Huhuilen illassa.
Onko kukaan kuulemassa.
Rappusilla kuikuan.
Voi miten on varjoja.
Kuuset komeana.
Taivasta vasten kurkottaa.
Kuutamolla.
Minä kaiketi hunnigolla.
Kun kerjuulla.
Rakkauden tähden.
Lähden unelmiin.
Kerjään.
Anelen.
Voi!
Nyt taas palelen.
Mistä täällä vetää.
No ei hätää.
Ootan vain sitä kesää.
Ja juoksen kuutamolla.
Onko rakkaus kerjuulla
5
214
Vastaukset
- Eräs nainen
Hei Margitta! Yritän löytää itsestäni sitä iloisempaa sointua, joka on ollut kateissa.
Toivon, että muutkin löytävät sen omalta kohdaltaan.
Käännetään, vaikka kannonkolot, mutta kyllä se rakkauskin löytyy takaisin elämään :). Oivalsin, ettei minun tarvitse kaatua rähmälleni rakkauden eteen. Voihan se olla se toinen, jota kamppaamalla avitan :D. Kaikki keinot, joilla on hyvä tarkoitus, ovat luvallisia.
--------
Vanha kansa sanoo,
kun vedet aloittavat
juoksunsa, niin se
vaikuttaa myös miehiin.
Olisiko kerrankin niin,
että se olisi meidän
naisten vuoro?
Kun kevät saapuu,
heittäytykäämme aivan
mahdottomiksi! - *Rakkaudenlahja*
rakkaus on kerjuulla mutta kyllä se jossain jokaisella odottaa!Kun mieli on lämmin ja aurinkoinen niin varmasti rakkauden saa kohdata!Sydämellinen kiitos kauniista runostasi!
- *MURUKULTA*
HUHUU! Muru täällä puhuu!
Sisälle sieltä juoksemasta, palellut vielä sinne!
Kerjuusta en tiedä, mutta vauhtia runossasi ainakin on oikein roppatolkulla! :D
Etkä mee avantoon!! ;D ...Murukulta kerjää, niin kerta!
Hyvät yöt, Gitta, ja kesäisiä unia! :)Päivän valo.
Ja illan kajo.
olet sinä täällä.
Ja aina niin lystikkäällä päällä.
Aamua,,,olin jo juoksemassa.
Kyllä me välillä olemme
kerjäläisiä, kuka elämän, toinen rakkauden.
Odotetaan kesää ja siinä odotellessamme,
kirjoitellaan runoja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816