eli menen muutaman pvn päästä autoliikkeeseen fiksailee, pesemään, vahaamaan, jne jne autoja. ainoa homma mitä en ole tehny on myllyttäminen ammattilaisvehkeillä. mitä pitäisi tietää ennen kuin tarttuu koneeseen? tärkeimmät asiat? Homma opetetaan kyllä mutta haluun valmistautua jo nyt koska kohta on näytön paikka.
MYLLYTYS, sinä joka osaat homman, vastaa
6
1877
Vastaukset
Kirjoista opi.
Nöyryyttä vain, kone käteen ja kiilloittamaan.
Opettele tuntemaan kiilloitustahnat, hiovat vahat eli gleanerit ja vahat. Yksi jonka voisi sanoa, niin varo vähän kulmia koneella kiilloittaessa, ettei mene puhki.- miten homma
tehdään, opettele. Mutta älä toisten autoihin. Meinaatko saada siitä vielä palkkaa, autojen pilaamisesta meinaan. Kerro ihmeessä firman nimi muillekin että tietäävät varoa menemästä. Kuulostat avuttomalta peruskoulupelleltä. Kuinka ilkeät edes yrittää tehdä jotain sellaista mistä sinulla ei ole aavistustakaan. Saatat käydä firmalle vielä kalliiksi.
- höpö...
Kyllä työnantaja opastaa ja työ tekijänsä neuvoo.
Sen oppii nopeesti mutta kyllä se homma työstä käy.
Palkka sittä kuuluu saada ja ihan normaali ei mitään kela 8e/pv.
Ei muuta kun töihin vaan,ei ne ole kun peltilehmiä ne autot. - ihan
olen oppimaan menossa :DD, että älä huoli, ei siellä kenenkään autoja pilata. en ole peruskoulupelle. olen pitkälti yli 20 vuotias käsi ja taideteollisen käynyt muija. enkä ole autojen kanssa todellakaan ensimmäistä kertaa tekemisissä. repesin kyllä viestillesi, kiitos vain :).
- Tosiäijjä
ihan kirjoitti:
olen oppimaan menossa :DD, että älä huoli, ei siellä kenenkään autoja pilata. en ole peruskoulupelle. olen pitkälti yli 20 vuotias käsi ja taideteollisen käynyt muija. enkä ole autojen kanssa todellakaan ensimmäistä kertaa tekemisissä. repesin kyllä viestillesi, kiitos vain :).
pysy keittiössä ja hoida räkäisiä kersojasi.
- Professionaali
Karvalaikalla vai vaahtomuovilaikalla. Itse käytän karvalaikkaa.
1.Ainetta 2x n.kynnenkokoinen läntti eripuolelle laikkaa.
2.Levitä pienimmällä kierros nopeudella pintaan, tuo määrä riittää n.puoli konepeltiä.
3.Nosta kierroksia paripykälää ja vedä ristiin. Aina kannattaa myllätä mahdollisimman puhtaaksi hionta-aineesta. On helpompi vahata. Kierrokset tuo kiillon.
Mutta kannattaa aloittaa pienillä kierroksilla jos jännittää.
Jokainen tekee omalla tavallaan kuten varmasti siellä tulevassasi työpaikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826