♥ *o*{X}*o*{X}*o*{X}*o* ♥
Minä päästän sinut -
Niin kuin auringon kuuluu
nousta ja laskea
niin sinun kuuluu vaeltaa
Kuinka voisikaan sädettä vangita
Nostan käteni - melkein kosketan
Minun kuuma kesäpäiväni
Minun punertava taivaanrantani
- Nyt -
Linnut ovat vaienneet -
On yönhetki ja vain
yksinäinen polku alas laaksoon
Hyvästi rakkaani
Minun kuuni jo nousee -
Se nousee juuri tänään
eikä sen hiljaisuus
näytä sinulle minun
kasvojani varjoja
- Vaella -
minun rakkaani
- Hehku -
Ja minun sydämeni on lintu
ikuisessa kesäisessä päivässä
♥ *o*{X}*o*{X}*o*{X}*o* ♥
NOUSEVA KUU
18
461
Vastaukset
- padme_amidala
on suuri vaikutus hempeisiin ajatuksiin, eikä se ole luulottelua. Minuun teki vaikutuksen Tiede-lehden artikkeli, jossa sanottiin että jopa korallit kutevat täydenkuun aikaan.
Runosi on taas niin kaunis ja herkkä. Lintuset ja kesäpäivät *huoh* ja "Kuinka voisikaan sädettä vangita".
Mykistyttävän ihana, kiitos kun loit runosi iloksemme : )- *MURUKULTA*
samaa mieltä. Eilen illalla oli todella/yöllä aivan 'taivaallisen' ihana kuutamo!
Tienoot kylpi sinisessä täydenkuun hohteessa niin ettei tahtonut saada silmiään irti ja kiinni....mmm?.. ;D
Hehe..minä seikkailin myös samassa paikkaa..noista 2012 tunnelmista pääsi helposti Ursan sivuille ynnä muualle...
Niin jos puhuis vähän runosta..:)))
Siitä oikeasta rakkaudesta ja luopumisesta, kun sivuttiin tuossa jossain vaiheessa, syntyi sitten tollanen eilen yöllä,,kun ei se uni tullut..piti muuten 'väkisin maata'..*huoh* ;\...
Nyt sitten pientä kirpakka pakkasta.. No, ompahan joku joka nipistelee,, nii jotta nirskun narskun sitten! :)
- Mysteriet
Ettäs tiedät... *jupisee*
Purkkiin laitan ja heinällä kutitan jos meinaa runosuoni ehtyä - nih =)
...tartte sentä koko maailmaa Sunka koluta...
Sanoisin muuten että potkua on tässä runossas - Upea on !- *MURUKULTA*
Oikein piti taas käydä kahtoon, mitä sitä tuli kirijoitettua,,
Niih,,,Eikäku mää vaan funderasin tota luopumisen roplematiikkaa, kuis palijon se vuaatii jotta päästee toisen meneen, meinaan jos tarve eli kehitys niih sanoo..
Emmää muuta, eikä täsä joudakkaan mihkään lähtee, kun pitäisi suunnitella ja maalata pari jiisuksen kokoista tarjotinta ja ym. ja sitten pitää leikkiä Strömsööta....ja muutakin...;þ
Niih no se kyllä voi hetkeksi vähentää täällä oloa, mutta isokos vahinko tuo ois, kaatuu niitä valtamerialuksiakin,,, mut se näkee ken kokee sitt..
Tangjuu veri mats, tuaas, Mys änt veri nais tei tu juu! *Muru heiskuttaa liimapurkilla* ..oho.. :D
- kaaru
..koskettava ja kaunis runo:)
"Ja minun sydämeni on lintu
ikuisessa kesäisessä päivässä"
kaunista...huokaa...- *MURUKULTA*
Vain silloin voi olla onnellnen, kun se rakaskin on,
oli se sitten missä tahansa! Sitä minä tuossa...
Kun on päästänyt toisen 'meneen, voiko olla onnellinen..?..Rehellisesti sanoa, että: kyllä olen!
Silloinhan sitä vasta voi sanoa että rakastaa ..
Kaikkia sitä ihminen funtsii,,, :D Vaikka tuohonkin minä löydän perustelut,, siis ajatteluun...:))))
Oikein monta paljon ajatuksenlentoja sinnekin ! :)
- peres
runo
kaunis kuin mikä
Kiitos- *MURUKULTA*
Niin,, mikä?.. ;þ
Menettää sydämensä ja joutua toteamaan, että hän on kuitenkin onnellisempi jossain muualla.. *huokaus*
Ihmismieli on joskus niin kummallinen,,,*toinen huokaisu*.. :\
Kiitos peres kauniista sanoista *ei kaks ilman kolmatta, eli huokaus*
Mukvaa pvää keskiviikon! :)
- tomppa2006
...parempi päästää menemään...
Sait ajatukseni rientämään kesäpäivään ja punertavaan taivaanrantaan. Hieno on runosi, kauniita sanoja, tuo hyviä ajatuksia. En ole mikään kriitikko, mutta kuvailisin runoasi sanalla - kepeä.- *MURUKULTA*
Ihan hyvä että et ole kriitikko, ne ei kuulemma ole ihmisiä,, ;)) ...tiiä sitten...
