOITOON!
- firerose
ja näännyttää ennen kaikkea kantajansa. :(
Miksi sinä tunnet sellaista vihaa sisälläsi?
Miten se edistää sinun hyvää oloasi?
Sinuna luopuisin tuollaisesta raskaasta taakasta,kuin viha. Sen kanssa saatat satuttaa muita,mutta pahiten itseäsi.
Sanoit vihaavasi kristillisten Jumalaa? Miksi?
Uskotko siihen?
Mitä se muka ratkaisisi,että heitetään kristilliset keskitysleirille ja suljetaan yhteiskunnan ulkopuolelle?
Oletko koskaan perustellut itsellesi näitä ajatuksiasi.Mistä ne tulevat ja mihin ne johtavat? Ja onko niissä oikeasti päätä tai häntääkään? - Atte Ateisti
Vitun uskis ja provoilija.
Sitä paitsi se pimeyden ruhtinaasi jota väität palvovasi on ihan samasta satukirjasta. no huhhuh!! saitpa ainakin vihaasi purettua..:) Toivottovasti auttoi jotenkin..
Olen uskossa ja on outoa että joku toivoo että tämä Jumalan luoma maailma halutaan tuhota sentakia että se on Jumalan luoma..
Mitäköhän pahaa minä esimerkiksi olen sinulle tehnyt että se saa sinut minua vihaamaan ja haluamaan repiä minut kappaleiksi?
Rakennelkoon rauhassa jotain keskitysleirejä..Herää nyt jo!!! Kuulostat kaikkien mielestä ihan angstaavalta teiniltä jolla on kotona jotain ongelmia.. Siihen saa kyllä apua..Viha ei auta ketään tässä maailmassa. Toivottavasti EDES sen tajuat. sen takia tässä maailmassa on paljon kaikkea pahaa koska ihmiset ajattelvat vain itseään..Kuten sinäkin olisit valmis heittämään uskovaiset keskitysleireille ja varmaan voisit tappaakkin mutta minkä takia?? Koska SINÄ haluat että täällä ei olisi uskovia ihmisiä..On huolestuttavaa että jotkut ihmiset ajattelevat maailman pyörivän itsensä ympärillä..Meidän on hyväksyttävä kaikenlaiset ihmiset ja rakastaa heitä lähimmäisinä..niin se vaan on ja se sinun pitää hyväksyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899