Niin, eli mihin Celeste on kadonnut? Ei ole näkynyt pitkään aikaan...
Missä on Celeste?
6
549
Vastaukset
Niin, ei ole näkyny. Mihinköhän on kadonnut niin? Jos sille on tapahtunu tosi elämässä jotain... :/
- mä oon ihk
siisss.... ai että celeste ois missä ?
- päivien viemää
otsikko
- Niin.
Niin. pitäähän se varmaankin vain lomaa,eihän näyttelijät voi jokaisesas kohdassa olla joka päivä.=) mutta mun mielestä päivien viemää sarja on paras sarja ikinä!
- jokupöllö
Niin. kirjoitti:
Niin. pitäähän se varmaankin vain lomaa,eihän näyttelijät voi jokaisesas kohdassa olla joka päivä.=) mutta mun mielestä päivien viemää sarja on paras sarja ikinä!
Luulenpa että celeste on p*nolla omissa mielikuvituksissaan,sehän näkee niitä enteitäkin;DD
- Joku
Minä kuule tiedän kaiken että kannattaa kysyä minulta..!!Mitäs teidän iltaan kuuluu?JOULUPUKKI SAAPUU HUOMENNA!PITÄKÄÄ VARANNE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764