Mutta se on hyvä että sinulla on oma mielipide ja sanot sen ja vielä ilman puukkoja tai tikkuja kynsien alle ;))
Taas piti käydä kurkkaamassa mitä/miten kirjoitin, :) mietin tuota kun näet 'kepeänä' runon,
vaikka, ajatus ja lähtökohta, minulla oli hevi-painoitteinen.
En, näemmä, ole kuitenkaan käyttänyt 'raskaita' vertauksia tekstissä, olisiko siinä syy?
Tuleeko siitä tunne, että 'päästää' noin vain kevyesti meneen?
Erot, oli ne mitä laatua tahansa, eivät ole mukavia (paitsi se ilkeä anoppi, mutta sitä ei lasketa)..
Tarpellisuus, siitä voikin keskustella..
Mut ei me nyt eroilla tänään enää, vaan toivotetaan mukvaa kuutamoista iltaa.. :D
- *Rakkaudenlahja*
tämä on sanoin kuvaamattoman upeaa.Rakkautta paljon tässä ja saat sen niin kauniisti runoon.Sinulle toivon rakkauden puhkeavan kauniimpaa kukkaan joka ei saa kuihtua milloinkaan.Sydämellinen kiitos runostasi!
- *MURUKULTA*
Sinulla on kyllä sydän mukana kun puhut!
Tulee mieleen enkelit, kun puhut.. :)
Kiitos R_lahja ihanista sanoistasi ja oikein mukavaa iltaa! :D
- TöllinLiisa
Taas pyöreenä taivaalla katselee.
Sitä katsoo ja miettii, kiertokulkuuko?
Salaperäisyyden varjot
niitten taakse matkaa.
Elämänki maisemat
tiellään, "elämä on tässä".
Pieneks kokee katsellassa kaikkeutta
ilta kohta tulee ja kuu alas katsoo.
Hymyillään kuulle..eikös ..Liisa- *MURUKULTA*
Pilviharso tekee kauniin pehmeän hohteen kuun ympärille.
Yökin voi olla pelastava ystävä, jonka kanssa voi keskustella
ja laittaa samalla elämänsä palikoita oikeille paikoilleen,,
Kaunista on ulkona, siispä kaunista kuutamoista iltaa, Liisa! :)
Saapuu kesäksi.
Poistuu syksyksi.
Ja minä vain odotan.
Rakasta.- *MURUKULTA*
*hymyy* nyt kun sanot.....
Tämä on kyllä todella mielenkiintoinen runo, jos katsoo miten ihmiset on kokeneet sen.
Ihanan on lukea erilaisia kommentteja, kuin kauniita jalokiviä käsissäni! :)
Sinunkin 'timantti' on aivan ihana! Toivon myötätuulta, että pian hän palaa luoksesi,,
kesä on jo kohta, Gitta, ei enää kauaa! Jaksa vain rakastaa! :D
- Juuso Juovikas (vanh.komisa...
Aika mielenkiintoinen runo!
Jouduin itsekkin vaeltamaan kuutamossa
eilen illalla kun sain vihjeen niinsanotusta
metsätyömaasta.
Mutta eräs kiero savolainen neuvoikin
väärälle polulle jonka varrella oli
mummonmökki.
Siellä asui iäkäs leskirouva uhkean viisviitosen
tyttärensä kanssa...joku Marjatta...
Mutta ne hulttiot minä vielä käräytän....
Teidän pitää kertoa (kun olette siellä käynyt)
sen oikean polun alkupää.
Tolostakin uhkaa lopputili jos ei
myyntikäyrä nouse....- *MURUKULTA*
Ihankos yksin oli Juuso kuutamokävelyllä? Mjahas,,
Mutta eikös se vain käynytkin sopivasti,, vai oli siellä sellainen Marjatta! köhöm...*sinnekö ne usutti*,,,
Niin, ei sitä tiedä koskaan mitä elämä tuo eteensä..vaikka vain viattomalla kuunhohteisella talvi-iltana..voi törmätä kauniiseen, uhke...siis tähdenlentoon.
En toki tunne henkilökohtaisesti tätä Marjattaa, olen hieman kuullut vain tästä tyttärestä,, sellainen iloinen-luonne...
Tuota noista metsätyömaista... Kovin oli silloin pimeää, kun siellä käveleskelin,,tuota..Juuh! Ja mutkainenkin oli se tie,,,*köhöm*..jota siellä kuljeskelin..Niin! Kaunista seutua noin muuten! Hyvin oli leimikoita hakattu ja.. *huh*..harvennushakkuutakin suoritettu,,juuh tuota.. Sinne ihan syvänmaalle en lähtenytkään, kun... *äh*..Niiiin! Puhelin soi! Niinhän se olikin! Ja jouduinkin palamaan erittäin tärkeän asian tiimoilta takaisin.
Mutta jospa nauttisimme nyt tuosta kauniista talvisesta kuusta, ehtiihän sitä myöhemminkin vaihtaa kylän kuulumisia,,Jaahas..Puhelin soikin sop..juuri joten mukavaa iltaa sinne nyt sitten, Joonas! :) ..*huh*....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1063014- 101874
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211631Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191287
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201049