♥
kuuntele
hiljaisuuskin
puhuu meille
jos sitä pysähtyy
kuuntelemaan
kuuntele sydäntäsi
puhelen siellä
salaisuuksia
sinulle
aina
♥
hiljaisuus
10
194
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Hiljainen puhe vaatii herkän vastaanottimen,
joka on viritetty samalle aaltopituudelle,,
jää 'vinkaukset' pois, jää vain sanat - tunne ja -
http://www.youtube.com/watch?v=n92ATE3IgIs
Montapaljon 'hiljaisia hetkiä' pvääsi padme_ ! ;D- padme_amidala
Minulla ainakin on herkkä antenni ja vastaanotin. Ihana tuo serenadi, niin ajaton, siihen ei kyllästy.
Tää on kuitenkin nyt enempi kuuntelemani:
http://www.youtube.com/watch?v=PhORYwbIYdY
Hiljaista ei ole tänään :( =paatilla, eikä huomenna jos olen selvinnyt menomatkasta, tuun takaisin.
Meen kohta tyhjentämään apteekkien pillerivarastot *huokaus*
- Mysteriet
Runosi on lyhykäinen, mutta sanoissa on ainekset moneen...
Tykkään, kuin hullu polkupyörästä, tämmöisistä !- padme_amidala
nyt on desibelit täysillä : )
Tuosta runossa on tuo loppuosa vähän liikaa, en osaa lopettaa kirjoittamista ajoissa.
Kiitos kommentistasi ja hyvää torstaipäivää : )
Sydämessä, suurimmat ja kipeimmät salaisuudet.
Hiljaa tai ei jonkinlainen ääni kuuluu, aina ;)- padme_amidala
välillä se rakkaus korventaa pahemmin, kuin saunan kiuas, johon lapsena peppuni tälläsin.
Mukavaa päivänjatkoa sinulle : )
- *Rakkaudenlahja*
rakkautta paljon runoissasi ja koskaan en löydä mitään liikaa ja mitään ei myöskään runoistasi puutu.Sydämellinen kiitos!
- padme_amidala
Sinä osaat aina sanoa niin sydäntä lämmittävästi nuo palautteesi.
Kiitos ja hyvää perjantaita : )
- lindalinda1
jessus sentään, miten upea runo Sinulta !
" hiljaisuuskin
puhuu meille
jos sitä pysähtyy
kuuntelemaan "
Tuossa olet oikeassa, mutta olen ihan ymmyrkäi-
senä tästä runostasi.- padme_amidala
minustakin tuntui kerrankin siltä, että onnistuin sanomaan jotakin oikein. Mutta innostuin liikaa, runo olisi pitänyt lopettaa juuri tuohon.
Kiitos ihanasta palautteestasi taas : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826